שיחת עזרה:התקנת תשתית מדיה-ויקי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Guycn2 בנושא שם הדף

התקינו לי wiki במחשב האישי , נתקעתי בשלב הקסטומיזציה . ביצעתי ההתאמה לעברית על פי הכתוב בערך זה והתוצאה : הכתוב עבר למצב של מימין לשמאל , אך השפה נשארה השפה האנגלית. מה עושים? לאחר ההתקנה, לא קיימת בתיבת הכלים האפשרות להעלות קובץ לויקישיתוף , מה צריך לעשות ? איך מכניסים לוגו לעמוד השער ?

האם אפשרי ליצור מידור רק לבעלי הרשאה[עריכת קוד מקור]

למרות שבסיס העקרוני של מנגנון ה'ויקי' הוא של שיתוף מוחלט, האם יש אפשרות במנגנון ה'ויקי' (ברשת אירגונית) ליצור גם ערכים חסומים שקריאתם ועריכתם אפשרית רק לבעלי הרשאה.

יש כאן כמובן בלבול מושגים[עריכת קוד מקור]

בין ויקי, לויקיפדיה, למדיה-ויקי, לויקימדיה. הא? 22:44, 4 אפריל 2006 (UTC)

טופל. דוד שי 09:16, 18 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

שאלות ותשובות[עריכת קוד מקור]

התקנת ויקי כפלטפורמה ברשת[עריכת קוד מקור]

יש לי אפליקציה יחודית מעניינת ליישום ברשת הפנימית בארגון בו אני עובד (3000 עובדים). היישום באמצעות פלטפורמת 'ויקי' הוא הפתרון האולטימטיבי. הורדתי את תוכנ מדיה-ויקי (גרסה 1.5) ונתקעתי. אודה לך אם תתן לי מספר עצות: איך אני מתקין את התוכנה ברשת? האם אני יכול תחילה להתקין במחשב האישי שלי על מנת להתאמן? איך מפעילים את התוכנה כך שתעבוד בעברית?

התקנת מדיה-ויקי על חלונות XP[עריכת קוד מקור]

התקנתי אותו על שרת של לינוקס בהצלחה, אבל כשניסיתי להתקין אותו על מחשב עם Windows XP נתקלתי בבעיה. ההתקנה עצמה הצליחה, אבל משום מה הסקריפט טועה בספריית הבסיס. הוויקי נמצא בספרייה wiki, אבל הסקריפט מתייחס לספרייה שמעליה בתור root directory . הערך של wgScriptPath בקובץ LocalSettings.php הוא "" . שיניתי אותו ל wiki . הצלחתי להפעיל את הוויקי, אבל עדיין מצאתי קישורים לספרייה הלא נכונה. מישהו יודע איך אפשר להתקין אותו על חלונות?

שינוי הגדרות מדיה-ויקי[עריכת קוד מקור]

איך משנים את ההגדרות של מדיה-ויקי? למשל מספר השינויים המרבי שאפשר לשמור עבור דף.

כמה מקום תופסת מדיה-ויקי?[עריכת קוד מקור]

כמה מקום צריך בשביל יישום של מדיה-ויקי? לצורך העניין נגיד שיש 100 ערכים ובכל אחד מהם יש 10 שינויים. מהו סדר הגודל של בסיס הנתונים ?

סוג שרת הSQL[עריכת קוד מקור]

האם חייבים להשתמש בבסיס נתונים MySQL או שאפשר להשתמש בבסיס נתונים כמו Firebird ומה עם שרת כמו SQL SERVER?

התמונה שגויה![עריכת קוד מקור]

הפורום באתר סיכומונה הוא בכלל פורום שלא קשור לוויקיפדיה אלא פורום חיצוני (יש להירשם אליו בנפרד וכו'). צהוב עולה 21:15, 19 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

זאת איננה טעות, אלא חוסר עדכון, הם שינו את מערכת הפורומים שלהם, בעבר היא היתה דף מיוחד במדיה ויקי. טרול רפאים 21:21, 19 בנובמבר 2006 (IST)תגובה

שם הדף[עריכת קוד מקור]

הוא לא אמור להיות במרחב ה"העזרה"? אליסףשיחה דוקטור הו דוקטור מי? דוקטור הו 09:02, 20 בפברואר 2010 (IST)תגובה

אכן, יועבר מיד. ‏Guycn2 - שיחה 18:30, 16 בנובמבר 2013 (IST)תגובה

איני מצליח להתקין[עריכת קוד מקור]

אני משתמש ב-windows 7 ‏ 64 סיביות, התקנתי 7-zip כדי שאוכל להשתמש במדיה-ויקי, אך כאשר אני לוחץ על "חלץ" אני עדיין לא מצליח לפתוח את הקובץ... --Guycn2 - שיחה 06:01, 29 ביולי 2013 (IDT)תגובה