משתמש:Gennesect/The Sims 3

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:משחק

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

סימולציות ניהול ממוחשבות
כללי
תאריך הוצאה
  • Windows, OS X
    • NA: June 2, 2009
    • AU: June 4, 2009
    • EU: June 4, 2009 Mobile June 2, 2009 Xbox 360, PlayStation 3, Nintendo DS
    • NA: October 26, 2010
    • EU: October 29, 2010
    • AU: November 5, 2010 Wii
    • EU: November 12, 2010[1]
    • NA: November 15, 2010
    • AU: November 18, 2010 Nintendo 3DS
    • EU: March 25, 2011
    • NA: March 27, 2011
סוגה סימולציות ניהול ממוחשבות
פיתוח The Sims Studio, EA Mobile, Edge of Reality
הפצה Electronic Arts
עיצוב

ריי מאזה
מאט גוס

אריק הולברג-ויידלר
ג'ואן קוסטר
סדרה The Sims
דרישות תוכנה
גרסה Life simulation
מצבי משחק שחקן יחיד
פלטפורמות Microsoft Windows, Mac OS X, iOS, Android, BlackBerry OS, Windows Phone, Bada, PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS, Wii, Nintendo 3DS

The Sims 3 (בעברית: הסימס 3)  הוא המשחק השלישי בסדרת משחקי הסימולציה The Sims, אשר פותח על ידי The Sims Studio (מקסיס) ופורסם על ידי אלקטרוניק ארטס. הסימס 3 הוא גרסת ההמשך של משחק הוידאו רב-המכר, The Sims 2. בתחילה נודע על פיתוחו עבור פלייסטיישן 3 ו-Wii בנובמבר 2006, ומאוחר יותר נודע שיפותח גם עבור OS X ו-Microsoft Windows. המשחק פורסם לראשונה ב-2 ביוני 2009 בו זמנית עבור OS X וווינדוס, כאשר שתי הגרסאות באותו דיסק. גרסמת הסמארטפון פורסמה אף היא ב-2 ביוני 2009. גרסאות המשחק עבור הקונסולות פלייסטיישן 3, Xbox 360 ו-Nintendo DS פורסמו באוקטובר 2010 וחודש מאוחר יותר על ה-Wii. גרסת ה-Windows Phoneהייתה זמינה בחנות הווינדוס פון ב-15 באוקטובר 2010. גרסת ה-Nintendo 3DS שפורסמה ב-27 במרץ 2011, הייתה בראשית כותרות השקתה.

הסימס 3 היה להצלחה מסחרית, אשר עמד על סך מכירות של 1.4 מיליון עותקים בשבוע הראשון.  המבקרים הנפיקו למשחק ביקורות חיוביות בעיקר, עם ניקוד של 86/100 מ-Metacritic. היקף המכירות של המשחק הנו כעשרה מיליון עותקים ברחבי העולם מאז פרסומו ב-2009, מה שהופך אותו לאחד ממשחקי המחשב הנמכרים ביותר בכל הזמנים. חבילת ההרחבה האחרונה של המשחק, Into the Future (אל העתיד), פורסמה בחודש אוקטובר 2013. משחק ההמשך, The Sims 4 פורסם בספטמבר 2014.

גיימפליי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסימס 3 בנוי לפי אותו הרעיון כמו קודמיו. השחקן שולט בסימים, בפעולותיהם ומערכות היחסים שלהם באופן דומה לחיים האמיתיים. המשחק מוגדר כפתוח וחופשי, ואין בו מטרה מרכזית. הפעולות מתרחשות באופן אקראי על בסיס ההיבטים של אורח חיים של כל סים, כגון מערכות יחסים, מיומנויות ועבודה.  הזדמנויות בעבודה כמו עבודה בשעות נוספות או השלמת משימות מיוחדות יכול להניב העלאת שכר, בונוס במזומן, וכן הגדלת יחסיו של הסים. אם ההזדמנות מחובר ל-Sim של בית הספר, הפרס ניתן להגדיל ביצועים בבית הספר.

מערכת החלומות והשאיפות בסימס 3 החליפה את מערכת הרצונות והפחדים שבסימס 2. הגשמת משאלה של סים תורמת להשגת נקודות אושר המאפשרות לשחקנים לרכוש פרסים יחודיים לסים שלהם.

המשחק כולל תכונה אופציונלית בשם "התקדמות הסיפור" המאפשרת לכל הסימים שנוצרו להמשיך לחיות באופן עצמאי בבעלות רצון חופשי ללא שליטת השחקן. הסימים חיים למשך תקופה מוגדרת של זמן אשר מתכווננת מראש על ידי השחקן באמצעות מספר שלבי החיים (תינוק, פעוט, ילד, נער, מבוגר צעיר, מבוגר, וזקן). סימס יכול למות מזקנה או למות בטרם עת מסיבות כגון אש, רעב, טביעה, התחשמלות. עוד סיבות מוות נוספו בחבילות ההרחבה של המשחק.

יצירת הסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסימס 3 מציג הרבה יותר תכונות אופי להתאמה אישית מהמשחק הקודם לו.

לשחקן ישנו מבחר עשיר בסוגי גוף לסים כמו רמת שרירים ומשקל גוף כרצונו. עם זאת, פעוטות אינם כוללים את האפשרות של משקל בהתאמה אישית. חבילת ההרחבה "Late Night" הוסיפה אף אפשרות של גודל החזה והשרירים אשר נכללים גם בגרסה הבסיסית של המשחק.  אפשרויות צבע עור רבות נוספו גם. במשחק זה השחקן יכול לבחור את הנעליים של הסים, תכונה שהייתה מוגבלת בעבר לגרסאות הסימס והסימס 2.

ישנם סך של 22 תסרוקות נשים ו-17 תסרוקות עבור סימים זכרים וכן אחרות אשר זמינות בקניית חבילות הרחבה. כובעים ואבזרים עשויים להיות מיושם, יכול להיות גם שלהם צבעים ומרקמים שינה. את צבע השיער של הסימים ניתן לבחור מאחד מתוך שמונה צבעים בסיסיים, או את להתאים אישית באמצעות גלגל הצבעים. כמו כן, גם לשוניות הכובעים והאביזרים הורחבה.

סימס 3 מציע הרבה יוותר אפשרויות אופי מקודמיו. עם תוספת המצב המקדם, שחקנים יכולים להתמקד בתכונות בודדות של הגוף על מנת לשנות באופן מדויק ומפורט. ישנה אפשרות נוספת של מתן נמשים, סימני לידה, וקעקועים לסימים.


מיומנויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

[[קטגוריה:משחקי וידאו משנת 2009]] [[קטגוריה:משחקי Nintendo 3DS]] [[קטגוריה:משחקי Nintendo DS]] [[קטגוריה:משחקי פלייסטיישן 3]] [[קטגוריה:משחקי Wii]] [[קטגוריה:משחקי Xbox 360]]

  1. ^ שגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; לא נכתב טקסט עבור הערות השוליים בשם GSpy