שיחת משתמש:חמדתאמהות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת Rex בנושא ליאת בן-דוד
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום חמדתאמהות, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Rex - שיחה 06:55, 27 במאי 2008 (IDT)תגובה

ליאת בן-דוד[עריכת קוד מקור]

שלום לך, ערכתי קצת את הערך החדש שתרמת לנו, אשמח אם תתן/ני לי הסבר על הפיסקה הבאה: "בשנות התשעים היתה ממובילי תכנית הלימודים במדע וטכנולוגיה לבית הספר היסודי מבט, תוכנית העוסקת בהוראת מדע וטכנולוגיה בגישה הומניסטית-חברתית", אני מניח שאת מתכוונת למרכז הארצי למורי מדע וטכנולוגיה בחטיבת-הביניים - מיסודם של אוניברסיטת תל אביב ומכון ויצמן, ולא לבית ספר בשם "מבט" שאיני יודע אם קיים בית ספר בשם זה, בנוסף אשמח אם תוכל/י לציין מקור (מהאינטרנט) לדברים הנ"ל, (כמו שתוכלי לראות, ציינתי שם מקורות לדברים שהוספתי, זה מעלה את אמינות הערך).

בנוסף, בקשר לטור השבועי בשם "רגע לפני שבת", מהו? היכן הוא התפרסם? פשוט לא מצאתי שום איזכור שלו בגוגל.

לפני שאסיים, אמליץ לך לעיין בויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד כדי שיהיה ערך מוסף לעריכותיך בויקיפדיה, עייני למשל בשינויים בערך אשלים ותראי את הדרך המצויה כאן לעריכות מסוג זה.

בברכה Rex - שיחה 06:55, 27 במאי 2008 (IDT)תגובה


שלום ישראל, תודה - זו הפעם הראשונה שאני כותב ערך בויקיפדיה, ומודה על העזרה אם כי בוודאי עוד אעשה טעויות...למשל - הדרך היחידה שהצלחתי לענות לך זה בדרך זו...ודווקא קראתי את המדריך. אני מקווה שאלמד עם הזמן... אשר לשאלותיך: אני מכיר ועובד עם ליאת כבר שנים רבות ולכן יכול לתת את הפרטים, כי לא מדובר במרכז המורים שאתה מדבר עליו אלא על הרבה יותר מזה - אז קצת היסטוריה: שמה של תכנית הלימודים במדע וטכנולוגיה לבית הספר היסודי, שפותחה באוניברסיטת תל-אביב בשנות התשעים, הוא מב"ט - ראשי התיבות של מדע בחברה טכנולוגית. התכנית כללה פיתוח ספרי לימוד לתלמידים ולמורים, הכשרת מנהיגות מורים והקמת מרכזי מורים. מתוך תכנית זו צמחה גם תכנית עבור חטיבת הביניים, שנקראה בשם מוחו"ט. ליאת היתה מהמובילים של העשייה בתכנית מבט - פיתחה ספרים, הכשירה מורים ואף הקימה את מרכז המורים במודיעין (היום קוראים לזה פסג"ה). את התכנית של חט"ב היא הקימה וניהלה, וגם זה כלל פיתוח ספרים, הכשרת מנהיגות מורים והקמת המרכז הארצי למורי חטיבות הביניים בשיתוף עם מכון ויצמן. את כל זה לא פירטטי בערך, רק סיכמתי במשפט הקצר שכתבתי שהיא היתה מהמובילים ואת המילה מבט הדגשתי כי זה היה שם התכנית כולה. אני מקווה שזה יותר ברור. את הטור "רגע לפני שבת" היא שלחה לרשימת תפוצה במייל. חלק מהטורים התפרסמו בכל מני מקומונים, בארץ ובחו"ל (כולל, למשל, בניוזלטר של ארגון "פנים", במקומון של מודיעין ובעיתון התנועה הקיבוצית). חלקם משמש אנשים שונים לכתיבת "דבר תורה". אני יודע שהיא עוסקת בימים אלה בהכנת אסופה של הטור אבל אין לי מושג באיזה שלב זה עומד.

כעת הבנתי (גם שאתה ממין זכר... וגם את מה שציינת בערך), הסרתי את תבנית "בבדיקה" ונותר רק להמתין שמשתמש:מישהי שאיכפת לה יחווה את דעתו על הסרת התבנית "עריכה".
ולסיום אי אפשר בלי טיפים לעריכה, אז ככה, כשכותבים תגובה מוסיפים : (נקודותיים) לפני התגובה (זה מזיז את כל הטקסט קצת שמאלה, כדי שיבחינו מתי מתחלפת תגובה), ובסוף התגובה מוסיפים 4 טילדות ~~~~ שזה נהפך לחתימה (השם שלך + השעה והתאריך), אז תיהנה פה בויקיפדיה, ובהצלחה. Rex - שיחה 14:07, 27 במאי 2008 (IDT)תגובה