לדלג לתוכן

נושא בדף שיחת משתמש:Amire80

Hanay (שיחהתרומות)

הי אמיר. נתקלתי בבעיה שחזרה במודול התרגום. אם אני רוצה לקשר מטקסט לערך מסוים, כשלפני שם הערך מופיעה אחת מאותיות השימוש, אני מסמנת רק את שם הערך, ולמרות זאת, המערכת לא מזהה את הערך. בעבר לא הייתה בעיה כזאת. לעתים הקישור נעשה אבל אות השימוש מוכפלת.

בעיה נוספת היא בתבניות בראש הערך עם פרמטרים שונים, סיפרת לי שטיפלתם בנושא, אבל למרות זאת, כשאני לוחצת על התבנית, אני לא מקבלת את התוצאה הרצויה. נוצר איזה מלבן בלי תוכן, וכמובן התמונה שבתבנית, לא עוברת לצד המתורגם.

היום נתקלתי בבעיה נוספת של העתקת גלריית תמונות. המערכת לא יודעת לטפל בכך. כוונתי שהתמונות נמצאות בין שני <gallery>. האם אתם מודעים לכך?

Amire80 (שיחהתרומות)

אם הקישור לא מזדהה אוטומטית, אפשר להקליד את היעד ידנית בחלון בצד. (באופן כללי יותר, יש הרבה בעיות ידועות עם קישורים, אבל כל הנושא הזה יעבור עוד מעט שינוי גדול, ויהיה הרבה יותר פשוט ויציב.)

את יכולה לנסות ללחוץ שוב על המלבן הזה? אמור להופיע לך טופס כתיבת פרמטרים. יש גם דף עזרה על זה (וזה אפילו בעברית, באדיבות Guycn2). אם זה לא עובד, ספרי לי בבקשה באיזה ערך זה היה.

גלריות אמורות לעבוד. באיזה ערך זה לא עבד לך?

Hanay (שיחהתרומות)

אני כמובן מכירה את הפיתרון של להקליד ידנית בחלון הצד, אבל לפני כן לא היו בעיות בנושא זה. חשבתי שראוי לספר לך על בעיות הקיימות במערכת.

לגבי התבניות, עכשיו שמתי לב שכשאני וחצת על התבנית, אני מקבלת משמאל הודעה. בשני ערכים קיבלתי לא זמין בעברית, וניתנה לי אפשרות להשאיר את התבנית המקורית. סימנתי אפשרות זאת, אבל כשנכנסתי שוב לערך במערכת התרגום, התבנית נעלמה בצד התרגום. הערכים הם Tigris tunnel ו-Bintanath

לגבי גלריה הערך הוא Tigris tunnel. עדיין לא פרסמתי את הערכים. אני כבר מפרסמת.

Hanay (שיחהתרומות)

העברתי את שני הערכים. מנהרת החידקל ובינתענת. במנהרת החידקל תמונות הגלריה עברו, אבל במודול התרגום לא ראיתי אותן, וגם לא הוספתי טקסט הסבר. קיבלתי בצד בעברית נקודות אבל התמונות לא נראו.

Amire80 (שיחהתרומות)

תודה, אני אבדוק את הנושאים האלה.

Hanay (שיחהתרומות)

אמיר, העברתי את הערך הלין קנטור, בלחיצה על התבנית, מודול התרגום נתן לי אפשרות זמינה, אבל מה שהועבר היה בעצם שום דבר., תסתכל על גירסת העברה שפורסמה. אם זה מה שהוא מעביר, אז חבל על המאמץ.

הערה נוספת קשורה ללייבל בעברית בוויקידטה, בעת העברה הערך מקושר באופן אוטומטי לדף המתאים בוויקידטה. אבל שם בדף הלייבל נשאר באנגלית, ואם רוצים בעברית יש להיכנס במיוחד. רבים לא עושים זאת. האם יש אפשרות שזה יעשה במקביל בזמן הפרסום? תודה

Amire80 (שיחהתרומות)

לגבי התבנית, האם מילאת את השדות?

לגבי ויקינתונים – אולי יום אחד, זה לא פשוט כמו שזה נשמע.

Hanay (שיחהתרומות)

לא הציע לי כל אפשרות של מילוי שדות.

Amire80 (שיחהתרומות)

אני ניסיתי עכשיו, וזה עובד. את בטוחה שלחצת כמה פעמים? זה קצת מבלבל עכשיו, ואנחנו נעשה את הממשק לפתיחת עורך הפרמטרים ברור יותר בקרוב מאוד, אבל אני ממש בטוח שזה אמור לעבוד כבר עכשיו.

Hanay (שיחהתרומות)

לחצתי מספר פעמים. אין לי ערך אחר בקנה עם תבנית מדען שאני יכולה לבדוק.

Hanay (שיחהתרומות)

הי אמיר, נכנסתי עכשיו להוסיף בויקידטה את שם הערך תל ביידר בעברית, ולהפתעתי בעת העברה של הערך בנוסף לקישורים בין הערכים הוסף גם שם בעברית. איך זה קרה כה מהר? זאת הפתעה נחמדה וטובה. תודה

1Or (שיחהתרומות)

חנה, האם את מתכוונת למה שערן הריץ?

Hanay (שיחהתרומות)

מאד מוזר, העברתי את הערך היום, אז על סמך מה הוא הריץ אתמול את הבוט הזה? ממש מתמיה.

תגובה ל"בעיות והערות ל/במודול התרגום"