משתמש:פשוט מוווווושלמת/ארגז חול

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של פשוט מוווווושלמת.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של פשוט מוווווושלמת.

הבאזזז היא קומדיית מצבים לילדים, על חבורת בני נוער בגילאי 14-15 הכותבים את מגזין הנוער הבאזזז. הם מראיינים מפורסמים (אשלי לגט, ג'סטין מורנו) ומסתבכים בצרות שונות ומצחיקות.

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

רבקה הארפר-זואי בלקין: רבקה היא ילדה המכונה חנונית אך מתגלה כמגניבה. היא לא החלטית ומאוהבת בנוח ג'קסון, כתב המוזיקה של המגזין. רבקה קשורה לאביה ומאוד לא מפותחת מבחינה טכנולוגית: אין לה טלפון נייד וכשהיא מקבלת אותו היא לא יודעת כיצד להשתמש בו. היא קוראת לסבתה בבה ומדברת איתה בצורה שונה. כאשר היא מסתבכת בצרות היא נאנחת בקריאת אוי לא. חברת ילדות של מייקל, כתב הרכילות.

מייקל דיוויס-דמטרוס ג'וייט: מייקל הוא ילד מאוד מתנשא ובכל פעם שיש ביכולתו לזכות בכבוד ותהילה הוא מנצל זאת ולא שם לב עד כמה ההתנהגות שלו מתנשאת. כאשר הוא חושב שיעזוב את המגזין למען תהילה גדולה יותר הוא פוגע בחבריו למגזין ועוזב בחיוך. בתחילת הסדרה הוא לא הסתדר עם נוח ג'קסון, כתב המוזיקה, אך לאחר מכן הם התגלו כחברים טובים. מייקל ורבקה הם חברי ילדות טובים והצטרפו ביחד למגזין.

אמנדה פירס-ונסה מורגן: בת יחידה של איש עסקים עשיר וכתבת האופנה של המגזין. אביה הוא בעל המגזין והיא קשורה אליו מאוד אפילו שאין לו זמן בשבילה. לפעמים היא מתרברבת בכסף שלה והיא לועגת לרבקה אף שהן חברות טובות.

נוח ג'קסון- ג'סטין קליי: כתב המוזיקה של המגזין. הוא מאוהב ברבקה הארפר, כתבת לענייני תלמידים ולבסוף מציע לה חברות. הוא מראיין הרבה מפורסמים וגורם לתשומת לב רבה. הוא מעט מעופף אך הוא ידיד אמת טוב.

וילדר- מונרו צ'מברס: אף אחד לא יודע את שמו האמיתי, כתב משחקי המחשב ומכור אליהם במציאות. במהלך התוכנית משתתף וילדר בכמה תחרויות של משחקי מחשב ואף זוכה בכמה מהן. מאוהב באמנדה פירס, אך לעולם לא זכה באהבתה.

דמויות משניות[עריכת קוד מקור | עריכה]