שיחת משתמש:Ido12342001

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת DGtal בנושא מצפה הכוכבים ברקת

אזהרה: ויקיפדיה לא נועדה לפרסום עצומות כאלה ואחרות. אל תקשר לדפים כאלה. חריג יחיד לכך הוא מקרה שבו העצומה היא נושא הערך עצמו. ‏odedee שיחה 17:39, 3 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

אזהרה[עריכת קוד מקור]

כל העריכות שלך, הן פרסומת למצפה הכוכבים ברקת, לרבות התמונות שהעלת שיש לבחון האם מקומן בויקיפדיה. הפסק זאת מיד. עריכות שלך אשר אינן מוסיפות מידע או מבארות אותו תימחקנה. אנדר-ויקשיחה 06:54, 4 באוקטובר 2009 (IST)תגובה

הועבר מהדף שיחת משתמש:אנדר-ויק
שלום, אנו מנסים לשכתב את ערך המצפה, זאת לאחר ובמהלך השנתיים האחרונות, נעשים מאמצים מצד גורמים אנונימיים, להוריד כל אזכור למצפה הכוכבים ופעילותיו הענפות באתר וויקיפדיה.

מדי פעם ישנם נסיונות לגרום לפיחות זוחל בערך מצפה הכוכבים ברקת. כעת אף הועלתה ההצעה להוריד הערך לגמרי (!). אקט זה נועד לפגוע במצפה ומגיע מגורמים אינטרסנטיים במצפה ברקת נערכים מחקרים, עבודות עם תיכוניסטים ומשתמשים בפיתוחיו מוסדות מכל רחבי העולם. עריכה אמוציונלית ומגמתית זו, נעשית במטרה להגיע ליעד ב"פיחות זוחל". הצעתי - באם ישנן השגות לגבי המצפה (עם, או חסרות ביסוס), צור קשר עם המצפה ובררו זאת מול הגורם הראשון. במקום ללכת שבי אחר גורמים עקרים. יש לציין שאת ערך המצפה לא כתב ויזם צוות המצפה, אלא נכתב על ידי גורמים חיצוניים. עריכתנו נעשית בניסיון כן, במטרה לערוך את הערך בצורה נאותה ומדוייקת ככל האפשר. המתן לסיום העריכה, אשמח לשמוע הצעותיך והארותיך בנושא. מועדים לשמחה, עידו.


שלום עידו. נהוג להמשיך שיחות במקום בו החלו, ולחתום באמצעות ארבע סימני טילדה (~~~~).
לעצם העניין: אין דבר בליבי כנגד המצפה - ואני מאחל לו הצלחה מדעית ומסחרית רבה. יחד עם זאת, ויקיפדיה איננה מדיום פרסומי ואנו מקפידים על כך בשבע עיניים. אינני מתייחס כרגע לערך אודות המצפה, אלא לשאר העריכות שנעשו סביבו:
  • תמונות אשר מוטבע עליהם הלוגו של המצפה, כתובת אתר האינטרנט שלו וכדומה - תימחקנה מיידית. ראה ויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה.
  • הוספת קישורים חיצוניים לאתר המצפה בערכים בהם אין זה נחוץ - תימחק. כנ"ל.
  • נשמח לתמונות שבאפרותכם לתרום - אך אל תעלה אותן תחת הרישיון "שימוש הוגן". זה אינו הרישיון הנכון. ראה ויקיפדיה:רישוי תמונות.
  • נשמח לסייע לכם ולייעץ בויקיפדיה:דלפק ייעוץ. בבקשה שימרו על כללי האתר.
בברכה, אנדר-ויק • שיחה 07:30, 4 באוקטובר 2009 (IST)


בסדר גמור, הנני חדש בנושא יצירת ערכים. אבדוק את נושא התמונות בקישור המצורף. התמונות עצמן לקוחות מהאתר, ולכן יש עליהן את לוגו המצפה. נחפש את המקור ונחליף הנ"ל. תודה על העצות ויישר כוח על מאמציך לשמור על הסדר הטוב. עידו.

מצפה הכוכבים ברקת[עריכת קוד מקור]

הערך נמחק בהתאם למדיניות המחיקה לאחר שלא הובהרה חשיבותו (ראה: שיחה:מצפה הכוכבים ברקת). בברכה, ‏DGtal11:06, 4 באוקטובר 2009 (IST)תגובה

ראה תשובתי בעמוד השיחה שלי. ‏DGtal12:05, 4 באוקטובר 2009 (IST)תגובה