משתמש:Liorschwartz/אבישי בן אלי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית. עריכה

אבישי בן אלי הוא עיתונאי, משורר, יוצר ומעצב תכשיטים.

אבישי בן אלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

אבישי בן-אלי הוא עיתונאי ( ממייסדי העיתון "רייטינג" בעריכתו דאז של יובל נתן), פרסונה טלביזיונית- הגיש את מצעד הווידאו פפרצי ב"חדשות הבידור" עם ליאון רוזנברג והטביע את חותמו במטבעות לשון חדשות באשר לתעשיית הבידור והסלבס בארץ ( "אבי תורת הפ (א)בלובות"), בלוגר בנבחרת הבלוגים של דיבור ישיר במאקו-קשת.

אבישי בן-אלי החל את דרכו כמעצב תכשיטים קונספטואלי לפני כשבע שנים בשעה שהגיע ללוס אנג'לס, ארצות הברית. לאחר אינספור קולקציות לא קונבנציונליות ומאד טרנדיות, השיק בן-אלי את ליין התכשיטים האחרון שלו שעד מהרה הפציע בבוטיקים הכי אטרקטיבים ברחבי היבשת וסלבריטאים הוליוודים רבים אימצו את יצירתו. היה זה ליין שרשראות "קמיעות", שרשרת יוניסקס עם תליון חלק מזהב וכסף, אשר פנימה לתליון הוכנס קלף מגולגל ועליו סוגי שירות, ברכות, תפילות, שבן-אלי כתב והגה פרי מוחו ויצירתו. עד מהרה הקונספט- שרשרת תליון עם ברכה אישית- הפך למצפן הרוחני של כל לקוח ואפשר לו להתמקד ולהתפקס על העברת המסר אל היוניברס

שליחות[עריכת קוד מקור | עריכה]

אופנה עם מודעות הצטרפו לחזון שלנו. מודעות עצמית מביאה לתודעה חברתית.

מצא את האיזון שלך. שתף אותו עם האחר!

אבישי בן אלי, יוצר קונספט שרשרת המצפן הרוחני, מעניק באמצעות השירה שלו כלים, קודים, אשר נכתבו מתוך כוונה והתכווננות, והם אלו אשר מאפשרים לאינדיבידואל תוך קריאה ואימון אישי לזמן לחייו את אשר חשקה נפשו ונשמתו מלהשיג. מתוך כך, אבישי רואה באינדיבידואל כעורק הכרחי ובלתי נפרד של שליחות חברתית גלובלית: בשעה שרכש ואו קבל האינדיבידואל את כליו באמצעות שרשרת המצפן הרוחני, הרי שהוא מאפשר לתת, להפיץ, לשתף ולתרום לאחר הנזקק: קונספט ליין התכשיטים הרוחני של אבישי בן אלי תורם 10% מסך נטו המכירות השנתי עבור עמותות שונות בארץ ובעולם.

במילים אחרות, מודעות עצמית תביא לתודעה חברתית וחלקיקי הכוונות של כל אחד ואחד מאיתנו יהפכו למאוזנות במרחב. זאת השליחות שלנו ושלכם!

חזון[עריכת קוד מקור | עריכה]

CORE BY AVISHAY BEN ELI היא חברה אשר נוצרה על מנת לקדם תבונה ומודעות באמצעות אופנה וזאת על מנת לעורר השראה ולקדם פעילות הומניטרית. אנחנו מתחייבים להעניק 10% מסך מכירות הנטו השנתי שלנו עבור עמותות שונות בארץ ובעולם, אשר מעלים מסרים חיוביים משפיעים על האינדיבידואל ועל כל מה שסובב אותו.

אני מאמין[עריכת קוד מקור | עריכה]

"כי תיתן אל לבך מאין באת ולאן אתה הולך".

אנחנו מאמינים שעל מנת להביא שינוי בעולם, עלינו למצוא קודם כל את השינוי בעצמינו. בתוכינו. עלינו להביא שלום אישי ונפשי בקרבנו. אנחנו מאמינים שכל בן אנוש חייב קודם כל לעבוד על עצמו, לעבור את תהליך ההתפתחותי האינדיבידואלי שלו בכל רמה, אשר לאחריו יוכל הוא לבשר אותו לסובבים אותו. רק אז המסר יהיה נכון, מדויק, מהימן ורלוונטי.

אבישי בן אלי, יצר את המצפן הרוחני ככלי עזר, אשר מהווה עבור כל אחד ואחת ובאופן אינטימי להשתמש בו בתבונה בהתאם לצרכיו. המצפן, כשמו כן הוא, מאפשר אוריינטציה רוחנית ופסיכולוגית ומאחר והינו מוצפן בתוך תליון שרשרת, הרי שהוא קרוב לליבך ובכך מונע הסחות דעת. רק העונד יודע מה הוא רוצה לזמן לחייו מתוך מילות הקוד של המצפן. על הנושא את המצפן הרוחני לקרוא את מילות השירה פנימה לתליון לפחות פעם אחת ביום ובכל פעם שהוא מאבד איזון ואוריינטציה. הקריאה של מילות השיר אותן בחר העונד, מאפשרות להציף את הכוונות המודחקות או הנשכחות אל המודע ומשם החוצה למרחב התודעתי

מצפן רוחני[עריכת קוד מקור | עריכה]

קונספט ליין שרשראות -מצפן רוחני- בעיצובו של אבישי בן-אלי הליין - שרשרת מצפן רוחני בכסף ובזהב (מצופה 24 קראט זהב) אשר פנימה לתליון ישנו קלף מגולגל ועליו כתובה שירה-ברכה-תפילה ( זוגיות, פרנסה, בריאות, פריון, עין הרע, לאם ולילוד, אושר, שלווה לזיכרון, שלום על העולם) מקורית שלי. האריזה למוצר מגיעה במבחנה ונותנת לו נראות יוצאת דופן.

בארצות הברית זכה בן אלי לנוכחות עם שרשרת הקונספט בקרב ידוענים רבים. כמו כן, מדובר במתנה אולטימטיבית שהושקעה בה מחשבה בעצם הקניין הרוחני מחד ובעיצוב ואריזה מאידך. זאת מתנה אידאלית עבור עצמך ועבור אדם אחר.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]


[[קטגוריה:עיתונאים]] [[קטגוריה:עיתונאים ישראלים]] [[קטגוריה:מעצבים]] [[קטגוריה:מעצבי תכשיטים]] [[קטגוריה:משוררים]]