משתמש:GGNI88/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של GGNI88.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של GGNI88.
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: ניסוח לקוי, תבנית לא מתאימה.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
יש לשכתב ערך זה. הסיבה היא: ניסוח לקוי, תבנית לא מתאימה.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. שכתוב
INFINITE 인피니트
מוקד פעילות קוריאה הדרומיתקוריאה הדרומיתסיאול, דרום קוריאה
תקופת הפעילות מ-2010
סוגה קיי-פופ,דאנס-פופ,R&B, אלקטרוניק
חברת תקליטים Woollim Entertainment Universal D
שיתופי פעולה בולטים Infinite H Infinite F
http://ifnt7.com/#1
חברים
Sungkyu
Dongwoo
Woohyun
Hoya
Sungyeol
L
Sungjong

INFINITE (בקוריאנית: 인피니트, בעברית: אינפיניט) היא להקת בנים של פופ מדרום קוריאה. הקבוצה נוסדה על ידי Woollim Entertainment בשנת 2010. הלהקה מורכבת משבעה חברים: Sungkyu, Dongwoo, Woohyun, Hoya, Sungyeol, L, וSungjong. המיני-האלבום שלהם New Challenge מכר מעל 160,000 עותקים בקוריאה בלבד והיה אחד מהאלבומים הנמכרים ביותר של 2013. האלבום השני שלהם, Season 2, שוחרר במאי 2014. לאחרונה הם חזרו עם המיני- אלבום החמישי שלהם Reality ביולי 2015.


2010-2011 הופעת בכורה עם האלבום First Invasion, אלבומים נוספים Over the Top, Evoulution והופעת בכורה ביפן:[עריכת קוד מקור | עריכה]

עוד לפני הופעת הבכורה שלהם להקת אינפיניט הופיעו לראשונה בתוכנית ריאליטי של ערוץ Mnet בתוכנית הנקראת You Are My Oppa. התוכנית תיעדה את חברי הלהקה שחיו במשך חודשיים עם ילדה בשם Yoo Jiae שבאותו זמן הייתה בת 18. התוכנית נוצרה בעקבות הגילוי כי לאף אחד מחברי הלהקה אין אחות קטנה במשפחה. התוכנית נועדה ללמד אותם כיצד לנהוג עם אחיות קטנות, שכן רוב המעריצות של להקות הבנים הן תלמידות בית ספר. בתוכנית ניתן לראות את חברי הלהקה Epik High, האחד הוא Tablo והשניMithra Jin שבאותה עת היו תחת Woollim Entertainment, וכיצד הם מדריכים את חברי הלהקה. לאחר סיום התוכנית Yoo Jiae תיכנס לתוכנית ההכשרה של Woollim Entertainment ותעשה את הופעת הבכורה שלה כזמרת ב-12 לנובמבר 2014 עם חברי הלהקה שלה Lovelyz.

את הופעת הבכורה הלהקה עשתה ב-9 ביוני 2010 עם ביצוע של הסינגלים שלהם Come Back]] Again]] ו-She's Back מתוך אלבום הבכורה שלהם First Invasion.

ב-7 בינואר, 2011 הלהקה חזרה עם הסינגל Before the Dawn (BTD) מתוך האלבום Evoulution. ב-20 לינואר Woollim Entertainment הודיעה על השם הרשמי של המעריצים של הלהקה. השם שהמעריצים קיבלו הוא "Inspirit". השם התקבל לאחר סקר שכלל שמות שונים, אך השם הזה גרף 70% מכלל ההצבעות ולכן הוחלט שזה יהיה השם. אינפיניט חדרו לשוק היפני באופן לא רשמי עם הסינגל היפני הראשון שלהם Come Back Again ב-26 לינואר 2011. מיד לאחר השקתו, האלבום שלהם Evoulution הופיע במקום ה-3 בדוחות המכירה בזמן אמת בקוריאה. השיר Come Back Again היה הרינגטון הנבחר ביותר להורדה במצעדים היומיים של חלק הקייפופ, באתר סלולרי יפני מאוד פופולרי. אינפיניט השיקו סינגלים רבים ביפן לפני הופעת הבכורה הרשמית שלהם. בין הסינגלים ניתן לראות את She's Back]], Before the Dawn (BTD)]] ו- Nothing's Over.

ב-17 למרץ הם שיחררו את האלבום Inspirit על שם המעריצים שלהם שכלל שלושה סינגלים. אחד מהם Can U Smile היה חידוש של הסינגל שהופיע באלבום Evoulution.

ב-21 ליולי, הלהקה שחררה את האלבום Over the Top עם הסינגל Be Mine יחד עם קליפ וידיאו לשיר זה בערוץ היוטיוב שלהם . עד כה אינפיניט לא זכו במקום הראשון בתוכניות המוזיקה השונות בטלוויזיה. ב-1 לספטמבר, 2011 הם קיבלו את הפרס הראשון שלהם אי פעם בתוכנית הטלוויזיה M!Countdown. בסרטונים שונים בערוצי היוטיוב ניתן לראות את ההתרגשות העצומה שהייתה להם בעת הזכייה. חברי הלהקה סיפרו בתוכניות טלוויזיה שונות על הסיבה לכך. בנוסף לזכייתם במקום הראשון חברי הלהקה התרגשו מאוד בעקבות ההבטחה של המנכ"ל של Woollim Entertainment כי במידה והלהקה יזכו במקום הראשון, הוא יקנה להם בית מגורים חדש. בתוכניות הריאליטי השונות ניתן לראות את מצב המגורים של חברי הלהקה שחיים בבית קטן וצפוף. חבר הלהקה Woohyun סיפר על כך בתוכנית הטלוויזיה Strong Heart בפרק מספר 96. הוא סיפר כי הבית מגורים שלהם הוא בעצם ביתו של המנכ"ל וכי בימי האימונים שלהם מספר הדיירים בבית הגיע אף ל13 אנשים. בעקבות הזכייה ועל מנת לקיים את ההבטחה, המנכ"ל מכר את ביתו וקנה להם בית מגורים חדש ומרווח שאותו ניתן לראות לראשונה בתוכנית הריאליטי שבה השתתפו Birth Of A Family. ב-8 לספטמבר הם זכו בפרס "Double Crown" על כך שזכו במקום הראשון בתוכנית שבועיים ברציפות.

לאחר ההצלחה של Be Mine הלהקה שיחררה את האלבום Paradise ב-26 לספטמבר. ב-9 לאוקטובר אינפיניט זכו במקום הראשון עם השיר Paradise בתוכנית המוזיקה Inkigayo. הם זכו בגביע השני שלהם עבור השיר ב-13 באוקטובר בתוכנית M!Countdown.

אינפיניט ביצעו את הופעת הבכורה הרשמית שלהם ביפן עם ביצוע של הסינגל Before the Dawn (BTD) ב-19 בנובמבר 2011.

ב5 לדצמבר 2011 הם שיחררו באופן רשמי סינגל לכבוד חג המולד ושמו White Confeesion והעלו לערוץ היוטיוב הרשמי שלהם וידיאו קליפ.

2012: סיבוב הופעות, פעילויות סולו של חברי הלהקה בתחומים שונים והאלבום Infinitize[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-11 וב-12 לפברואר 2012, אינפיניט ערכו את המופע היחידני הראשון בקוריאה בפני בערך 8,000 מעריצים בפארק האולימפי בסיאול. שם המופע היה Second Invasion, שם המשך לאלבום הבכורה של הלהקה שהיה First Invasion. הכרטיסים למופע נמכרו תוך 10 דקות לאחר תחילת המכירה ב-14 לדצמבר.

הלהקה התמקדה בפעילויות סולו של חברי הלהקה. Dongwoo השתתף בביצוע סינגל יחד עם Baby Soul ו- Yoo Jia. שתי הבנות היו באותו זמן מתאמנות של Woollim Entertainment. המתאמנת Yoo Jia איננה אותה ילדה שהופיעה בתוכנית יחד עם אינפיניט. לאחר מספר שנים של אימונים היא תעזוב את תעשיית המוזיקה. Baby Soul לאחר מספר שנים תעשה הופעת בכורה עם הלהקה שלה Lovelyz יחד עם Yoo Jiae הילדה מהתוכנית. הסינגל של השלושה נקרא She's a Flirt והוא שוחרר רשמית ב-18 לינואר.

L לוהק לשחק בדרמה של ערוץ tvN TV ששמה היה Shut Up Flower Boy Band שהחלה את שידוריה ב-30 לינואר.

Hoya לוהק לשחק בדרמה Reply 1997 אשר שודרה מה-24 ליולי.

Woohyun לוהק לשחק בדרמה The Thousandth Man שהחלה את שידוריה ב-17 לאוגוסט.

L לוהק לשחק בדרמה What is Mom שהחלה את שידוריה ב8 באוקטובר. אינפיניט כלהקה שרו את השיר Fantasy שהיה חלק מהפסקול של הסדרה.

ב-19 לנובמבר הושק אלבום הסולו הראשון של מנהיג הלהקה Sungkyu תחת השם Another Me. האלבום כולל בתוכו 6 שירים, ושיר הנושא הוא 60 Secondes. השירים מציעים מוסיקה בסגנון הנוטה יותר לכיוון רוק. סגנון מוזיקה ההולם מאוד לקולו של Sungkyu שעוד לפני הופעת הבכורה שלו היה חבר בלהקת רוק בתיכון. יום לפני השקת האלבום פורסם הוידיאו קליפ לשיר הנושא של האלבום, ובו ניתן לראות בתפקיד הראשי את חבר הלהקה L. קליפ נוסף פורסם לשיר I Need You מהאלבום פורסם ב-17 בדצמבר בערוץ היוטיוב הרשמי של הלהקה.

ב-18 לאפריל אינפיניט שיחררו את הסינגל היפני השני שלהם הגירסה היפנית של השיר Be Mine וכן גרסה יפנית של השיר Julia. השיר הופיע במקום ה-2 בשני מצעדים, האחד Oricon Daily והשני Weekly Charts. כמות הסינגלים הדיגטליים שנמכרו הגיעו בערך ל-54,218.

המיני אלבום השלישי של אינפיניט היה Infinitize והוא שוחרר ב-15 למאי. אלבום זה העניק להם את הפרס "Triple Crown" בשל זכייתם במקום הראשון בכל תכניות המוזיקה של אותו שבוע עם השיר The Chaser. ב-14 ליוני, אינפיניט זכו בפרס "Triple Crown" הראשון שלהם בתוכנית M!Countdown עם השיר The Chaser אשר זכה במקום ראשון בטבלאות במשך שלושה שבועות ברציפות. בסוף השנה, Billboard העניקו לשיר את התואר שיר הקיפופ מספר אחד של השנה.

2013: תת להקה Infinite H, האלבום הקוריאני New Challenge, האלבום היפני Koi ni Ochiru Toki, האלבום הקוריאני Destiny, הסינגל Request וסיבוב הופעות עולמי[עריכת קוד מקור | עריכה]

Dongwoo ו-Hoya עשו את הופעת הבכורה שלהם כתת להקה כ- Infinite H ב-10 לינואר 2013 עם המיני אלבום שלהם Fly High.


במרץ 21, איפיניט שחררה את המיני אלבום הרביעי שלהם שנקרא New Challenge עם הסינגל הראשי שנקרא Man in Love. השיר Man in Love זכה בפרס הראשון ב7 תוכניות מוזיקה שונות בעת תקופת הקידום של האלבום.

הלהקה שיחררה את האלבום בכורה היפני שלהם Koi ni Ochiru Toki ב-6 ליוני. האלבום לקח את המקום הראשון במצעד Oricon בתואר האלבום הנמכר ביותר לשבוע שבין ה-3 ל-9 ביוני עם מכירות של 69,647 עותקים.

ב-16 ליולי הלהקה שיחררה את האלבום הקוריאני Destiny הכולל 4 שירים. הקבוצה ביצעה לראשונה את שיר הנושא של האלבום שגם כן נקרא Destiny ב-18 ליולי בתוכנית Mnet 20's Choice Awards והחלה את תקופת הקידום של השיר ב-20 ליולי בתוכנית המוזיקה Show! Music Core ולאחר מכן בתוכניות מוזיקה שונות.

אינפיניט החלו בסיבוב מסע הופעות עולמי תחת השם One Great Step ב-9 לאוגוסט בסיאול. הסיבוב הופעות כלל 31 מופעים באסיה, צפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה ודובאי. הלהקה חתמה את סיבוב ההופעות עם מופע הדרן תחת השם One Great Step Returns בסיאול בפברואר 2014.

בנובמבר 22 2013 אינפיניט זכו בתואר להקת הבנים הטובה ביותר ב MAMA (Mnet Asian Music Awards) 2013 וכן זכו בפרס "Sony MDR Worldwide Performer".

2014: תוכנית ריאליטי, מופע הדרן One Great Step Returns, תת להקות חדשות, האלבום Season 2 והאלבום Be Back[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-16 לינואר, ערוץ הטלוויזיה Mnet שיחרר קטע הקדמה לתוכנית הריאליטי החדשה של הלהקה הנקראת This is INFINITE. ב-6 בפברואר הפרק הראשון בתוכנית עלה לשידור. זוהי הייתה התוכנית ריאליטי הראשונה של כל הקבוצה ביחד מאז התוכנית Ranking King ב-2012.

לאחר סיבוב ההופעות העולמי שלהם ב-15 מדינות שונות, הלהקה הופיעה במופע הדרן תחת השם One Great Step Returns כמופע החותם את הסיבוב הופעות. מופע ההדרן התקיים במהלך שני ימים, האחד ב-28 לפברואר והשני ב-1 למרץ. במהלך המופע, הודיעו על השקת תת להקה חדשה של הקבוצה תחת השם Infinite F. תת הלהקה כוללת את החברים Sungyeol, L ו- Sungjong. במהלך המופע הם אף ביצעו שירים חדשים של הקבוצה כמו Alone שאותו ביצעו Infinite F וכן השיר When I Close My Eyes שאותו הלחין חבר הלהקה Woohyun ואף בוצע על ידו.

תת להקה חדשה הוכרזה במרץ 10 העונה לשם Toheart, זהו בעצם פרויקט משותף של שתי חברות התקליטים Woollim Entertainment ו- S.M Entertainment. חברי הלהקה מורכבים מ- Woohyun חבר הלהקה אינפיניט ומ-Key חבר הלהקה Shinee. שני הבנים ידועים כחברים מאוד טובים ואף זכו לעסוק במוסיקה ולשיר ביחד באמצעות שיתוף הפעולה בין חברות התקליטים.

ב-10 באפריל שחררה הלהקה את האלבום האינסטרומנטלי שלהם בשם The Origin. האלבום כלל את השירים הכי מפורסמים של הלהקה, וזהו היה הישג שלהם מכיוון שאלבום זה היה הראשון מסוגו שנעשה על ידי אומן קוריאני. לפני שחרורו של האלבום, הלהקה שחררה וידיאו קליפ בערוץ היוטיוב הרשמי שלהם של השיר Befor The Dawn (BTD) בגרסה האינסטרומנטלית שבו הוצגו קטעי וידיאו מהקליפ המקורי של השיר שלא הוצגו לפני כן.

במאי 12, Woollim Entertainment אישרו בראיון על השקה של אלבום חדש של הלהקה תחת השם Season 2 שיושק ב21 למאי. לפני השחרור של האלבום, הלהקה ערכה מופעים בדרום קוריאה, יפן וטאיוואן תחת השם 1.2.3. הלהקה הופיעה תחילה ביפן ב-19 למאי ובטאיוואן ב-20 למאי, לפני ההופעה בדרום קוריאה ב-21 למאי. ב-21 למאי הוידיאו קליפ לשיר הנושא של האלבום בשם Last Romeo הועלה בערוץ היוטיוב הרשמי של הלהקה.

ב-22 ליולי הלהקה חזרה עם האלבום Be Back עם שיר הנושא Back. הם ביצעו את ההופעה הראשונה של השיר ב-18 ליולי בתוכנית המוזיקה Music Bank.

ב11 בספטמבר, אינפיניט השיגו את המקום הראשון בפעם הראשונה כלהקה במצעד המוזיקה Billboard עם השיר Last Romeo. זאת כשהם נמצאים במקום הראשון במצעד האומנים העולים בטוויטר, והופכים להיות האומנים הקוריאנים הראשונים שעושים זאת. בנוסף לכך הם זכו במקום ה-33 במצעד ה- Billboard של הסינגלים הכי טובים בטוויטר (מעיד על מספר הפעמים שהשיר של הלהקה שותף בטוויטר).


ב-30 לנובמבר תת הלהקה Infinite F ביצעו את הופעת הבכורה שלהם עם האלבום הראשון שלהם והשיר הראשי, ששניהם נקראים Heartbeat. שיר זה היה השיר המרכזי בפסקול של הדרמה Hi! School- Love On. בדרמה שיחקו שניים מחברי הלהקה והם Woohyun ו- Sungyeol.



ב-18 בדצמבר, הלהקה פרסמה בערוץ היוטיוב שלה את הוידיאו קליפ לסינגל היפני החדש שלהם ששמו Dilemma אשר הולחן על ידי מוסיקאי וגיטריסט יפני ידוע בשם Tomoyasu Hotei. השיר שוחרר ב-24 בדצמבר והוא שימש כנושא לסיבוב ההופעות שלהם ביפן בתחילת 2015 תחת השם Dilemma Tour.



2015: חזרה של תת להקה, האלבום סולו 27, סיבוב הופעות ביפן, האלבום Reality וסיבוב הופעות עולמי Infinite Effect World Tour[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-26 לינואר, 2015 תת הלהקה Infinite H חזרה לאחר שנתיים עם השקת האלבום החדש שלהם Fly Again. הם ערכו ישיבת עיתונאים ומופע באותו יום. תקופת הקידום של האלבום החלה ב-31 לינואר בתוכניות המוזיקה M!Countdown ו- Music Bank.

ב-24 לינואר, הלהקה העלו קטע וידיאו של הקדמה למסע ההופעות שלהם ביפן תחת השם Dilemma Tour. המסע החל ב-1 לפברואר בפוקויה, עם מופעים מתוכננים בערים כמו טוקיו, אוסקה ואאיצ'י.


ב-11 למאי מנהיג הלהקה Sungkyu השיק את אלבום הסולו השני שלו תחת השם 27. האלבום כולו הופק על ידי האומן Kim Jong Wan שהוא הסולן הראשי של הלהקה Nell. במספר ראיונות לקידום האלבום שלו ציין Sungkyu כי עוד לפני הופעת הבכורה שלו כזמר הוא היה מעריץ גדול של הלהקה Nell שגם הם נמצאים תחת חברת התקליטיםWoollim Entertainment. הוא הביע את ההתרגשות שלו על כך שזכה לעבוד על האלבום סולו שלו יחד עם האומן שהוא הכי מעריץ. תקופת הקידום של האלבום החלה ב-11 במאי כאשר לאלבום יש שני שירי נושא, האחד הוא The Answer והשני הוא Kontrol. בעת הקידום של האלבום זכה Sungkyu במקום הראשון בתוכניות מוזיקה בפעם הראשונה כאומן סולו ולא בקבוצה. הזכייה שלו עם השיר The Answer ב-19 למאי בתוכנית The Show וזכייה נוספת ב-23 למאי בתוכנית Show! Music Core.




ב-30 ליוני הלהקה פירסמה תמונות מקדימות לשחרור האלבום החדש שלהם Relity. ב-2 ליולי הם הכריזו כי שיר הנושא של האלבום הוא Bad. הקטע וידיאו המקדים הראשון פורסם ב-6 ליולי, והוידיאו קליפ לשיר כולו פורסם ב-12 ליולי. השקת האלבום נעשתה ב-13 ליולי. בעת צילומי הוידיאו קליפ לשיר Bad הלהקה עשתה שימוש בטכנולוגיה של 360 מעלות, והם האומנים הקוריאנים הראשונים לעשות זאת. בעת הקרנה של הקליפ במכשיר הפלאפון או במחשב ניתן להזיז את הוידיאו עצמו ולראות זוויות חדשות של חברי הלהקה בעת שהם שרים ורוקדים.

ב-21 ליולי הלהקה פירסמה את הסרטון המקדים לסיבוב ההופעות העולמי השני שלהם תחת השם Infinite Effect World Tour. בסרטון ניתן לראות את המנהיג Sungkyu אוחז בדגל ועליו הסמל לאינסופי (כמו השם של הלהקה), כשהוא מוביל את חברי הלהקה שלו דרך שתי דלתות. הדבר מסמל את הפלישה שלהם למדינות אחרות באמצעות הסרטון. בשימוש של אש כרקע, קלפי טארוט, ארונות קבורה ואיפור של זומבים, ניראה כי הלהקה עושה שימוש בתדמית אפלה. תדמית זו של הקבוצה היווה את החוזק שלהם בעת ההופעות והקידומים שלהם.

Infinite Effect יהיה סיבוב ההופעות העולמי השני של הלהקה. הסיבוב החל במופע אשר התקיים בסיאול, וזאת למרות שהמקומות למופעים בעולם עוד לא נקבעו.


חברי הלהקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

Sungkyu[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: Sungkyu
  • שם לידה: Kim Sung-kyu (בקוראנית: 김성규)
  • תאריך לידה: 28 באפריל 1989
  • עמדה: זמר ראשי ומנהיג

קים סונג-קיו הוא המנהיג ואחד הזמרים הראשיים בלהקה. הוא נולד בג'אונג'ו ב -28 באפריל, 1989. הוא למד בתיכון ג'אונג'ו הלאומי האוניברסיטאי. בשנת 2007, הוא נבחן להתקבל כזמר בחברת התקליטים S.M Entertainment, אך לא הצליח לעבור את החתך, ונבחן פעם נוספת בשנת 2008 רק כדי להיכשל שוב. בשל הערצתו ללהקת הרוק Nell, הוא נבחן תחילה באודישנים של Woollim Entertainment תחת ההמלצה של מנהל הלהקה אותו הוא פגש במקרה בבית הקפה שבו עבד במשרה חלקית. עם בטן כואבת, סונג-קיו הלך לאודישן שלו ואיים עליהם בקלילות באומרו, "אם אתם לא תבחרו בי ותעבירו אותי, אני הולך להטריד אותכם לנצח". לאחר מכן הוא הובהל לבית החולים באופן מיידי וקיבל ניתוח להסרת התוספתן. ביום שחרורו מבית החולים, הוא קיבל את ההודעה כי הוא עבר את אודישן. בתחילת דרכו סונג-קיו רצה להיות זמר בסגנון רוק. והוא אף היה הסולן של להקת רוק כאשר היה בתיכון. אך לאחר שעבר את האודישנים והתקבל כמתאמן הוא הפך לחניך בקבוצת הריקוד אינפיניט, ומאוחר יותר הוא יתפוס את עמדת המנהיג של הלהקה ואחד הזמרים הראשיים.

סונג-קיו ביצע את הופעת הבכורה שלו כשחקן במחזמר, יחד עם חבר הלהקה וו-יון, במחזמר "גוואנגהאוום הסונטה". סונג-קיו משחק את התפקיד של ג'יונג, שהוא הבן של הדמות הנשית הראשית במחזה. המחזה הוצג מה -3 בינואר ועד ה-11 במרץ, 2012. ב-2012 הוא הצטרף כחבר קבוע בתוכנית המוזיקה "שיר אלמותי" העונה ה2. בחודש ינואר 2013, סונג-קיו הפך לחבר קבוע בתוכנית "חברה גבוהה" עונה 2 לצידו של שין-דונג מהלהקה Super Junior ב-15 לפברואר סיים סונג-קיו את לימודיו בתוכנית המוזיקה המעשית של אוניברסיטת דאקיונג ואף קיבל את הפרס "כבוד הסטודנט של אוניברסיטת דאקיונג". באוקטובר 2013 הוא הופיע בשיר הבכורה של הראפר קאנטו בשם "מה את רוצה". ב-8 בפברואר 2015, פורסם כי סונג-קיו הולך לככב בדרמת האינטרנט החדשה של KBS, "בלש האהבה שרלוק קיי". ב-29 בינואר 2015, פורסם כי סונג-קיו הולך להשתתף בתוכנית וראייטי חדשה לצד כוכבים נוספים כמו מין-הו מלהקת Shinee, סו-הו מ- Exo, קיו-יון מ-Super Junior שתצולם בהודו. אלבום הסולו השני שלו "27" שוחרר ב-11 למאי 2015.

Dongwoo[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: Dongwoo
  • שם לידה: Jang Dong-woo (בקוריאנית: 장동우)
  • תאריך לידה: 22 בנובמבר 1990
  • עמדה: ראפר ראשי, רקדן ראשי וזמר

ג'אנג דונג-וו הוא הראפר הראשי בלהקה. נולד בגורי ב -22 בנובמבר, 1990. הוא המבוגר השני בלהקה. הוא כותב את רוב קטעי הראפ בשירים של הלהקה ויש לו עניין רב בכתיבת שירים והלחנה. הוא והו-יא שניהם בעלי הסמכה ככותבי שירים מקצועיים. דונג -וו והו-יא חברו יחד לתת היחידה הרשמית הראשונה של הלהקה תחת השם Infinite H אשר מאופיינת במוזיקת ההיפ הופ שהיא יוצרת, שכן שניהם הראפרים של אינפיניט. היחידה נוצרה בינואר 2013. ב-15 בפברואר דונג- וו סיים את לימודיו בתוכנית המוזיקה המעשית של אוניברסיטת דאקיונג ואף קיבל את הפרס "כבוד הסטודנט של אוניברסיטת דאקיונג". דונג- וו היה בבית ספר באותה כיתה יחד עם החבר הבכור של להקת Exo, זיו-מין והם חברים טובים עד היום. הוא השתתף בתוכנית "חוקי הג'ונגל" שצולמה בקוסטה ריקה. לפני הצטרפותו לאינפיניט הוא היה חניך של JYP Entertainment.

Woohyun[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: Woohyun
  • שם לידה: Nam Woo-hyun (בקוריאנית: 남우현)
  • תאריך לידה: 8 לפברואר 1991
  • עמדה: זמר ראשי

נאם וו-יון הוא אחד הזמרים העיקריים בלהקה, נולד בסיאול ב -8 בפברואר, 1991. בראיון ל 10asia גילה שבמקור רצה להיות שחקן כדורגל. עם זאת, הוא לא יכל להגשים את החלום הזה ובסופו של דבר הגשים את החלום להיות זמר. כשהוא היה בתיכון הוא ביצע אודישן להתקבל ל- Woollim Entertainment בכדי לפתח קריירת מוזיקה כזמר סולו. הוא עבר את האודישן עם כיסוי של סטיבי וונדר של "בזמן האחרון" והתקבל כחניך ללהקת הריקוד אינפיניט. הוא הודה שהוא היה קצת מאוכזב שכן הוא רצה להיות זמר סולו ולא בלהקה. אך למרות זאת עבד קשה כדי לתרגל ריקוד במקום. לפני הופעת הבכורה עם אינפיניט, וו-יון היה דוגמן עבור קניון לצד ג'ון- היונג מהלהקה Beast ו- ג'י-היון מהלהקה T-ara. בספטמבר 2011 וו-יון הצטרף כחבר קבוע בתוכנית "שיר אלמותי" עונה 2. הוא ביצע את הופעת הבכורה שלו כשחקן במחזמר, יחד עם סונג-קיו במחזמר "גוואנגהוואם הסונטה" בתפקיד ג'יונג, שהוא הבן של הדמות הנשית הראשית במחזה. המחזה הוצג מה -3 בינואר ועד ה-11 במרץ, 2012. הוא שיחק באותו תפקיד במחזמר שהועלה ביפן מה-4 בינואר עד ה-6 בינואר ב-2013. הוא ביצע את הופעת הבכורה שלו ביולי 2012 כאשר לוהק לדרמה "האיש האלף". בתחילת 2013 הוא לקח חלק בפרויקט דואט שהוא ביצע עם הזמרת פופ האינדית, לוסיה, כשהם עושים גירסה חדשה לשיר "הקקטוס" של פרויקט אפיטון.





Hoya[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: Hoya
  • שם לידה: Lee Ho-won (בקוריאנית: 이호동)
  • תאריך לידה: 28 למרץ 1991
  • עמדה: ראפר ראשי, רקדן ראשי וזמר






Sungyeol[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: Sungyeol
  • שם לידה: Lee Sung-yeol (בקוריאנית: 이성열)
  • תאריך לידה: 27 לאוגוסט 1991
  • עמדה: זמר






L[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: L
  • שם לידה: Kim Myung-soo (בקוריאנית: 김명수)
  • תאריך לידה: 13 למרץ 1992
  • עמדה: זמר ומראה






Sungjong[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם במה: Sungjong
  • שם לידה: Lee Sung-jong (בקוריאנית: 이성종)
  • תאריך לידה: 3 לספטמבר 1993
  • עמדה: זמר ומאקנה (הצעיר ביותר בלהקה)



















קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]