תבנית:מועמד להעברה לטיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אנו דנים כעת בשאלה האם יש להעביר ערך זה לטיוטה. המטרה העיקרית במהלך שבוע הדיון היא שיפור הערך והבאתו למצב ראוי. אתם מוזמנים לשפר ולהרחיב את הערך על מנת להסיר את הספקות, וכן להשתתף בדיון בדף השיחה של הערך.
הדיון אורך שבוע. אם במהלכו לא תובע תמיכה מנומקת בהשארת הערך במרחב הערכים בידי עורכת או עורך בעלי זכות הצבעה, מלבד כותב הערך, הערך יועבר לטיוטה. מציב התבנית נדרש לנמק בדף השיחה מדוע הוא סבור שיש להעביר את הערך לטיוטה (ניתן לראות מתי הוצבה התבנית בהיסטוריית הדף).
אנו דנים כעת בשאלה האם יש להעביר ערך זה לטיוטה. המטרה העיקרית במהלך שבוע הדיון היא שיפור הערך והבאתו למצב ראוי. אתם מוזמנים לשפר ולהרחיב את הערך על מנת להסיר את הספקות, וכן להשתתף בדיון בדף השיחה של הערך.
הדיון אורך שבוע. אם במהלכו לא תובע תמיכה מנומקת בהשארת הערך במרחב הערכים בידי עורכת או עורך בעלי זכות הצבעה, מלבד כותב הערך, הערך יועבר לטיוטה. מציב התבנית נדרש לנמק בדף השיחה מדוע הוא סבור שיש להעביר את הערך לטיוטה (ניתן לראות מתי הוצבה התבנית בהיסטוריית הדף). עריכה - שיחה


המידע מטה מוצג מתוך הדף תבנית:מועמד להעברה לטיוטה/תיעוד.


דוגמה לשימוש בתבנית[עריכת קוד מקור]

השימוש בתבנית הוא באמצעות {{ס:לטיוטה}}.

הוספת תבנית זו לדף פירושה שמשתמש סבור כי הערך נמצא במצב רע שאינו מאפשר את קיומו במרחב הערכים, ראו ויקיפדיה:העברה לטיוטה. משך הדיון הוא שבוע, ומטרתו העיקרית היא לשפר את הערך ולהביאו למצב הראוי למרחב הערכים. אם בעל זכות הצבעה ינמק בדף השיחה מדוע לדעתו הערך לא ראוי לעבור לטיוטה, הערך לא יעבור. התבנית תופיע בדף, תכלול אוטומטית את הזמן בו הונחה, ותדריך מהו הנוהל המקובל.

ניתן לראות את כל הערכים עליהם מוצבת כרגע התבנית בקטגוריה:ויקיפדיה: ערכים שמתקיים לגביהם דיון העברה לטיוטה. רשימה של ערכים שהועברו לאחר דיון עם התבנית נמצאים בקטגוריה זו.

כללים[עריכת קוד מקור]

  • את התבנית יכול להניח רק ויקיפד בעל זכות הצבעה.
  • מניח התבנית נדרש לנמק את הצבתה בדף השיחה.
  • עבור ערך ותיק (מעל חודש) הצבת התבנית על הערך נדרשת לפני כל העברה לטיוטה.

המלצות[עריכת קוד מקור]

יש להימנע מהצבת התבנית אם ידוע מראש שיש התנגדות להעברה לטיוטה. במקרה של מחלוקת על קיום הערך, אין היגיון בהצבעת מחלוקת על העברה לטיוטה, אך ניתן לפתוח הצבעת מחיקה כמוצא אחרון לאחר מיצוי כל האופציות האחרות (למשל, כתיבת קצרמר טוב במקום ערך ארוך וגרוע הדורש שכתוב) - מאחר שהעברה לטיוטה שקולה כמעט למחיקה, יש לפעול לפי הנוהל של הצבעת מחיקה. אם אין הסכמה על העברה לטיוטה, ההמשך הטבעי צריך להיות שיפור הערך על ידי הצד שמעוניין בהשארתו, ואם ישנן מחלוקות נקודתיות בנושא תוכן ניתן ליישבן באמצעות ויקיפדיה:פתרון מחלוקות.

במקרה שבו מעוניינים להציב את התבנית בערך, ולא מוצבת עליו תבנית תחזוקה נוספת כמו תבנית:לשכתב, תבנית:עריכה, תבנית:להשלים, תבנית:מקורות וכדומה - יש להציב אחת כזו ובה להסביר בקצרה את הבעיות בערך (כשמומלץ להסביר בהרחבה בדף השיחה).

לאחר הצבת התבנית, מומלץ להודיע על כך לכותב הערך הראשי בדף השיחה שלו באמצעות תבנית {{הוצעה העברה לטיוטה}}. אם הדף הועבר לטיוטה בתום שבוע, יש להציב את תבנית {{הועבר לטיוטה לאחר דיון}} בדף השיחה של הערך - ובמקרה שהערך שופר והוחזר למרחב הערכים, יש להסירה מהשיחה.

ראו גם[עריכת קוד מקור]


אין תיאור.

פרמטרים של תבניות[עריכת נתוני תבנית]

התבנית הזאת מעדיפה עיצוב פרמטרים בשורה אחת.

פרמטרתיאורסוגמצב
זמןזמן

אין תיאור

בלתי־ידועלא חובה
NoCategoryNoCategory

אין תיאור

בלתי־ידועלא חובה