משתמש:Eitankk/ארגז חול

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


אודי הוא קומיקס ישראלי מאת אריאל ויסמן (הוברט הוברט). הקומיקס מתאר את חייו של אודי, נער צעיר, שמנמן ולא מוצלח במיוחד שמנסה לשרוד בעולם הגדול. הקומיקס מתאפיין בהומור שחור, נונסנס ובפגיעה חוזרת ונשנת במיעוטים, בעיקר הומוסקסואלים

הסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אודי הופיע לראשונה ב29 במרץ, 2006 כווב קומיקס שבועי בפורטל הצעירים ג'נענע.

אודי התחיל את דרכו כפינת קומיקס שגררה תגובות רבות ומהר מאוד התפרסמה והפכה למדור קומיקס בעמוד הראשי שמתעדכן אחת לשבוע. אודי אומנם הופיע לראשונה כקומיקס עצמאי בג'נענע אך למעשה קיבל הופעת אורח, חודשים קודם לכן בקומיקס המצליח הוברט הוברט שנכתב ומצויר על ידי אותו יוצר, אריאל ויסמן.

באוגוסט, 2006 יצאה חוברת קומיקס ישראלית בשם החוברת המסריחה הזאת המשלבת את מיטב הקומיקס הקצרים ההומוריסטיים בארץ ובניהם גם הופעתו הראשונה של אודי בדפוס.



דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

אודי - הדמות הראשית בקומיקס. נער שמנמן, לא מוצלח בלימודים, לא מוצלח עם בנות ובעצם לא מוצלח בשום דבר. נלהב לעשות ולהגיד כל דבר ולהעריך את עצמו הרבה יותר ממה שהוא באמת. בעל נטיות הומוסקסואליות אם כי הוא מכחיש זאת בתוקף. לעיתים יכול להיות אלים בצורה יוצאת דופן. אובסססיבי לגבי חדי-קרן.





שי - חברו הטוב ביותר של אודי, או כך לפחות אודי חושב. ירוק, אדיש ומייצג את ההפך הגמור של אודי. שי הוא מושא להערצה של אודי, ואודי יעשה כל מה שהוא יגיד לו.




זיו


זיו פינקלשטיין - חברו החנון של אודי. תכונותיו דומות לאלו של אודי וחלקן אפילו מוקצנות יותר ולכן אודי מנצל זאת כדי לטפח לעצמו את האגו ולהוציא את זיו נדחף ולא רצוי. בחוברת הקומיקס שיצאה מנסה אודי ללמד את זיו כיצד להפוך מחנון לפריק כמוהו וכמו שי.




דמויות משנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • דנה - ידידתו הטובה ביותר של אודי. אודי אוהב אותה אך היא דוחה אותו.
  • אבא - אביו האלים והשמן של אודי.


קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]