משתמש:Roni.Yu/באה מאהבה טלהובלה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Vino el amor
* Janely Esther Lee Torres
  • Vanesa Varela Magallón
Telenovela
Telenovela
מבוסס על Sandra Cortés
שיר הנושא "Vino el amor" performed by Río Roma
סוגה Telenovela
יוצרים
  • Janely Esther Lee Torres
  • Vanesa Varela Magallón
משתתפים
פסקול
  • José Luis Roma
  • Paolo Stefanoni
  • Eduardo Tagle
ארץ מקור Mexico
שפות Spanish
מספר פרקים 141
תוכנית מקור La chúcara
תוכנית המשך Enamorándome de Ramón
הפקה
מפיק
  • Ernesto Hernández
  • Fausto Sainz
מפיקים בפועל José Alberto Castro
חברת הפקה Sandra Cortés
הפצה Televisa
צלמים Multi-camera
שידור
רשת שידור Las Estrellas
פורמט (תמונה) HDTV 1080i
פורמט (קול) Stereophonic sound
תקופת שידור מקורית August 8, 2016 (2016-08-08) – February 19, 2017 (2017-02-19)

באה מאהבה (באנגלית: Vino El Amor) היא טלנובלה מקסיקנית של הבמאי חוסה אלברטו קסטרו (Jose Alberto Castro) לטלויסה.

טלנובלה זו היא טלנובלה מחודשת (רימייק - Remake) לטלנובלה הצ'ילנית "מורדים מאהבה" (La chúcaraֹֹׁׁׁׁ) (באנגלית: Rebel In Love) . תאריך ההקרנה בערוץ היה ב8 באוגוסט 2016 והסתיים בתאריך ב19 בפברואר 2017. בטלנובלה מככבים: גבריאל סוטו בתור דויד , אירינה באווה בתור לוסיאנה , סינתיה קליטבו בתור מרתה ובתור הרשעים: אזלה רובינסון בתור ליליאן , קימברלי דוס ראמונס בתור גרסיאלה , כריסטיאן דה לה קאמפה בתור חואן

העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ברגע אחד, דויד (גבריאל סוטו) מאסד את אשתו ליסה (לאורה כרמין) בתאונה לכאורה לא מכוונת, שבוצעה על ידי גיסתו הכפייתית של דויד - גרסיאלה (קימברלי דוס ראמוס) . דוד נעשה מדוכא מאוד בעקבות המוות של אשתו, עד כדי כך שהוא מזניח את שתי ילדיו פרננדה (סופיה קסטרו) , בובי ואת הכרם שהוא כל כך אוהב. חמתו המרשעת ליליאן (אזלה רובינסון) וחואן (כריסטיאן דה לה קאמפה) שאמור להיות החבר הכי טוב של דויד , מנסים לנצל את המצב כדי לגנוב את הונו של דויד. אך הגעה בלתי צפויה לכרם מונעת מהם את תכניותיהם לגנוב את הונו של דויד. לוסיאנה (אירינה באוויה) היא אישה צעירה ועליזה, שופעת חיים , ונמרצת שגרה בכרם יחד עם משפחתה לפני שנים רבות, היא גורשה יחד עם אביה (מרקוס: אלחנדרו אווילה) למקסיקו על ידי הלשנת לשוטרי ההגירה של העיר מליליאן שהייתה מטרתה להיפטר מכל משפחתה של לוסיאנה, בעיקר מאימה של לוסיאנה (מרתה: סינתיה קליטבו) על נקמה של צרות עבר שהיו ביניהן, כפי שהיא שלחה פקידים להחרים את שטרי האזרחות האמריקאית שלהם שהיו בתהליך של סיום. לוסיאנה חוזרת כאישה צעירה ויפה אחרי שאביה, מרקוס, מת כתוצאה מהתקף לב, ומשבשת את חייו של דויד במערכת היחסים שלהם על אהבה ושנאה, לוסיאנה משנה הכל לטובה ודויד מתחיל לאהוב את החיים בחזרה, יחד עם בשגת החיבה של לוסיאנה. אבל, עם השנאה שיש לליליאן כלפי המעמד הנמוך של לוסיאנה בשל העובדה שבעלה בוגד בה עם משרתת (מרתה), האובססיה של לגרסיאלה כלפי דויד, וסלידתה של פרננדה ללוסיאנה , השלישייה הזו ינסו בכל הכוח למנוע שלוסיאנה תישאר בארצות הברית

השחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ייצור[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסדרה היא סיפור מקורי על ידי חוליו רוחס גוטיירס, שכתוב על מקסיקני טלוויזיה על ידי ג ' נגלי אסתר לי את טורס. Vanesa ורלה Magallón. המנוהלת על ידי סלבדור סאנצ ' ס ו-סנטיאגו ברברוסה כמו זירת במאים, חורחה עמיה ו ברנרדו Nájera כמו מצלמה דירקטורים.

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

ההתפתחות של הסדרה מבוסס על מקסיקני ההגירה של ארה " ב בחיפוש של "החלום האמריקאי", וכיצד אלה מושפל ונעלב על-ידי המשטרה, אנשים חסרי לב.[1]נגע גם בנושאים כגון ביפולריות.[2]הרבה של הייצור נרשם בכרמים של נאפה ואת סונומה,[3] גם ב סן פרנסיסקו, קליפורניה, ארצות הברית.[4]את הטלנובלה נרשם גם ב מקסיקו סיטי ו טיחואנה, החלק של השחקנים שנרשמו סצנות בפורום 14 של Televisa סן אנחל.[5]

הליהוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-25 במאי, 2016, TVyNovelas המגזין אישר את גבריאל סוטו ואירנה Baeva כמו הדמויות הראשיות של הסיפור.[6]ב-8 ביוני, 2016, חוסה אלברטו קסטרו אישר קימברלי Dos ראמוס ו כריסטיאן דה לה קאמפה כפי הראשי היריבים של הסדרה; שני השחקנים היה הסכם בלעדי עם הספרדי, ולכן הם החליטו לקבל את Televisa של הצעת העבודה.[7][8]צוות השחקנים כולל גם שחקנים אחרים אישים כגון לוצ ' יאנו Zacharski וחואן וידאל, שהיה עובד TV Azteca במשך שנים.[9][10]ב-30 ביוני 2016 הוא אישר כי לורה קרמיין היה מיוחד השתתפות של כמה פרקים איפה היא לפרש את אשתו של גבריאל סוטו את הטלנובלה.[11]

על קימברלי Dos ראמוס הפרויקט הזה גרם לה אופי להיות שנוא, כפי שקרה מרג ' ורי דה סוזה בטלנובלה Amores verdaderos.[12] הדמות שלה עוזר הרבה בטלנובלה כדי לעזור לאנשים הסובלים ביפולריות, להיות מסוגל לקבל עזרה ולהתעמת עם המצב שלהם. זה Dos ראמוס אמר:

Dos ראמוס גרם להרבה מחלוקות בסוף ספטמבר 2016, בפרק בו היא הייתה עירומה לגמרי את הטלנובלה, זה היה רעיון של Televisa כדי להיות מסוגל להגדיל את הרייטינג שלה הפקות.[13][14]

הקבלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב ארצות הברית את הטלנובלה התקבל היטב על ידי הציבור האמריקאי רק ב-הבכורה שלה זה נמדד 2,143,000 הכולל של הצופים.[15][16] הופך להיות כל כך הנצפים ביותר הייצור של Univision.[17]

פרסים, מועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה פרס קטגוריה מועמד התוצאה
2017 35 TVyNovelas פרסים[18] הטלנובלה הטובה ביותר של השנה חוסה אלברטו קסטרו מועמדות
הכי אנטגוניסט שחקנית Azela רובינסון זכייה
הטוב ביותר שחקנית מובילה סינתיה Klitbo מועמדות
שחקנית המשנה הטובה ביותר ורוניקה Jaspeado זכייה
שחקן המשנה הטוב ביותר חואן וידאל זכייה
הצעיר הטוב ביותר השחקנית הראשית. סופיה קסטרו מועמדות
הנשי הטוב ביותר התגלות Bárbara לופז זכייה
הכי סיפור מקורי או עיבוד Vino el amor מועמדות
הכיוון הטוב ביותר של Camaras סלבדור סאנצ ' ס ו-סנטיאגו ברברוסה מועמדות

המלצות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "'Güero' Castro estrena el melodrama Vino el amor". sipse.com (בספרדית). נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ "Se gana odio por 'Vino el Amor'". eldiariodecoahuila.com.mx (בספרדית). נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ "'Vino el amor' se graba en viñedos de San Francisco". televisa.com (בספרדית). נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ González, Moisés. "Gabriel Soto graba en Estados Unidos la telenovela Vino el amor en "locaciones increíbles"". peopleenespanol.com (בספרדית). People en Español. נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ ""Vino el amor" graba escenas importantes en California". debate.com.mx (בספרדית). נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  6. ^ "Gabriel Soto e Irina Baeva, ¡la nueva pareja protagónica!". tvynovelas.com (בספרדית). נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  7. ^ "Kimberly Dos Ramos le hará la vida cuadritos a Gabriel Soto". farandula.com (בספרדית). נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  8. ^ Tinoco, Armando. "'Vino El Amor' Telenovela Cast: Christian De La Campa, Kimberly Dos Ramos Join Soap". latintimes.com. נבדק ב-1 באוגוסט 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  9. ^ "Luciano Zacharski debuta en Televisa con 'Vino El Mar'". vidamoderna.com (בספרדית). נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  10. ^ "Juan Vidal ingresa a Televisa con personaje lleno de matices". entretenimiento.terra.com (בספרדית). El Diario Ecuador. נבדק ב-1 באוגוסט 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  11. ^ Woodside, Maxine. "Laura Carmine participará en "Vino de amor"; además incursiona en el séptimo arte". radioformula.com.mx (בספרדית). Grupo Fórmula. נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  12. ^ "Kimberly Dos Ramos se gana odios por "Vino el amor"". primerahora.com.mx (בספרדית). נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  13. ^ "+FOTOS y VIDEO | Impactante |Kimberly Dos Ramos sorprendió con topless en novela mexicana". 800noticias.com (בספרדית). נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  14. ^ "Actrices se desnudan para mejorar rating". periodicocorreo.com.mx (בספרדית). נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  15. ^ Vasquez, Diego. "Univision tops the week on Spanish-language TV". medialifemagazine.com. נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  16. ^ González, Moisés. "Así fue la audiencia del estreno de Vino el amor". peopleenespanol.com (בספרדית). People en Español. נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  17. ^ Franco, René. ""Vino el amor" estrenará en Estados Unidos. La Taquilla". radioformula.com.mx (בספרדית). Grupo Fórmula. נבדק ב-12 בינואר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  18. ^ Televisión, Televisa. "¡Conoce a los nominados de los Premios TVyNovelas 2017 y vota por tu favorito!". Televisa Televisión. נבדק ב-2017-02-17.

קטגוריה:טלנובלות מקסיקניות