שיחת משתמש:Utzli/מסעות בני נוער לפולין

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערות אחדות[עריכת קוד מקור]

כללית, הערך מעניין ביותר וסוקר היטב ובאופן מאוזן את הנושא. הערותי בעיקר סגנוניות:

  • הפתיח "הרצאתי" מדי. בייחוד המשפט הראשון והמשפט "ערך זה יסקור את הנושא בכללותו".
  • לגבי ההפניה למצעד החיים - דווקא יש מקום להתייחס אליו בכמה מילים, כמובן תוך קישור נאות לערך אודותיו, ותוך הצבעה על ההבדל, במידה ויש, ממסעות אחרים.
  • "לא ניתן לסכם את כל ממצאי המחקרים ללא פגיעה בזכויות יוצרים, אך ניתן לסכם מספר נקודות עיקריות". אין צורך לציין מה ניתן ומה לא, או לדון בערך על זכויות יוצרים. אם בחרת לסכם רק מספר נקודות עיקריות - פשוט סכם, בלי "תרוצים". זה גם לא נכון עובדתית - אתה בהחלט רשאי, אם תרצה, לדווח יותר בהרחבה על תוצאות מחקרים, כולל אפילו ציטוטים נבחרים, תוך ייחוס דברים לאומרם. גם את הסיכומים המקוצרים, אם כך בחרת להציג, ראוי לייחס לחוקרים שחקרו וקבעו זאת.

מגיסטר 22:38, 14 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

" מבתי הספר בחינוך העברי נטלו חלק בתוכנית משלחות הנוער לפולין – נתון מרשים מאד, בהתחשב בכך שזוהי תכנית רשות" גם דעה גם מטעה(56% מבתי הספר לא אומר 56% מהתלמידים זה יכול להיות ביה"ס של 1000 תלמידים ורק 50 יצאו לפולין) לא מתאים להיות בערך.בנוסף אני חושב שאתה מתבלבל יכול להיות שהקיבוץ הארצי השומר הצעיר והשומר הצעיר זה אותו דבר או שהסדר הפוך.Hidro 23:19, 14 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

הערות[עריכת קוד מקור]

יש לי ממש דקות בודדות, אז אני אגיב בקצרה (קראתי את זה אתמול בערב). הערך עצמו מהווה בסיס מצויין, אך יש מספר הערות חשובות:

  1. כפי שהעירו לעיל, הניסוח צריך להיות יותר אנציקלופדי ואישית רצוי להמנע לפי דעתי מהערות כמו "כפי שנרחיב בהמשך", "ערך זה יסקור..." או "נציין רק בשתי...".
  2. שורת הפתיח דורשת שכתוב -> אין צורך לרשום את השנה, רצוי להעביר את "המסעות לפולין" לתחילת הערך ואפשר להמנע מ"וכנראה שגם בשנים הבאות".
  3. נהוג קודם לציין את ה"בעד" ואז את ה"נגד", גם אם הבעד מתייחס לנגד בצורה עקיפה. כמו כן כדאי להרחיב את הבעד ולחלק אותו לנושאים כפי שנעשה ב"נגד" כדי לשמור על איזון.
  4. יש סתירה במידע כאשר במקום אחד כתוב שיש מאות תלמידים מדי שנה ובמקום אחר שיש כ-10,000 תלמידים מדי שנה.
  5. בכותרת -> הויכוח - עדיף "הפולמוס".
  6. יש עוד מה להרחיב, אך אנסה לעשות זאת לאחר שתסיים את העבודה ותעלה את הערך.

מלבד זאת, טוב מאד שכתבת את הערך ונראה כי הוא בהחלט יכול חשוב לציבור רחב, בברכה, אסף 15:01, 18 באוגוסט 2006 (IDT).תגובה

תודה על ההערות[עריכת קוד מקור]

שלום מגיסטר, Hidro ואסף, תודה על ההערות, תיקנתי בהתאם. לא ברור לי הענין לגבי השומר הצעיר, ואני צריך לבדוק את הענין שוב. לגבי הבעד והנגד: הבעד הוא די אפולוגטי, ולכן כדאי שיהיה אחרי הנגד. נחשוב ונשקול מחר. קלונימוס 00:28, 20 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

הערונת[עריכת קוד מקור]

בפיסקה על טקסים (למיטב זכרוני זה שם) יש קישור פנימי ל-רפפורט. במקום זאת, שזה קישור אדום, תקשר ל-נתן רפפורט, שזהו קישור כחול :-) . לילה טוב, ירון 00:38, 20 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

תודה! יום טוב, קלונימוס 06:58, 20 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה

המשך השיחה בשיחה:מסעות בני נוער לפולין.