שיחת משתמש:Nik Sage

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ברוך הבא לוויקיפדיה העברית (לפחות ככותב-רשום...)[עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Nik Sage, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Ldorfmanשיחה 01:45, 1 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]

כוס שוקו חם בשבילך![עריכת קוד מקור]

תודה רבה על תרומתך לויקיפדיה! נילס אנדרסן - שיחה 18:57, 4 באוקטובר 2020 (IDT)[תגובה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

שלום, פניתי אליך גם בחשבון השני שלך (Niksage) ואשמח לתגובה ממך. ראשית, תודה על הרצון לתרום לוויקיפדיה. ראיתי שאתה מכניס קישורים רבים לאתר דיומא. 2 דברים בהקשר הזה:

  1. על פי החלטת הקהילה מהתקופה האחרונה, אין לקשר בפרק הקישורים החיצוניים לאתרים "שאינם מוכרים כאמינים" (ראה כאן. אני לא מכיר את דיומא וממבט ראשון בו הוא לא נראה פלטפורמה שנכתבת על ידי מומחים לנושא או, למשל, שמקפידה באופן מסוים על אימות עובדות כמו אתרי חדשות (שחוששים מתביעות) - אלא כזו שאין לקורא דרך טובה להעריך את מידת האמינות שלה. אשמח לתגובתך בהקשר זה, בניסיון להבין האם הקישור הזה מתאים לכללי ויקיפדיה או לא.
  2. מאחר שאתה מוסיף כמות גדולה של קישורים, ונראה שאתה חפץ להוסיף כמה שיותר איידע אותך שקישור חיצוני (בפרק הקישורים החיצוניים בלבד, לא כהערת שוליים) צריך לעסוק בנושא הערך כולו (דוגמה - אי אפשר לצרף לערך כלכלת ישראל קישור שעוסק בכלכלה של המגזר הערבי או החרדי בישראל, צריך קישור שסוקר את נושא הערך בכללותו, וקישורים נישתיים מקומם כהערות שוליים). גם אם האתר יתאים למדיניות אעבור על הקישורים שכבר הוספת, ואודה לך אם תיקח זווית זו בחשבון בקישורים הבאים שאתה מתכוון להכניס.

אודה להתייחסותך, אעדיף לגבש את דעתי על "דיומא" גם בעזרתך. איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 23:56, 22 בינואר 2021 (IST)[תגובה]