ויקיפדיה:עמותת ויקימדיה ישראל/העמותה למען הקהילה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
  • ציוד שהעמותה מעמידה לרשותכם
    • גישה מרחוק לתוכנת זיהוי תווים אופטי (OCR) - אם יש ברשותכם מקורות מידע סרוקים שאתם מעוניינים להמיר לטקסט בכדי לשלב במיזמי ויקימדיה השונים, אתם מוזמנים להשתמש בתוכנה הייעודית שרכשה העמותה עבוכם. מומלץ להסתייע בדף ההסבר ולהתרשם מהטקסטים שכבר הומרו בעזרת תוכנה זו בקטגוריה:OCR עמותה. שאלות בנושא ניתן להפנות לויקיפדיה:זכויות יוצרים/שאלות ותשובות.
    • ציוד צילום - ניתן לשאול מהעמותה מצלמה ועדשה מקצועיות מתוצרת Nikon (מצלמה מדגם D5300 ועדשה מדגם 18–140 AFS VR+12) עם חצובה ואביזרים נלווים. לפרטים נוספים yarden-at-wikimedia.org.il.
  • מידע על החזרי נסיעות בארץ - עמותת ויקימדיה ישראל מתבססת ברובה על פעילות של מתנדבים, המשקיעים מזמנם הפרטי בתכנון וביצוע מיזמים, מקיימים פגישות עבודה, הרצאות וכו' ברחבי הארץ. כחלק מהתמיכה והסיוע שמעמידה העמותה למתנדביה, היא משתתפת בעלות הנסיעות בעבור מיזמים של העמותה.
  • ספריית הרמב"ם בבית אריאלה - עורכים המעוניינים לבקש סריקות של מקורות מהספרייה שפג תוקף זכויות היוצרים שלהם לצורך שימוש בערכי ויקיפדיה, מוזמנים לפנות אל אבישי אלבוים (Rambaml1) בדוא"ל elboim_a-at-mail.tel-aviv.gov.il. הקבצים הסרוקים יעלו לקטגוריה Category:Books scanned at Beit Ariela בוויקישיתוף.

מענקים כספיים לעורכים[עריכת קוד מקור]

ויקימדיה ישראל מעמידה לרשות המתנדבים בוויקיפדיה ולציבור הרחב מענקים כספיים למימון מיזמים אישיים, שמטרתם קידום ויקיפדיה ומיזמי האחות. ישנם שני סוגים של מענקים.

  • מענק קטן, של עד 150 שקלים. אתם הולכים לשמוע הרצאה, קונים ספר, הולכים למוזאון, ואחר כך כותבים על זה ערכים בוויקיפדיה? תוכלו לקבל החזרים על ההוצאות שלכם. לצורך קבלת מענק קטן, אתם מוזמנים לפנות בדוא"ל ישירות לרכז הקהילות של העמותה, רן לי-און, בכתובת: ranl-at-wikimedia.org.il. לפרטים נוספים ראו כאן.

מפגשי ויקינשים[עריכת קוד מקור]

מיזם "מפגשי ויקינשים" מיועד לרכז את הפעילות סביב עידוד כתיבה של נשים בוויקיפדיה. אתם מוזמנים לעיין בדף המיזם ולהירשם לרשימת התפוצה של מפגשי ויקי נשים כדי לקבל עדכונים לדף השיחה.

מפגשי עורכים[עריכת קוד מקור]

עמותת ויקימדיה ישראל מעוניינת לעודד מפגשי עורכים לקידום איכות ואמינות. אתם מוזמנים לעיין בדף המיזם, לסייע בגיבוש מפגשים שנמצאים בשלבי תכנון ולהציע מפגשים חדשים. כמו כן, ניתן להירשם לרשימת התפוצה של מפגשי העורכים כדי לקבל עדכונים לדף השיחה.