משתמש:קייטיפרי1984/בוני האנט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תבנית {{אישיות משחק}} ריקה מתוכן. יש להזין פרמטרים בערך או בוויקינתונים.

בוני לין האנט (נולדה ב-22 בספטמבר 1961) היא שחקנית, קומיקאית, במאית, מפיקה, סופרת ומנחת טלוויזיה אמריקאית. תפקידיה הקולנועיים כוללים את איש הגשם , קוראים לי בטהובן, קוראים לי בטהובן 2, ג'ומנג'י, ג'רי מגווייר, המייל הירוק , זול יותר בתריסר וזול יותר בתריסר 2 .

חיים מוקדמים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בוני לין האנט נולדה ב-22 בספטמבר 1961 בשיקגו, לרוברט אדוארד האנט, חשמלאי, ולאליס אי האנט (לבית ג'אצ'ק), עקרת בית.  אביה היה ממוצא אירי ובלגי ואמה ממוצא פולני .  

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1990, האנט גילמה את קרול אן סמיתסון בגרנד.

בשנת 1993, האנט שיתף פעולה עם החבר הטוב דיוויד לטרמן כדי להפיק את הבניין . הסדרה גם צולמה בשידור חי; טעויות, תאונות ושורות נשכחות נותרו לעתים קרובות בפרק ששודר. בשנת 1995, האנט ולטרמן התאחדו מחדש ל- The Bonnie Hunt Show, שהציגה רבים מאותם חברי שחקנים כמו הבניין ובאותו סגנון משוחרר. התוכנית זכתה לשבחים מצד המבקרים אך בוטלה לאחר ששודרו 11 מתוך 13 הפרקים שהופקו. בשנת 2002, האנט חזר לטלוויזיה עם החיים עם בוני . תפקידה בסדרה זיכה אותה במועמדות לפרס אמי בשנת 2004 (שהייתה הראשונה שלה). למרות רייטינג הוגן, הסדרה בוטלה בעונתה השנייה. האנט הודיעה בלייב עם רג'יס וקלי ש-ABC הציעה לה סיטקום נוסף, בו היא הייתה מגלמת בלש גרוש. הפיילוט הזה שכותרתו שחרר (הידוע גם בשם פשעים ודייטים ) לא נקלט ללוח הזמנים של סתיו 2006.

ב 2000 היא ביימה, שותפה לכתיבה והשתתפה בכיכובה בסרט "Return to Me" . הוא צולם בשכונת שיקגו שלה וכלל חלקי סיביות עבור מספר מקרובי משפחתה. הסרט, שזכה לקבלת פנים חיובית מצד המבקרים,  הושפע במידה רבה מחינוכו הקתולי הצווארון הכחול של האנט בשיקגו.

המופע של בוני האנט[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2007, האנט הקליטה פרק פיילוט עבור Telepictures . הפיילוט אושר והתוכנית אירוח נוצרה. המופע של בוני האנט עלתה לראשונה ביום שני, 8 בספטמבר, 2008. עיצוב התפאורה היה מחווה לדין מרטין ועל הקירות תמונות של אנשי טלוויזיה היסטוריים, כמו גם בני משפחתו של האנט. הסדרה נוצרה בהשראת הפורמט של Live with Regis ו-Kelly , כאשר המארח והאורחים מרבים ליצור אינטראקציה עם הקהל. רבים מאנשי הצוות של הסדרה היו חברים ותיקים של האנט משיקגו. הסדרה התחילה בדרך כלל במונולוג פתיחה ואחריו ראיונות אורחים ומשחקים ששיחקו עם הקהל. אמו של האנט, אליס, הופיעה לעתים קרובות בשידורי אינטרנט מביתה בשיקגו.המופע של בוני האנט הוקלט בקלבר סיטי, קליפורניה, ונצפה ב-17 מתוך 20 שווקי הטלוויזיה האמריקאיים המובילים בארצות הברית. בשנה הראשונה שלה, The Bonnie Hunt Show הייתה מועמדת לשלושה פרסי אמי ביום, על נושא הפתיחה, תסרוקת ואיפור. התכנית זכתה בפרס גרייסי עבור "תוכנית השיחות המצטיינת" בשנת 2009. בשנת 2010, האנט היה מועמדת ל"מארחת התוכנית המצטיינת" בטקס פרסי האמי. הפרק האחרון שודר ב-26 במאי 2010.

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1988, האנט התחתן עם בנקאי ההשקעות ג'ון מרפי. במהלך הופעתה בתוכנית המאוחרת עם דיוויד לטרמן ב-6 ביוני 2006, היא הזכירה שהיא שוב רווקה, מה שרומז שהיא ומרפי התגרשו.

פילמוגרפיה חלקית[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]