משתמש:דניאל12/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של דניאל12.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של דניאל12.


==מסלולים, להתאהב בארץ מחדש- חברת טיילות והוצאה לאור==

מסלולים>להתאהב בארץ מחדש היא הוצאה לאור שהוקמה בשנת 2007 על ידי דוד וערן גל אור ומתמחה בכתיבת ספרי טיולים בישראל ומקדמת ערכים חינוכיים וחברתיים באמצעות תרבות הטיולים
עד כה, פרסמה הוצאת מסלולים 1080 מסלולי טיול [1]. מסלולים הוציאה סדרות רבי מכר[2].

מטרתה של הוצאת מסלולים היא להוביל לשינוי תרבותי וחינוכי באמצעות קידום ערכים חברתיים וחינוכיים דרך תרבות הטיולים בישראל. מסלולי הטיול חושפים רבים אל חווית ההנאה שבטיול, אל הטבע והנופים של ישראל ובכך מסייעים לתחושת השייכות למדינה ולחברה. זאת לצד פיתוח מודעות לטיול כחוויה מעצבת ועידוד יצירת דור חדש של מטיילים.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המיזם החל בעקבות מסעם המשותף של דוד וערן גל אור, אב ובנו, מתוך רצון לשתף את ציבור הקוראים בחוויית הטיול בארץ ישראל. דוד (אב) וערן (בן) גל-אור, האחד לאחר פרישה מ-20 שנות ניהול במשרות בכירות בחברות מובילות במשק ומורה דרך, והשני לאחר סיום מכינה קדם צבאית למנהיגות ושירות צבאי משמעותי וכיום מדריך במכינה קדם צבאית, מרכז מכינה לבוגרים, מורה דרך וטייל. דוד וערן יצאו יחדיו לטייל במסלולי טיול בישראל, החל בחודש ספטמבר 2006 ומתמידים בכך גם היום. יחד טיילו במסלולים החל מה החרמון ועד אילת כאשר הם מתעדים בכתב ובצילומים את מסעם ומשתפים את הקוראים במסלולי הטיול, בנופים ובחוויות מיוחדות.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]


הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]