משתמש:אנקלוסמוס/מרשמלו (יוצר מוזיקה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ערך זה עוסק במפיק מוזיקלי, אם התכוונתם לממתק מרשמלו ראו ערך מרשמלו


שגיאות פרמטריות בתבנית:מוזיקאי

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

מרשמלו
Marshmello
תקופת הפעילות מ-2015
עיסוק מפיק מוזיקלי, מלחין, די ג'יי
סוגה פיוצ'ר בס, אלקטרונית, פרוגרסיב האוס, טראפ
כלי נגינה עמדת מוזיקה דיגיטלית, סינתיסייזר
שיתופי פעולה בולטים סלינה גומז, חאליד
marshmellomusic.com

מרשמלו הוא מפיק מוזיקת דאנס, מוזיקה אלקטרונית ודי ג'יי. האו זכה להכרה בין לאומית בזכות יצירת רמיקס לJack Ü וZedd וידוע בשיתופי פעולה עם סלינה גומז וחאליד. בשנת 2017 פרסם מרשמלו את השיר Alone שנכנס ל100 הרצועות הפופולריות בBillboard האמריקאי.

רקע כללי[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיות והשראה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שמו המקורי של מרשמלו (Marshmello) שהוא איות אלטרנטיבי לממתק מרשמלו באנגלית, ומסכת המרשמלו שלו נבנו בהשראת מפיק ההאוס האלקטרוני DeadMau5 אשר גם שמו הוא איות אלטרנטיבי ובדומה למרשמלו חובש מסכה על פניו. מחווה זו נראית בבירור בקליפ הוידאו של השיר Alone שם לעכבר המחמד של מרשמלו קוראים ג'ואל, כמו שמו האמתי של DeadMau5.

מראה וזהות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מרשמלו חובש מעין מסכה גלילית לבנה, המזכירה את הממתק מרשמלו (ומכאן שמו) הנושאת במרכזה איור של פרצוף מחייך. מרשמלו לובש את המסכה בכל הופעותיו וזהותו לא ידועה. הדעה הרווחת היא שמרשמלו הוא הדי ג'יי האמריקאי כריסטיאן כרימסטוק, הידוע בשם הבמה Dotcom ובעל סגנון מוזיקלי דומה לשל מרשמלו. דעה זאת מעולם לא הוכחה ונשענת בעיקר על העובדה שלשניהם סגנון מוזיקלי דומה ומנהל משותף. דעה נפוצה נוספת היא שמרשמלו הוא למעשה הדי ג'יי השוודי מרטין גאריקס, גם דעה זו מעולם לא הוכחה כנכונה.

לאחר שערך את קרנבל אלקטריק דייזי ב -2016, חשף מרשמלו את זהותו ה'אמתית' על ידי הורדת המסכה, אך האדם שנחשף על הבמה היה למעשה המפיק ההולנדי Tiësto. האירוע נודע לאחר מכן כתרמית, שכן שני האמנים נראו זה עם זה בתצלומים אחרים וחלקו לוחות זמנים סותרים, לכן לא הגיוני שמרשמלו היה למעשה Tiësto.

סגנון מוזיקלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

סגנונו המוזיקלי של מרשמלו כולל מוזיקת דאנס, אלקטרונית, פרוגרסיב האוס ובס סינתיסייזר, הלוקחת השראה מאמנים שונים, חלקם גם בעלי מסיכה בעצמם כגון DeadMaus5 ודאפט פאנק.