טיוטה:E-go תקשורת

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

e-go תקשורת[עריכת קוד מקור | עריכה]

חברת e-go היא למעשה שם מותג מסחרי של חברת סטארט אפ esimil אשר הושקה מחדש בשנת 2020 ומתמחה בפתרונות esim לישראלים הטסים לחו"ל עם ניסיון רב בתעשיית הטלקומוניקציה החברה אומנם החלה את דרכה בשיווק סים פיזי בנלאומי אך במהרה החלה להוביל את השימוש בטכנולוגית esim לישראלים הטסים לחו"ל. חברת e-go היא מהראשונות בישראל אשר שיווקה חבילות גלישה בחו"ל בטכנולוגית esim.

פעילות החברה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המותג e-go הוקם במטרה למלא את הנישה שהייתה פנויה בתחום ה esim אשר חברות הסלולר הגדולות נמנעו להיכנס אליה עד לפברואר 2024. טכנולוגית ה esim החלה להיות נפוצה יותר החל מספטמבר 2018 כאשר חברת אפל החלה לשלב טכנולוגיה במכשירי הטלפון העדכניים ומיד לאחר מכן גם חברת סמסונג החלה לשלב טכנולוגיה זו במכשירי הפרימיום החל מסדרת ה גלקסי בסדרה S20. חברות הסלולר בישראל היו מעוניינות למנוע בריחת לקוחות לחברות סלולר מתחרות היות שבטכנולוגית esim אין צורך לרכוש סים פיזי. אלה רק קבלת sms אשר מסביר או מבצע את ההגדרה לקו של החברה המתחרה. מה שמאפשר מעבר ללא המתנה לחברה מתחרה. e-go ניצלה חלון הזדמנות זה לתת ללקוחות לתת חבילות גלישה דיגיטליות במחיר המתחרה בחברות הסלולר לישראלים הטסים לחו"ל. חבילות אלו מאפשרות ללקוחות להתחבר לאינטרנט במהירות ובקלות בכל מקום בעולם, ללא צורך בהחלפת סים או להיות כבולים מול חברות הסלולר היקרות יותר או לחלופין רכישת חבילת גלישה esim באינטרנט מחברה אשר אינה נותנת שרות בשפה העברית.

מגזרי לקוחות[עריכת קוד מקור | עריכה]

לקוחות החברה הם אנשים פרטיים, וארגונים כגון: קרנות השוטרים, מפעל הפיס, ארגון המורים, ארגון חבר, בנקים, ועדי עובדים, חברות ביטוח.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]