שיחת משתמש:דניאל תמנה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת דניאל תמנה בנושא שלום לכולם
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום דניאל תמנה, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,דרור 17:24, 18 יוני 2006 (IDT)

היי[עריכת קוד מקור]

הדף טיוטה:רם א. גמליאל לא בעל חשיבות אנציקלופדית, ולכן, לצערי, לא יעלה למרחב הערכים. התו השמיניהבה נשוחחתובנות 02:34, 11 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

שלום לכולם[עריכת קוד מקור]

אני מצטט כאן את התגובה ששלחתי משמ עכשיו ל-LOSTAM, שהוא מומחה לחשיבות ערכים בויקי וגם עו"ד, לאחר שהוספתי מידע לערך, במידה ויוחלט לפסול אותו או להצביע עליו. אנא קראו:

שלום Lostam, הרפיתי כשלעצמי מהניסיון לאשר את הערך של עו"ד גמליאל בעקבות דבריך האחרונים כאן, שנשמעו מנומקים, מה גם שאתה עו"ד ואני אינני בקיא במשפטים. בימים האחרונים קיבלתי פנייה בניסיון אחרון לשאול על האפשרות לאישורו, שלוותה ב: תוספת מידע אפשרי לערך (הוספתי, ואפשר לקרוא אותו מחדש), ורשימה של קישורים ערכים קיימים על עורכי דין ישראלים אחרים, בליווי רשימת נימוקים, מדוע חשיבותו של עו"ד גמליאל אינה נופלת משלהם - אם העניין יעלה להצבעה ויהיה צורך בשכנוע.

אני, כאמור, לא מבין בזה מספיק ולא רוצה להציק יותר מדי, אז אני עושה ניסיון אחרון מצדי שלי, כי בכל זאת חשבתי שאולי תוספת המידע שקיבלתי והנימוקים הם בעלי טעם. אם יעלה, יעלה; ואם יפסל סופית, יפסל. העברתי את הערך למרחב הערכים (נדמה לי שזה מה שצריך לעשות), ואחכה לראות מי ירצה לקרוא אותו מחדש, לקבל המידע הנוסף, ולדון בחשיבותו או להצביע.

שבת שלום ובידידות

דניאל (רפאל) דניאל תמנה - שיחה 13:44, 28 בדצמבר 2018 (IST) דניאל תמנה - שיחה 13:55, 28 בדצמבר 2018 (IST)תגובה