שיחת קטגוריה:לונדון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לא כדאי להוציא מהקטגוריה את כל מה שנכלל בתת-הקטגוריות, פרט לאלמנטים הכי חשובים? 117 ערכים בקטגוריה זה קצת יותר מדי לטעמי... נדב 13:48, 8 דצמבר 2005 (UTC)

וזו רק ההתחלה... יש עוד הרבה בדרך...
כעיקרון אתה צודק - ערך כמו "בניין X" או "נהר Y" לא צריך להיות בקטגוריה הראשית, אבל מה אם אדם לא יודע מהו "מידל טמפל" (נהר? בניין? מוסד?) ולא זוכר בדיוק איך כותבים את זה (הבאר האמצעי? המקדש האמצעי? מקדש מידל? טמפל מידל?) ורק זוכר שזה איפהשהו בלונדון - בשביל זה נועדה הקטגוריה הראשית. ולדעתי הכלל הוא שמשתדלים לא לעבור את ה- 200. דרור 15:51, 8 דצמבר 2005 (UTC)
לא עניין של כללים - אין בעיה עקרונית עם הגודל, השאלה היא נוחות. מצד אחד, כמובן שיותר קל כשהכל בקטגוריה אחת - כי לא צריך לגלוש. מצד שני, אם מישהו לא יודע איך בדיוק כותבים מידל טמפל, אבל כן יודע שזה בניין, יהיה לו קשה למצוא אותו ברשימה של 150 ערכים. אני לא מנסה לקבוע מסמרות - אני חושב שכתורם העיקרי לקטגוריה, כל החלטה שתקבל היא סבירה - רק להצביע על הבעייתיות. נדב 13:34, 10 דצמבר 2005 (UTC)
ולכן המונח צריך, לדעתי, להיות בשתי הקטגוריות - הן בקטגוריה הראשית למי שלא יודע, והן בקטגוריית בניינים למי שרק מחפש בניינים בלונדון. דרור 21:50, 11 דצמבר 2005 (UTC)