טיוטה:Assassin's Creed: Project Legacy

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

Assassin's Creed: Project Legacy היה משחק פייסבוק שהפך לזמין לראשונה ב-30 בספטמבר 2010 עם ערכת הזיכרון "המלחמות האיטלקיות".

בו, שחקנים היו מגויסים ל- Project Legacy של Abstergo Industries , אשר חיה מחדש את הזיכרונות הגנטיים של אנשים אחרים באמצעות תוכנית הידועה בשם DDS, או Data Dump Scanner, תיקון תוכנה של אנימוס שיכול לאפשר לאדם לחיות מחדש את הזיכרונות של מישהו אשר לא היה האב הקדמון שלהם.

בסך הכל, היו שלוש ערכות זיכרון זמינות: " מלחמות איטליה ", " רומא " (שוחרר ב-15 בנובמבר 2010) ו"חגים" (שוחרר ב-22 בדצמבר 2010). ערכת הזיכרון הרביעית, Divine Science ("שוחרר" ב-4 ביולי 2011), הפכה לזמין מחוץ ל-DDS על ידי Erudito , אם כי ממשק DDS עדיין הזכיר שהחבילה "תגיע בקרוב".

ב- Assassin's Creed: Revelations , תיק אבסטרגו קבע כי Project Legacy נמצא כעת בהמתנה, בגלל חששות ביטחוניים. ב-15 במאי 2013, פייסבוק הסירה את המשחק מכיוון שהוא לא עמד עוד בתנאים וההגבלות שלהם עבור יישומי פייסבוק, מכיוון שהוא לא עודכן לאחרונה.

מלחמות איטליה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרק 1 – ברטולומיאו ד'אלוויאנו[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 1 – ברטולומיאו ד'אלוויאנו

ברוכים הבאים לתוכנית DDS. אנא הישאר דומם בזמן שאנו מסנכרנים את המשימה הראשונה שלך.

בשנת 1509 לספירה, קרב אגנדלו הנחית מכה הרסנית על הצבא הוונציאני . תוכלו לחיות מחדש את הקרב הזה דרך עיניו ומוחו של אחד מהקפטנים שלו, ברטולומיאו ד'אלוויאנו . אנא דווח על חריגות שאתה נתקל בהן.

פרק 2 – פרנצ'סקו וצ'ליו[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 2 – פרנצ'סקו וצליו

אתה עלול להרגיש אי נוחות קלה במהלך הסנכרון. זה נורמלי. חשוב לשמור על ריכוז.

ההיסטוריה מציבה את מותו של ניקולו די פיטיגליאנו בלוניגו, איטליה בשנת 1510 לספירה. הנתונים שלנו תומכים בעובדה זו. אך נסיבות מותו דורשות חקירה נוספת. אנא רשום הערות ודווח על הממצאים שלך.

פרק 3 - מריו אודיטור[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 3 – Mario Auditore

כעת אנו מסנכרנים את ה-DDS. למען ביטחונך, אנא דווח על דימום מהאף, ורטיגו, בחילות או הזיות . פירנצה

הרעבה לארץ חיפשה את החזקה של העיר מונטריג'יוני המוקפת חומה , אבל היא החזיקה מעמד במשך שנים בהדרכת משפחת אודיטור . תוכלו לנתח את הזיכרונות של מריו אודיטור , שנאבק לשמור על עירו בטוחה במחצית השנייה של המאה ה-15.

פרק 4 – פרוטו קלדרון[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 4 – פרוטו קלדרון

בזמן שאנו מתכוננים לסנכרון, אנא הקשיבו לשאלות הבאות. הקפד לדווח על כל קושי שיש לך לענות. מה השם שלך? איפה את גר? איזו שנה זו?

יש לנו צוהר ייחודי לחיים ולסודות של משפחת בורג'יה הידועה לשמצה . ה-DDS שחזר את הזיכרונות של אחד מהשליחים המהימנים שלהם , פרוטו קלדרון . המשימה שלך היא לגלות בדיוק מה הוא גילה.

רומא[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרק 1 - פיורה קוואצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 1 – פיורה קוואצה

אנא המתן רגע בזמן שאנו מסנכרנים את ה-DDS. אתה עלול למצוא את עצמך חולם בהקיץ לעתים קרובות יותר וישן פחות. זוהי תופעת לוואי רגילה של התוכנית.

רבים מהשמות הגדולים ביותר של רומא בילו את שעות הפנאי שלהם בהתמכרות לבתי הבושת הרבים שלה . הם היו מוקדי מידע אידיאליים עבור אלה שהשתוקקו לעלות בסולם החברתי. פיורה קוואצה הייתה קורטיזנית כזו . לחקור את אנשי הקשר שלה; לגלות את מי היא מכירה ומה היא עשתה עם הידע הזה.

פרק 2 – ג'ובאני בורג'יה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 2 – ג'ובאני בורג'יה

ה-DDS הולך לנסות לסנכרן אותך עם זיכרונות של ילד. זה עשוי לבלבל אותך בהתחלה, מכיוון שתאבד את יכולתך להעביר מחשבה מורכבת, אבל המוח שלך צריך להסתגל במהירות.

האמת שמאחורי הוריו האמיתיים של ג'ובאני בורג'יה , "ילדה של רומא", מבלבלת זמן רב את ההיסטוריונים. אבל עוד יותר מביך הוא חייו חסרי המשמעות של ג'ובאני שבאו לאחר מכן. איך עומדים ממש במרכז ההוריקן ונותרים ללא נגיעה? המשימה שלך היא ללמוד מה ההיסטוריה הסתירה מאיתנו.

פרק 3 – פרנצ'סקו וצ'יו[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 3 – פרנצ'סקו וצליו

כעת מסנכרן את מערכת ה-DDS. אנחנו הולכים לקחת רגע כדי לבדוק את הטווח הרגשי שלך. נא להתמקד בזיכרון נעים. טוֹב. כעת התמקד בזיכרון כואב. מושלם.

רגע לפני מותו של האפיפיור אלכסנדר השישי , צ'זארה בורג'יה החל לאבד את אחיזתו ברומא. למרות שלא תמצאו אזכור לכך בספרי ההיסטוריה, אנו חושדים שתנועת מחתרת חזקה פעלה להפלת השושלת המושחתת. תראה מה אתה יכול ללמוד.

פרק 4 – ג'ובאני בורג'יה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 4 – ג'ובאני בורג'יה

מתכוננים לסנכרון. שימו לב שאנו חווים תקלה קטנה במערכת שעלולה לגרום לצלצול עדין באוזניכם. זה אמור לעבור כשנכנסים לזיכרון.

העולם החדש נשדד במאה ה-15. חוקרים הפכו לכובשים. La Noche Triste , או ליל הצער , היה התקוממות עקובה מדם בין האצטקים לכובשים הספרדים . הרנאן קורטס עצמו הודח מטנוצ'טיטלאן . דיווחים ממקור ראשון על הטבח מציגים נקודות מבט מנוגדות. מצא את האמת.

חגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בניגוד למערכות זיכרון אחרות, הזיכרונות בפרק "חגים" כללו גיבורים שונים, אם כי כולם התרכזו סביב אירועים במהלך יום אחד לאורך ההיסטוריה (כלומר, חג המולד).

פרק 1 - רוחות של חג המולד בעבר[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 1 - רוחות עבר של חג המולד

פרק 2 – DATA-DUMP S00.S02[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 2 – DATA-DUMP S00.S02

מדע אלוהי[עריכת קוד מקור | עריכה]

חבילה זו שוחררה מחוץ ל- Project Legacy DDS על ידי Erudito, כחלק מהקבצים המאובטחים של Abstergo Industries.

פרק 1 – מריה עמיאל[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 1 – מריה עמיאל

אנא המתן בזמן שאנו מסנכרנים את ה-DDS. עצמו עיניים ונסו להירגע. שאפו עמוק, נשפו. שאפו, שוב נשפו. זהו זה. הרנסנס .

_ כבר במאה ה-14 החלו חוקרים איטלקים לבחון מחדש את הידע הקלאסי הקדום, מה שגרם להחייאת הידע ברחבי אירופה. תוכלו לחקור את הזיכרונות של אחת מהעוזרות של הפרצלסוס , מריה עמיאל . אנא דווח על הממצאים שלך.

פרק 2 - Kyros of Zarax[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 2 - Kyros of Zarax

ה-DDS מנסה לסנכרן זיכרונות בני אלפי שנים. מכיוון שהזיכרונות שתחקור הם עתיקים, אתה עלול להרגיש מבולבל, אפילו מבולבל. ייתכן גם שתתקשו להבחין בין מציאות לבדיון. זה נורמלי, בבקשה תישאר רגוע.

בעקבות האירועים שפתחנו ברצף האחרון, כעת תחקור את מקורות המסורת של ההרמטטיקאים . תוכלו לעקוב אחר מעלליו של פיתגורס מסמוס , המתמטיקאי והמלומד היווני . אתה אחד מבני החסות שלו, קירוס מזראקס .

פרק 3 – אליזבת ג'יין ווסטון[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 3 – אליזבת ג'יין ווסטון

אנחנו מנסים לסנכרן את מערכת ה-DDS. זה ייקח רק רגע. אנחנו כמעט שם. ה-DDS מסונכרן כעת. תודה על הסבלנות. אנו מקווים שתיהנו מהחוויה שלכם.

רודולף השני הזמין לחצרו דמויות בולטות רבות, מה שהפך את פראג למרכז התרבות האירופית. ביניהם היו האנגלים אדוארד קלי ובתו החורגת אליזבת ג'יין ווסטון . התבונן בה ודווח על כל קנוניה לכאורה.

פרק 4 – Frater VOV[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: פרק 4 – Frater VOV

ה-DDS יסונכרן עם זיכרונותיו של גבר מבוגר . אתה עלול להרגיש שיש לך פחות אנרגיה, שמיעה וראייה לקויה ואפילו לחוות רגליים מתנודדות. זה נורמלי, אבל אם אתה מרגיש כאב בזרוע השמאלית שלך, אנא עצור והתייעץ עם הרופא שלך.

העידן הוויקטוריאני מאופיין בצמיחה, שגשוג, רפורמה פוליטית והתקדמות טכנולוגית ומדעית גדולה. העניין בתורת הנסתר גברה גם בתקופה זו. אתה עומד להסתנן למסדר ההרמטי של שחר הזהב .

מאפיינים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • סטים מנמוניים
  • שטחים
  • יצירה
  • חוזים
  • אימיילים

קודי קידום מכירות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הזנת 7D05C12C תחת סעיף הקוד המיוחד תזכה את הפריט "הרשת של Erudito" ל-Lockbox, שסומן בתיאור "עבודה עבור Abstergo, דווח לנו". לא ניתן היה לקנות או למכור אותו, ובמרווחים אקראיים, זה יגרום לארודיטו "לסייע" עם חיזוק חוויה, חיזוק פלורין, סיכוי מוגבר לפריטים מקריים, סיכוי מוגבר למנמוניות או תפוקת פריט מוגברת במהלך יצירה.

בכניסה ל-VGVTC8GX , הוענק תג ה- Abstergo Insider, עם התיאור "עבוד על החיבורים האלה". תג Insider הגדיל את סיכויי הזכייה ב-Sirmishes.

מְקַשֵׁר[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר קישור Assassin's Creed: Brotherhood לחשבון Uplay , ניתן היה לאמן את המתגייסים של Assassin מתוך Project Legacy , וכך גם יפתח אירועים מסוימים בתוך Project Legacy עצמו.

מציאת ושילוב של ערכת המנמונית "Auditore Trail" תפתח את תוכן האחים , בצורה של שכמיות הוונציאניות והמדיצ'י, וקניית נקודות ציון מסוימות גם בתוך Project Legacy וגם Brotherhood (כגון הקולוסיאום ) תגרום לפלורינים בשני המשחקים.

Unlockables in Brotherhood[עריכת קוד מקור | עריכה]

שֵׁם איך להשיג
קייפ מדיצ'י השלם את ערכת המנמונית "שביל המבקרים".
קייפ ונציאני השלם את ערכת המנמונית "שביל המבקרים".

Uplay[עריכת קוד מקור | עריכה]

החל מה-8 בדצמבר 2010, הפעולות והתגמולים של Uplay הפכו לזמינים עבור Project Legacy .

הקישוריות של Uplay של Project Legacy תאפשר ככל הנראה לשחקנים לנצל יותר מהתגמולים של Uplay ב- Brotherhood , שכן ל- Brotherhood יש מספר גדול יותר של תגמולים מאשר ליחידות במשחק. עם זאת, הייתה כמות שווה של נקודות עבור תגמולים ופעולות עבור Project Legacy ; אם כי עדיין ניתן היה לבזבז את הנקודות על תגמולים באחווה במקום זאת, אם אחד היה בוחר בכך.

פעולות[עריכת קוד מקור | עריכה]

סמל שֵׁם תיאור פרס
חניכה גישה וביצוע אירוע של הפרק השני של סט מלחמות האיטלקים, זכרו של פרנצ'סקו וצ'יו . 5U
מַטִיף הוסף 5 חברים חדשים לרשת שלך. 10U
חֲפַרפֶּרֶת גישה וביצוע חוזה שהופעל ממשחק הקונסולה Assassin's Creed: Brotherhood . 15U
נאמן שחקו את Assassin's Creed: Project Legacy פעם ביום במשך 10 ימים רצופים. 20U

תגמולים[עריכת קוד מקור | עריכה]

סמל שֵׁם תיאור עֲלוּת
Assassin's Creed: Project Legacy Artwork הורד יצירות אמנות עבור Assassin's Creed: Project Legacy . 5U
אתחול מערכת Abstergo גש לפריט Abstergo System Reboot בדף Lockbox. טוב עבור 10 חידושים מלאים של AP. 10U
ביאנקה ביאנקה, החרב של ברטולומיאו ד'אלוויאנו, נוספה אוטומטית לעמוד הלוקבוקס, וזה הגדיל את הסיכויים לזכייה ב-Sirmish. 15U
את טו, ברוט? גש לזיכרון הבלעדי הזה ברצף השני של הסט "רומא". 20U

עמוד פרופיל[עריכת קוד מקור | עריכה]

מיומנויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר עליית רמה, ניתן יהיה לבזבז נקודות מיומנות (SP) בתחומים הבאים:

  • קונפליקט - העלה את ה-AP המקסימלי ב-1, עבור כל ערימה של 10 SP שהושקעו בקונפליקט.
  • תככים - נתן בונוס לפלורינים שהופקו או הושגו מזיכרונות.
  • צל - הגדיל את הסיכוי להרוויח פריטי סיכוי או נפילות מנמוניות.
  • ידע - העלה את כמות נקודות היצירה ב-1, עבור כל ערימה של 10 SP שהושקעו ב- Knowledge, עבור מקסימום 10 משבצות.

סטטיסטיקות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הכרטיסייה סטטיסטיקה הראתה את ההיסטוריה והנתונים של כסף, יצירה, זיכרונות, ערכות זיכרון, אינטראקציה חברתית, הישגים, שחקן מול שחקן וטריטוריות.

הישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאמר ראשי: Assassin's Creed: Project Legacy הישגים

הכרטיסייה 'הישגים' פירטה קריטריונים מסוימים שהתקיימו במשחק, כמו הגעה לרמה מסוימת, רכישת נכס או השלמת משימה מסוימת.

עדכון[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביוני 2011, Ubisoft הצהירה כי ערכת הזיכרון של Divine Science וה-DDS 2.0 ישוחררו בשבועות הקרובים. היה חשד שזה ישוחרר לצד Assassin's Creed: Revelations , שכן הסט של רומא היה לצד Brotherhood . השיפורים של המערכת החדשה נועדו להיות:

  • אין עוד צורך ללחוץ על 500+ SP בעת הקצאה מחדש.
  • יצירה כדי לאפשר מלאכות מרובות במקביל של אותו פריט.
  • הישגים צריכים להיפתח באופן מיידי.
  • "אסוף הכל" כדי לאסוף הכנסה מכל הטריטוריות, בכל החבילות.
  • ניווט פונקציונלי בין חבילות.
  • הכללת מערכת ברמת שליטה.

באנציקלופדיה Assassin's Creed ו- Assassin's Creed: Revelations , נכתב כי "בשל חששות ביטחוניים, Project Legacy הושהה". הסיבה מאחורי חששות האבטחה הללו הייתה היעלמותו המסתורית של אנסון פיק , מנהל פרויקט מורשת.

דְבָרִים בְּטֵלִים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • ב- Assassin's Creed: Brotherhood , ניתן היה לראות תמונת סטילס מ- Project Legacy , שהוגדרה לרצף הזיכרון של Mario Auditore , במחשב של לוסי סטילמן ב- Sanctuary .
  • כמעט כל המקבילים ל- Animi Avatars מ- Brotherhood הופיעו בזיכרונות Project Legacy , עם כמה מהזכרונות של פיורה קוואזה ואחד מזיכרונותיה של פרנצ'סקו וצ'ליו.

הפניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ↑ אינדקס של /securefiles . יוביסופט . בארכיון מהמקור ב-20 בדצמבר 2011. אוחזר ב-13 בנובמבר 2021.