שיחה:אבווהר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ערך מצוין העוסק בחלקו של האבווהר בקשרים השונים נגד היטלר, אבל חסר מידע על הפעילות הנוספת שהיתה לו, כמו למשל תכנון המבצעים הצבאים, ריגול וריגול נגדי. הרי לא יתכן שסוכנות מודיעין תעסוק אך ורק בהפלת השלטון בעת מלחמה, וזה מה משתמע מהערך. גילגמש 06:24, 28 מאי 2004 (UTC)


תודה על ההערה. לפי המקורות שלי (במיוחד ספריו של שיירר) זה פחות או יותר מה שהם עשו - תכנון להפלת השלטון בזמן המלחמה. הם היו סוכנות מודיעין אחת בין כמה מתחרות (ובמיוחד הס.ד.) ומבצעים כגון "ההתקפה" על תחנת השידור בגלייביץ, וחטיפת קציני המודיעין הבריטים בוואלנו, בוצעו על ידי הסוכנוית המתחרות. ברור שהאבווהר מילא מגוון תפקידים בזמן המלחמה, אבל ייחודו משאר הסוכנויות והתעוד הרב שיש לגביו הם לגבי חלקו בקשר. חיפשתי מידע נוסף על פעילויות נוספות ולא מצאתי. אם לך יש מידע על תכנון מבצעים צבאיים, ריגול וריגול נגדי בזמן המלחמה על ידי האבווהר, אשמח אם תוסיף אותו. אגב, גם הערך באנגלית מתייחס רק לפעילויות כנגד המשטר, ופחות לפעילויות מודיעין "רגילות" (אם כי הערך שכתבתי הוא יותר מפורט).

האמת יש לי בבית איזה ספר על קנאריס, אבל טרם קראתי אותו ולדעתי הוא גם לא כתוב בצורה מדהימה.. בכל אופן, לא ידועים לי פעילויות מודיעיניות של האבהר, זה פשוט נראה הגיוני שסוכנות מודיעין, אכן תעסוק במודיעין ולו רק למראית העין גילגמש 15:44, 28 מאי 2004 (UTC)

הערתך מאד הגיונית. כבר בשעות הבוקר תיקנתי את הערך בהתאם. אלמוג.

סיום ב- 1944 או 1945[עריכת קוד מקור]

הערך באנגלית מציין 1944 כתום הפעילות ואילו הערך בגרמנית מציין את 1945. מה מהם נכון? ואם 1944 הוא הנכון במה נעזרו הגרמנים לאחר מכן ועד הכניעה? דלמוזיאן - שיחה 08:49, 28 יוני 2006 (IDT)

שיפוץ 28 ביוני 2006[עריכת קוד מקור]

לאחר שיפוץ, שעיקרו הוספת תוכן מהויקי האנגלית, וקצת הצלבת נתונים מול תרגום מכונה של הויקי הגרמנית, נראה שהערך עונה על כל השאלות המפורטות בדף השיחה. לשאלת דלמוזיאן, עם פיטוריו של קנריס, והכפפת האבווהר לRSHA בפברואר 1944, חדל האבווהר מלפעול באופן מעשי. לאחר קשר העשרים ביולי חוסל סופית. אלמוג 20:28, 28 יוני 2006 (IDT)

תודה על ההבהרה. שיניתי בהתאם בגרמנית. דלמוזיאן - שיחה 22:09, 28 יוני 2006 (IDT)

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר באבווהר שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 03:27, 6 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]