משתמש:Bosmat.Debbi/ואלוקס פיורגידיטל בע"מ

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ואלוקס פיורדיגיטל בע"מ הוקמה בשנת 2012 על-ידי שני אחים – מריאן קופלר ואדריאן קופלר. ראשיתה של החברה היתה מסלון ביתם של האחים וכיום החברה יושבת בראש העין בבניין גדול הכולל משרדים ורצפת ייצור גדולה,  וכוללת למעלה משישים עובדים.

למריאן קופלר - בעל ניסיון של למעלה מ 13 שנים בחברות דפוס דיגיטלי בפורמט גדול, כולל מחלקות מו"פ וטכנולוגיה של HP Scitex ו- NUR מקרופרינטים (שנרכשו על ידי HP). הוא מחזיק בכמה פטנטים בתחום הדפוס הדיגיטלי, שחלקם התגשמו במכירות מוצרים משמעותיות.

מריאן מתפקד כמנכ"ל החברה והוא גם חבר בוועד המנהל של וולוקס.

אדריאן קופלר- איש מקצוע בתחום הדפוס הדיגיטלי, בעל ניסיון של יותר מעשר שנים בחברת קורנית דיגיטל, חברת דפוס דיגיטלי לטקסטיל. הוא שימש בתפקידי ניהול פרויקטים שונים במחלקת מו"פ, וצבר גם ניסיון מול לקוחות במחלקות ה- ICS והפיתוח העסקי.

אדריאן הוא מנהל הפיתוח בחברת ואלוקס וגם הוא חבר במועצת המנהלים של וולוקס.

חברת ואלוקס פיורדיגיטל בע"מ מפתחת ומייצרת פתרונות דפוס דיגיטלי תעשייתי, המשמשים לדקורציה של גופים קשיחים כגון שפורפרות פלסטיק ואלומיניום, ארוסולים, פחיות, בקבוקים ועוד.


חזון החברה:

בחברה מאמינים שבעלי המותגים זקוקים לדרך חדשה למנף את מוצריהם כדי ליצור קשר טוב יותר עם הצרכנים; הם זקוקים לדרך לשנות את האופן בו אריזת המוצרים שלהם נראית ומורגשת, ואיך הצרכנים מתקשרים איתה. חברת ואלוקס פיורדיגיטל היא זו שמחדשת שמניעה את המהפך הזה.

בחברה מאמינים כי היא בפיתחה של מהפכה בשוק קישוט האריזה על ידי הפיכת קישוט הייצור ההמוני, הדיגיטלי ישירות לצורה. על ידי הפעלת אריזה בהתאמה אישית, בכל כמות ועם תפנית מהירה בנפחים גבוהים, החברה תניע הזדמנויות חדשות וצמיחה עסקית ללקוחותיה. החברה תאפשר לבעלי המותג להתחבר טוב יותר ולהביא ערך לצרכנים, תוך שמירה על מחירים נמוכים ושיפור הקיימות.


טכנולוגיה:

טכנולוגיה הדפוס שפותחה על-ידי חברת וואלוקס הינה ייחודית בשלושה מימדים:

●       הדפסה ישירה על גבי גופים צורניים (Direct-To-Shape), בניגוד לרוב טכנולוגיות הדפוס הדיגיטלי הקיימות כיום המדפיסות של מצע שטוח.

●       איכות דקורציה גבוהה מאד, הרבה מעבר לפתרונות הקיימים היום.

●       מהירות הדפסה שמשתווה ואף עולה על מהירות קווי היצור של אותם גופים.


החברה פיתחה טכנולוגיית DTS-Inkjet בלעדית המתבססת על פורמולציות דיו עם פונקציונליות ייחודיות (למשל היכולת להדפיס על כל סוג של חומר, היכולת לשלוט בגודל הטיפה ועוד) וארכיטקטורת מכונה המותאמת להנחת הדיו על גופים אילו בדיוק מיירבי ובאיכות גבוהה.

בזכות גישה חדשנית ופורצת דרך ופיתוח המכונה במיוחד למטרה זו, ואלוקס הינה היחידה בעולם להציע ליצרניים שעד היום היו מוגבלים בכמויות הייצור, מספר הצבעים, זמני אספקה ועוד - פתרון דקורציה דיגיטלי שלם בקצבים תעשייתים לייצרניות בעולם, ולכן מאפשרת החלפה מלאה של טכנולוגיות הדפסה אנלוגית הקיימות כיום בשוק - הן מבחינת איכות ומהירות הדפסה והן מבחינת עלות יצור כוללת, זאת בנוסף לגמישות מירבית ויעילות. ואלוקס מציעה ללקוחותייה איכות תמונה פוטוריאליסטית - עד 1200 dpi, עם מספר בלתי מוגבל של צבעי הדפסה ותכונות, וצבעים מלאי חיים המספקים מכלול צבעים רחב במיוחד. הגישה החדשנית של ואלוקס מיועדת להעברת דיו במהירות גבוהה ודיוק גבוהה כך שהיא מאפשרת ללקוחותיה לקבל תמונות ברזולוציה גבוהה במיוחד והתאמת צבעים מדויקת במיוחד.


גיוס הון:

לקראת סוף שנת 2018 סיימה החברה סבב גיוס מוצלח שבסופו היא גייסה 32 מיליון דולר ממשקיעים אסטרטגיים ופיננסיים.

את הגיוס הובילו קרן ההשקעות JAL Ventures עם O.R.T. Technologies בעלות נסיון רב בבניית חברות טכנולוגיה גדולות, אליהן הצטרפו שני משקיעים אסטרטגיים, ענקיות הכימיקלים הגרמניות, חברת ALTANA וחברת Evonik. בנוסף השתתפו בסיבוב משקיעים קיימים, קרן  Michael Ilan Management & Invesmtment, ד"ר שלמה שמיר ומשקיעים פרטיים נוספים.

אחד מהלקוחות הראשונים של החברה היתה חברת לגין טובופלסט בע"מ אשר ממוקמת בקיבוץ יגור שבצפון הארץ ומייצרת בקבוקים ושפורפרות למיטב החברות בארץ ובעולם. השילוב של הפעילות בלגין טובופלסט בע"מ יחד עם המכונות והטכנולוגיה שפיתחה חברת ואלוקס – מביא לייצור מוצרים בעלי איכות גבוהה ביותר וויזואליות מרשימה. לחברה לקוחות גדולים נוספים שנמצאים בחו"ל ומספקים שרותים לחברות ענק בתעשייה העולמית.