שיחת משתמש:Shlomi chen/למידה מבוססת פרויקטים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Shlomi chen בנושא הערכת עמיתים

הערכת עמיתים[עריכת קוד מקור]

נראה שעשיתם עבודה מאוד יפה, כל הכבוד!! פתיחת הערך נעשתה בצורה נכונה - השם מתאים, קישרתם לדף הקורס, הנחתם תבנית על דף הערך המקורי פסקת הפתיחה ברור, מסכמת יפה את הנושא ונושא הערך מודגש. ההערה היחידה בעניין זה היא שזאת אינה פסקה אלא כמה פסקות וזה אולי קצת ארוך מדי. קבצי הוידאו שקישרתם אליהם היו מצוינים והעשירו את הערך. לדעתנו אפשר ורצוי להוסיף כמה תמונות הממחישות את שיטת הלמידה הזאת (תלמידים עובדים על פרויקט, תמונה של בית ספר מסוים מהעולם שעובד לפי שיטה זאת וכו'). ראשי הפרקים של הערך הולמים את הנושא ומתפתחים באופן הגיוני. תוכן הפרקים כתובים בשפה ברורה ולא מסובכת ובעברית תקנית ותחביר נכון. שימו לב לרווח אחרי פסיק ונקודה, לרווח לפני ואחרי סוגריים ולשאר ענייני פיסוק (הערך שלכם מתחיל בנקודה...).הכתיבה סיפורית, עוברת מהכלל אל הפרט, מהאוניברסלי למקומי, והפרקים אינם כתובים בצורת "רשימת מכולת". אמנם יש תתי-נושא המנוסחים כרשימה אך בעינינו בהקשר שלהם זה נכון ומתאים לעשות את זה בצורה הזאת. יוצר יותר סדר ובהירות של הדברים. באיזו מידה הערך שומר על נקודת מבט ניטרלית ועניינית, ואינו מכיל סופרלטיבים מיותרים. אתם מקפידים על כך שטענות או ציטוטים ממש בגוף הערך מלוות בהערות שוליים המקשרות למקורות מהם נלקחו הטיעונים או עליהם התבססה הכתיבה. תוכן הערך אינו מכיל מילים באנגלית (כולל בפתיחה), למעט בסוגריים לצורך הבהרה, או במקרים שהמילה באנגלית שגורה גם בעברית. הערך מכיל קישורים פנימיים לוויקיפדיה העברית בטוב טעם. הערך מכיל את הפרקים "ראו גם" (כולל קישורים לערכים אחרים בוויקיפדיה העברית הקרובים בתחומם לערך הנכתב), "לקריאה נוספת"(כולל איזכור למקורות חיצוניים שאינם דיגיטליים, כמו ספרים, כתבי עת, מאמרים, גזרי עיתונים שאינם מופיעים אונליין, אך הם מקור חשוב שכדאי לציין), "קישורים חיצוניים" (מכיל אך ורק קישורים למקורות חיצוניים לוויקיפדיה, הקישורים עובדים, מופיעים קישורים הגיוניים וחשובים גם בעברית וגם באנגלית או בשפות אחרות וכל קישור אינו מדובק כ- URL) ו"הערות שוליים" (מכיל הערות מסודרות כפי שלמדנו). מכיל קטגוריה המתאימה לנושא ואינו ערך יתום, אם כי היינו מוסיפות עוד קטגוריות, כמו למשל הקטגוריה "שיטות למידה".

סה"כ מצוין!! הערך פשוט כתוב בצורה מעולה, עשיתם עבודה ממש טובה :) הערכה כללית של הערך מתוך 100 נקודות אפשריות - *

95

WikiTAU9 - שיחה 17:15, 24 במאי 2016 (IDT)תגובה

היי לכן , תודה על המשוב המפרגן קודם כול , אתייחס להערותיכן:

ראשית אין קטגוריה קיימת בויקפדיה לשיטות למידה וזו הסיבה שהיא איננה מופיעה. שנית , עברתי על התחביר שוב ובדקתי ותיקנתי לקחנו לתשומת ליבנו , זוהי אכן הערה חשובה. נוסף על כך , בנוגע לפסקת ההתחלה איננו מסכימים אתכן אני חושבת שחשוב שהפסקה לא תהיה דלה מידי שכן כך היא יוצרת בלבול בקריאה ובמעקב וברגע שהיא מפורטת ומובנת זה נותן אפשרות ליצור סדר לאדם המגיע ללא ידע. בנוגע לראו גם - כל הערכים המופיעים אלה סוגים שונים של למידה ודרכי הערכה שמתקשרים ללמידה מבוססת פרוייקטים , הערכת עמיתים זוהי דרך למידה שיכולה להיות משותפת ומקבילה כחלק מתהליך העבודה. והתייחסות אחרונה לנושא התמונה - אני חושבת שהסרטונים מעבירים את רוח הלמידה ואת החוויה ותמונה של ילד לומד לא בהכרח תעשה זאת כי זה יכול להיות קשור לכל מיני סוגי למידה.

היי תודה על הערכה המפרגנת, אני חושב שחברתי לעבודה נתנה את ההסברים שחשבנו עליהם ביחד. וחוץ מזה, ישנם ערכים ארוכים מאוד, אפילו יותר ארוכים משלנו.

Shlomi chen - שיחה 10:44, 28 במאי 2016 (IDT)תגובה