לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Benkipod

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ויקיפדיה אינו אתר לכתיבת דעות פוליטיות, ובוודאי שלא נועד לדברי תועבה מהסוג שכתבת בשיחה:יורם שקולניק. דבריך נמחקו. דוד שי 18:28, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

דוד שי נהג בסובלנות מופלגת, ואולי מופרזת, כשלא חסם אותך לאלתר שש"ז 19:19, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

בוא נראה אותך קורא את זה עד הסוף[עריכת קוד מקור]

טוב. ראשית, אני רוצה להגיד לך שלקח לי חצי שעה לכתוב את התגובה הזו, פשוט כי לא הצלחתי להקליד משהו שלא התחיל בפנייה "מטומטם קטן".

אם אתה חושב שאני אתרגש מעוד מקרה של ניצול לרעה של סמכות ע"י שמאלנים שיכורי כח לצורכי סתימת פיות, אז אתה ממש ממש טועה. אבל מאחר שאם הייתי מסיים את העניין – כפי שרציתי בהתחלה - בלהגיד לך מה אני חושב עליך, על אורכו המשוער של אבר המין שלך ואיך זה בדיוק משתלב עם יחסך לחברה אז לא רק אני הייתי מרוצה, אלא גם אתה כנראה, החלטתי להשקיע עוד כמה דקות במכתב רק בשביל הסיכוי הקטן שבאמת תיעלב בסוף.


לגופו של עניין:


א. בויקיפדיה יש ערכים לרוצחים רבים. הטענה שערך בויקיפדיה מכבד את מי שהערך נכתב עליו, ולכן יש למנוע אותו יכולה להיות קבילה בעיני [בשביל הפרוטוקול, אני מתנגד לגלוריפיקציה של האלימות; מצד שני מאנציקלופדיה אני לא מצפה לשיפוט ערכי, רק לעובדות]. מה שלא מסתדר לי עם הטיעון הזה, הוא הפעלתו באופן סלקטיבי כלפי רוצחים מסוימים. אם רצח הוא רצח הוא רצח, למה רוצחי ערבים הם רוצחים נאלחים יותר מאחרים? מרתק, של-25 רוצחים ערבים (המכונים גם "מחבלים") יש ערך פרטי, ואין לך שום בעיה עם זה. כמובן, שהסטנדרט הכפול של אבירי-המוסר-וחופש-המידע-הסלקטיבי מטעם עצמם יפתיעו רק חרש-עיוור, וגם אז רק כזה שלא יצא לו למשש שמאלן ישראלי אף פעם. אי לכך הגבתי כפי שהגבתי. הטעות הייתה שהייתי נחמד וניסיתי לעשות משהו פסודו-חינני, במקום לקרוא לכם צבועים מחורבנים במקום ולסגור עניין.


ב. ההערה ניתנה במסגרת השיחה, ולא במסגרת הערך – כך שברור לכל בר-דעת (וזהו כמובן שורש הבעיה) שזוהי הבעת דעה מצידי ולא עובדת חיים שאין עליה עוררין.


ג. שמתי לב שמחקת כמה תיקונים שהכנסתי בסמי-ערך (תת-סעיף?) "יורם שקולניק". אני לא הולך לשלוף לך רפרנסים לכל מה שנכתב; בעיקר כי אין לי שום כוונה להצדיק את עצמי למישהו כמוך, אבל גם משום שאני לא משלה את עצמי שגם אם אלוהים היה נגלה אליך ואומר משהו שלא מתאים לך היית מכניס אותו. שחס וחלילה מישהו לא יקרא משהו – לא משנה אם זה נכון – שלא מסתדר עם המניפסט השלום-עכשיוניקי שלך. לי כמובן ממש לא אכפת מה אתה באמת חושב - אך עצם המחיקה הסלקטיבית, היא עדות למשטרת המחשבות הכ"כ אופיינית לפחדנים כמוך. אבל אני הבטחתי לעצמי שאני לא אתרגז יותר משמאלנים, אז אני עוצר פה.


בקיצור חביבי - תהיה בריא; מצידי תחסום אותי מעכשיו עד הנצח, תכתוב את שם המשתמש שלי על מגילת קלף ותשרוף בליל ירח מלא על גבעה שעליה נתלה פעם אדם - או כל טקס פרימיטיבי אחר שנהוג אצלך בבית. אני מגהק עליך. תמשיך להטיל טרור בויקיפדיה. בעולם האמיתי אני יכול כבר לנחש מה אתה בקירוב די טוב.


בחוסר כבוד אבסולוטי,

שחר

פה זה לא האייל הקורא וגם לא מקור ראשון, אם כ"כ חשוב לך להראות שהשמאלנים משתלטים על העולם אני בטוח שיהיו אחרים שיקשיבו לך במקום אחר, אבל בויקיפדיה אתה לא תפרסם את דברי התועבה האלה. בכבוד אלוהי ומוערך, פחדן שמאלני ממשטרת המחשבות של ויקיפדיה. עזוב אותנו בשקט, בחייך. צ'סשיחה 23:21, 4 אוגוסט 2005 (UTC)
צר לי עליך, שניכר בך שאתה אדם אינטליגנטי, שאתה מרעיל את לבך בכזאת שנאה שש"ז 02:47, 5 אוגוסט 2005 (UTC)