טיוטה:Muzi

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Muzi
שירותים עיקריים אתר אינטרנט וקהילת פייסבוק המאפשר להוסיף ולמצוא הופעות מוזיקה

muzi הוא אתר אינטרנט חברתי שנועד לקדם את תרבות המוזיקה וההופעות בישראל. האתר מלווה את קהילת הפייסבוק בעלת שם זה שנוצרה בשנת 2018. האתר מאפשר להעלות הופעות מוזיקה ולמצוא הופעות לפי שם האמן, מיקום, סגנון מוזיקלי, מועד ועוד.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קהילת הפייסבוק "muzi -כל ההופעות הכי שוות" נוסדה בשנת 2018 כקבוצה ששמה לה למטרה לקדם את תרבות הופעות המוזיקה בישראל. הקבוצה יצרה עבור חובבי ההופעות "פיד" של ההופעות הכי שוות אותם העלו חברי הקבוצה אשר שיתפו בהופעות. הקבוצה מכילה אומנים ואנשי תעשיית המוזיקה לצד חובבי מוזיקה והופעות. ביוני 2022 הושק בגרסת הרצה אתר האינטרנט של קהילת ההופעות המאפשר להעלות באופן עצמאי הופעות מוזיקה ולמצוא הופעות לפי העדפות.

אופן השימוש[עריכת קוד מקור | עריכה]

אתר muzi מאפשר למצוא הופעות על פי אמן/להקה, תאריך, מיקום או סגנון מוזיקלי מועדף (רוק, אלקטרוני, רגאיי, ים תיכוני, קלאסי, זמר עברי, פופ, ראפ ושאר הסגנונות המוזיקליים). ניתן להוסיף הופעות ללוח ההופעות הפתוח לאמנים, אמרגנים, מפיקים, בעלי מקומות המארחים הופעות, מעריצים וחובבי מוזיקה. האתר מאפשר לדרג ולכתוב ביקורת על הופעות במטרה לאפשר לקהילת חובבי הופעות המוזיקה לבחור את ההופעות גם לפי דירוגם על ידי האחרים. ניתן להירשם לקבלת התראות כדי לקבל הודעות על הופעות של אמנים מועדפים.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]