שיחת משתמש:Rotemwsh

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Rotemwsh בנושא טיוטה:אריה יהודה ישראל
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Rotemwsh, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 20:40, 13 בדצמבר 2015 (IST)תגובה

שלום לך,

בהמשך להדרכה בה השתתפת, בנוסף לקישורים לדפי ההנחיות במלבן ברוך הבא לעיל, להלן קישורים לדף בו נמצא קישור לדף המיזם בו אתה משתתף, ודפי עזרה - מומלץ מאוד לעיין בהם:


לאחר הכניסה, יש ללחוץ על הלשונית "יצירה" למעבר לעורך החזותי. כותבים טקסט ושומרים בכפתור המלבני הכחול "פרסום הדף", משמאל למעלה.

בחתימה שלי נמצא גם קישור לדף השיחה שלי. אני אלווה אותך בהנחיות בדף השיחה שלך.

ניתן תמיד להגיע לטיוטה שלך דרך הקישור "תרומות" בראש המסך מצד שמאל, מימין לקישור יציאה מהחשבון. מקישור זה אפשר להגיע לכל רשימת העריכות שלך.

אם ברצונכם להשתמש ב"מודול התרגום" יש לגשת לקישור בטא הנמצא בראש המסך משמאל, ובמסך שיפתח יש לסמן את האפשרות תרגום תוכן, זאת האפשרות האחרונה למטה. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור השמירה למטה.

אם יש לך שאלות נא לשאול אותן בדף השיחה שלך. יש להקיש על הקישור הוספת נושא ולכתוב את הדברים, או ללחוץ על הקישור תגובה כדי לענות לפנייה שנכתבה.
נא לא לשכוח לתייג אותי בהתאם להסבר בדף {{תיוג}}.

                                                            שיהיה בהצלחה פרח בשבילך, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 15:09, 13 בינואר 2016 (IST)תגובה

טיוטה:אריה יהודה ישראל[עריכת קוד מקור]

הי רותם, הטיוטה שלך נמצאת בקישור בדף טיוטה:אריה יהודה ישראל. בהצלחה בעבודה על הערך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 15:54, 19 ביולי 2016 (IDT)תגובה

אעבור על הטיוטה שלך בהמשך ואכתוב לך כאן את התייחסותי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 16:05, 19 ביולי 2016 (IDT)תגובה

הערותיי לטיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום רותם, להלן הערותיי:

  1. הערות השוליים - יש לי בעיה עם כל ההערות למעט הערה מס' 1. מקורות שמקורם בראיונות אישיים הם בעייתיים, כי הם לא ניתנים לבדיקה. למשל הטענה של פייגי צימרמן שהיא יזמה את הקמת הארגון. האם בדקת את הנושא או רק הסתבכת על דבריה. חיפשתי מידע על כך באתר הארגון, ולא מצאתי דבר. בהערה 4 את מסתמכת על "אתר האינטרנט של הרוח הישראלית" אבל לא מקשרת לאותו דף עליו את מסתמכת. כנ"ל הערות 7, 11,12 ו-13
  2. הערות שוליים מסוג "שם" - ערך בוויקיפדיה הוא דינמי, והוא נערך לאורך זמן, זאת לא עבודה מודפסת חד פעמית. לכן אנחנו לא משתמשים בהערות מסוג "שם", כי לאורך זמן יכולה להתווסף הערת שוליים נוספת בין ההערות, ולא יהיה ברור לאיזה שם ההערה מתייחסת. תקני זאת בבקשה.
  3. הערות שוליים המופנות לארכיון הארגון - המידע שאת מצרפת לגבי המסך עליו התבססת אינו מספיק למשל הערה 14: "ארכיון הארגון". אני מבקשת שבכל מקום שבו את מפנה למסמך ספציפי שקראת בארכיון הארגון, תני את כל פרטי המסמך, כולל תאריכם וכו' כך שמי שירצה לקרוא את המקור שלך יוכל לדעת במדויק מה לחפש. הערתי זאת מתייחסת גם להערה "פרוטוקולים של ועדת האירועים, ארכיון אריה יהודה ישראל", איזה פרוטוקול, מאיזה תאריך. המקורות שציינת לא ממוקדים מספיק כנדרש בכל עבודה אקדמית.
  4. קובץ:LION OF JUDAH ISRAEL LOGO.jpg, העלית קובץ של לוגו לוויקישיתוף ברישיון חופשי המאפשר לכל אחד להשתמש בו לכל צטרה. איני חושבת שזאת הייתה כוונת הארגון. הכלל בוויקיפדיה העברית כשכותבים ערך על ארגון, חברה וכו' הוא שאפשר להעלות את הלוגו ברישיון בשימוש הוגן לוויקיפדיה העברית, לשימוש רק לערך הספציפי. אני אטפל בכך ואדאג הקובץ שהעלית לוויקישיתוף ימחק.
  5. בכל הערך לא ברור מהי בעצם חשיבותו של הארגון הזה ומהי השפעתו, אני מעולם לא שמעתי על הארגון הזה, ואני מניחה שעוד רבים לא שמעו. הוא בוודאי לא ידוע כמו ארגון לתת. בארץ יש עמותות רבות וארגונים רבים, ולא לכולם יש חשיבות אנציקלופדית. אם תוכלי להוסיף מידע על כך זה ישפר את הערך, ויוריד את הסיכוי של הנחת תבנית:חשיבות על הערך.
  6. הוספתי לערך קישור לאתר האינטרנט של הארגון, והורדתי את המילה ייחודי מהפתיח. זה לא הארגון הישראלי היחיד העוסק בנושא העצמת נשים

חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:04, 31 ביולי 2016 (IDT)תגובה

חנה יקרה, תודה רבה על הערותייך!

  1. . תקנתי את המקורות
  2. . עדכנתי
  3. אני רואה שהתמונה עוד קיימת-האם זה בסדר כעת?
  4. .הוספתי פסקה על חשיבות הארגון ותרומתו.
  5. . הייחודיות בפלטפורמה- מבנה הארגון- מעגל נתינה משותף של נשים אשר מנהלות בהתנדבות מלאה את הארגון באופן אקטיבי ויום יומי. לצד עניין הפילנתרופיה הנשית-נשים שתורמות באופן מרוכז על מנת ליצור קולקטיב אימפקט. לשיקולך כמובן :)

שוב המון תודה! מחכה לאישורך :) יום טוב רותם Rotemwsh - שיחה 12:48, 2 באוגוסט 2016 (IDT)תגובה

אני מצטערת רותם, אבל לא טיפלת בהערה מס' 1. שימי לב שבהערות שוליים 4 ו-11 עד 14, אין קישור לאותו דף אינטרנט שעליו את מסתמכת, את רק מספרת שהסתמכת עליו. עליך ליצור קישור חיצוני שבלחיצת עכבר אפשר להגיע אליו.
התמונה קיימת כי אני העליתי את התמונה לוויקיפדיה העברית
לגבי חשיבות הארגון כשאת כותבת "אריה יהודה ישראל מהווה פלטפורמה פורצת דרך בכל הקשור לפילנתרופיה נשית" את צריכה להביא מקור, לא את חוות דעתך. האם זה הארגון היחיד העוסק בהתנדבות נשית? אין ארגוני נשים אחרים שעוסקים בהתנדבות? אנחנו כותבים אנציקלופדיה, לא דף פרסום של הארגון. אפשר לכתוב על חשיבות הארגון בלי לתת לו תארים שאולי לא מגיעים לו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 19:50, 9 באוגוסט 2016 (IDT)תגובה


חני שלום, הפכתי את הערות השוליים לקישורים לאתרים מהם קיבלתי את המידע. הוספתי גם קישור לאתר הארגון שם מצוין כי הוא פורץ דרך, אפשר למחוק את זה כמובן... אנא אשרי שקיבלת ושזה בסדר :) תודה רבה ושבוע טוב! רותם Rotemwsh - שיחה 16:37, 13 באוגוסט 2016 (IDT)תגובה