שיחת משתמש:צ'כלברה/יש מצב לישיבה?/גבולות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

צ'כ - מזה זמן מה אני חוכך בדעתי כיצד להתייחס לדף זה. האם הקריאה המפורשת להפרת החוק הטמונה בו גוברת על החשיבות שאני מייחס לאוטונומיה של דף המשתמש, אם לאו. לאחר שראיתי שאני מככב, ואף קיבלתי צל"ש, ולאחר שקראתי את הבדיחה על הסבא והגלאוקומה (כן, המדובר באבא שלי. נורא מצחיק. זקנים וגלאוקומה), אני קרוב למדי להחלטה להעלות את הדף הפוגעני הזה להצבעת מחיקה. יש עוד אנשים שערכים של שלטון החוק יקרים להם. הויכוח על התרת השימוש בסמים קלים הוא לא קל, והנושאים מורכבים. זה דבר אחד לטעון שיש לשנות את החוק, ודבר שונה להתהלל בהפרתו בריש גלי. ואכן, מבחינתי, ההבדל בין הפרת סעיף 300 א (2) לחוק העונשין האוסר על הרצח, ובין הפרת האיסורים הכלולים בפקודת הסמים, הוא הבדל מידתי בלבד. נתחיל מזה שתוך שעתיים השמות שלי ושל אבא שלי יעופו מהדף הזה, ואחר כך נראה הלאה. אלמוג 21:02, 22 יוני 2006 (IDT)

כוונתי וכוונת עידן הייתה הומריסטית בלבד אבל אני יכול להסכים שהרחקנו לכת יותר מידי. הורדתי את התוכן הפוגעני + התוכן ה"פלילי" לדבריך מדף השיחה. כמו כן הורדתי את ה"אות". לגבי השמות: זה בסך הכל מה שהאנשים מצהירים בריש-גלי בתיבות המשתמש שלהם ואני לא רואה בעיה בקיבוץ השמות יחדיו (מה גם שכל אחד יכול ללחוץ על התמונה שבתיבה ופשוט לספור. --> צ'כלברה שיחה ישיבה 21:17, 22 יוני 2006 (IDT)
בוא נסכים שכל עוד השם שלי לא נגרר לעניין הזה, אני יכול להחליט שזה לא עניין שלי. תודה על כך ששינית את הדף. אלמוג 21:23, 22 יוני 2006 (IDT)
אכן צריך ללכת לפי החוקים, אכן אסור לקרוא להפר את החוק (לא רק בזה, חבל שזה מיושם רק בזה), ומן הסתם אנשים יכולים להגיד את דעתם בעד שינוי החוק, ואף לפעול למען זה. עידן ד 22:16, 22 יוני 2006 (IDT)