שיחת משתמש:תאופילוס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום תאופילוס, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, --- אני - מה? - כ' בתשרי ה'תשפ"ד 16:32, 5 באוקטובר 2023 (IDT)[תגובה]

ערכי מוזיקה קלאסית[עריכת קוד מקור]

תודה רבה תאופילוס על ההשקעה בערכי מוזיקה קלאסית!
רציתי לשאול - מדוע הסרת את הסיפור על מחברות התווים מהערך של באך?
(זו לא ביקורת, רק מעניין אותי לדעת) ‏Saifunny‏ ♫𝄢 שיחה 23:03, 8 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

הסיפור נחמד ומשעשע, אבל אין לו מקום בערך אנציקלופדי. ודאי שאי אפשר להביאו כעובדה שאינה דורשת אפילו מראה מקום (מי סיפר את הסיפור הזה על באך? הוא בעצמו? אחיו? אחד הביוגרפים של באך? היכן הסימוכין לסיפור הזה? וגם אם יש לזה סימוכין, עדיין אין לזה מקום בערך אנציקלופדי). תאופילוסשיחה 22:54, 9 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
מעולה! רציתי לוודא, תודה רבה לך. ‏Saifunny‏ ♫𝄢 שיחה 01:13, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום תאופילוס,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, ‏Saifunny‏ ♫𝄢 שיחה 01:49, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

תודה. בשורה משמחת שגם מעמיסה עלי אחריות יתר. אני מקווה להיות ראוי לאמון שזכיתי בו. תאופילוסשיחה 23:39, 10 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

הגדלת הנראות של תגובות שאתה כותב בדפי שיחה[עריכת קוד מקור]

ערב טוב תאופילוס,
ראיתי שמדי פעם אתה כותב הערות בעלות משמעות בדפי שיחה של ערכים, ואין עליהן תגובה. האם אתה מכיר את רשימות {{בעלי ידע}}? אלו רשימות תיוג שעוזרות להפנות את תשומת ליבם של המשתמשים הרלוונטיים שמבינים בנושא לדיון כלשהו. למשל, אם כתבת הערה בדף שיחה ותרצה להפנות את תשומת ליבם של בעלי הידע במוזיקה קלאסית, תוכל לתייג כך: {{בעלי ידע|מוזיקה קלאסית}}. כל בעלי הידע יקבלו התרעה ויוכלו לבוא להגיב לדיון. בנוסף, אזמין אותך להצטרף לרשימה:

שלום תאופילוס!

לפי ההתרשמות מעריכותיך, נראה שיש לך ידע מקיף במוזיקה קלאסית. היענותך לתרומה מהידע שלך בענף עשויה להעלות את הרמה בתחום זה.

אופן נאות לתרומת הידע יכול להתבצע בהצטרפות לפרויקט בעלי ידע. ההצטרפות מתבצעת על ידי שיבוץ שמך בדף תבנית:בעלי ידע/מוזיקה קלאסית ובכך לקבל התראה בכל פעם שמישהו מתייג את בעלי הידע שבמוזיקה קלאסית. אם יש עוד תחומים שנראה לך שתוכל לתרום בהם, אתה מוזמן כמובן לשבץ את שמך גם בהם. תוכל לראות כאן את רשימת התחומים המלאה, או - לפי חלוקת נושאים ובצירוף שמות בעלי הידע הקיימים כבר - כאן.

אודות המיזם בקצרה: שאלות רבות בדפי השיחה של מרחב הערכים או בהכה את המומחה וכדומה נותרות לעיתים ללא מענה מצד הידע היסודי יותר שהן דורשות. כמו כן הרבה דיונים מתנהלים בלא שמעורבים בהם אלו מבין המשתמשים שמבינים יותר בעניין. בעת העלאת השאלה והתנהלות הדיון, ואף בכלל, לא תמיד יודעים וזוכרים מי יכול לעזור בזה. לפעמים בכלל אין דיון. יש איזו עריכה שחשודה בהשחתה ואין מי שיכול לאשר או לפסול אותה. צריך שיתמזל כדי שבדיוק יעבור במקום מישהו שמבין בזה באמת כדי לספק מענה הולם. פרויקט זה קורא לכל מי שיש לו ידע ועניין בתחום מסוים מעבר לידע הכללי והממוצע שיש לשאר המשתתפים כאן, שיבוא ויתייג את שמו, ואז יוכל לסייע במקרים הנ"ל ועוד. התיוג מאפשר מענה גם לאחר זמן ללא שהמתייג והמתויג מכירים ויודעים זה על זה.
פרטים נוספים ניתן למצוא בדף המיזם.

נשמח מאוד בהצטרפותך. איך שלא יהיה, אם אתה רואה תועלת מיוחדת במיזם, אנא חווה זאת בהצדעה כאן. זה עשוי להועיל בקידום המיזם.

בברכה, ‏Saifunny‏ ♫𝄢 שיחה 00:14, 11 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

תודה. הוספתי את שמי במוזיקה קלאסית, פילוסופיה ויהדות. בתבנית של יהדות לא מופיעים השמות (ניתן לראותם רק בעריכת מקור).
אני מקווה שפעלתי נכון ואכן מעתה אני חבר בשלוש הקבוצות האלו. תאופילוסשיחה 11:37, 11 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
בהחלט, נראה שהצטרפת כמו שצריך. אכן, קיימות רשימות שבהן החברים מוסתרים, אבל כל עוד הוספת את שמך כמו ששאר המשתתפים הוסיפו את שמם, אתה אמור להיות חבר ברשימה.
תודה רבה! ‏Saifunny‏ ♫𝄢 שיחה 12:29, 11 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]
תודה תאופילוסשיחה 14:01, 11 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]