טיוטה:Carnival of terror

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קרנבל הטרור או הבריחה מקרנבל הטרור הוא משחק אינדי אימה מרובלוקס, אשר פותח ב-22 בדצמבר 2017. משחק זה יצא ישר לפלייסטישן 4 ול-microsoft windows וחודש אחר כך ל-xbox one, עקב מהפכת הליצנים בשל הסרט "זה".

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק מתחיל כאשר אתה מול לונה פארק. אתה נכנס, ולהפתעתך, ננעל בקרנבל. עליך לנצח את שלבי המשחק תוך כדי בריחה מהליצן. עם הליצן תופס אותך מיד יפחיד אותך. אשר אתה בורח סוף סוף, אפשר לראות שהליצן אומר ש"זה לא נגמר" (רמז למשחק המשך) הרמז הזה היה בצחוק ולא התכוונו לעשות משחק המשך אך המעריצים רצו. ב-20 במאי 2023 הודיע המפתח, שון היצ'קוק, על הוצאת משחק המשך שיצא מתישהו בסוף קיץ 2023.

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

באוקטובר 2016, שנה אחרי יציאת אמילי רוצה לשחק, הודיע שון היצ'קוק על משחק אימה חדש בפיתוח שיהיה קשור ל-קרנבל וליצן. ב-5 בנובמבר 2016 הודיעו שהמשחק יצא ביולי 2017 עם פרויקטים אחרים שהקשו. חודש לאחר מכן,בדצמבר, נוספו עוד פרויקטים והיצ'קוק נאלץ לדחות את המשחק לנובמבר 2017. בסופו של דבר נדחה בחודש לדצמבר 2017. ב-30 באוקטובר 2017 נחשף הטיזר ותאריך היציאה שיהיה ב-22 בדצמבר 2017.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשחק, אתה מתחיל מתחת לאדמה. בסופו של דבר,אנחנו רואים בסוף המשחק שהליצן אומר: "!you are a bad child" מה שמרמז על כך שהשחקן הוא למעשה ילד. במשחק יש בונוסים שבשלבים של מהירות, שאתה צריך לרוץ מהר ממה שביכולתך, אפשר ללחוץ על בונוס,שבו אתה ניהיה מהיר יותר.

הסוד[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתחילת המשחק,יש סוד. עם תלך ממש לצד תוכל למצוא קובייה סגולה ענקית, שעם תתקרב עליה,תוכל להשתגר לאמצע המשחק אך ללא נקודת ציון מה שאומר שעם תפסיד, תתחיל את כל המשחק מהתחלה.

ביאורים והערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

"שיצא מתישהו בקיץ 2023" *משוער*

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

זה

Xbox one

PS4

Microsoft Windows

Escape The Carnival of Terror in roblox.