שיחה:אלברט יוחאי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת שלומית קדם בנושא חשיבות

הדף תוקן ב-25 ביוני 2006 ולדעתי אין בו בעיה

יש בעיות: אין קישורים פנימיים, אין קישורים חיצוניים. הציטוט צריך להיות בויקיציטוט ולא פה. ההסבר על סגנון הציור כתוב בשפה גבוהה במיוחד. שאר הערך נראה כמו רשימה ארוכה וטרחנית. DGtal 11:35, 25 יוני 2006 (IDT)


הערה מה-26 ביוני 2006[עריכת קוד מקור]

אני יוצרת האתר על אלברט יוחאי ובעלת זכויות היוצרים על המלל הכתוב באתר ובערך אודותיו. כמו כן קיבלתי את הסכמתו המפורשת של אלברט יוחאי לגבי הכתוב ולגבי העלאת תמונות לאנציקלופדיה תחת רשיון חופשי. לכן אין כל בעיה של הפרת זכויות יוצרים ואפשר להחזיר את הערך. לאחר שיוחזר הערך אמחק את הציטוט. קישור חיצוני אחד יש, אני יכולה לצרף עוד.

מאחר ובידי זכויות היוצרים על המלל ועל התמונה. האם אני אמורה להחזיר את הדף בעצמי או לחכות שיוחזר ע"י מי שהסיר אותו?

שיחזרתי את הדף, את יכולה להמשיך לערוך. כדי להקל על התקשורת עם ויקיפדים אחרים, אנא חיתמי בסוף הודעותייך ע"י ארבעה סימני ~ רצופים שיהפכו אוטומטית לשם המשתמש שלך ולשעת העריכה המדוייקת. בברכה, גברת תרד 12:51, 27 יוני 2006 (IDT)

יצקתי את הערך לתבנית דף של ויקיפדיה, הוספתי קישורים פנימיים וקיצרתי את רשימת התערוכות אני מקווה שכרגע אין בעיית ויקיזציה Lioramek 16:42, 27 יוני 2006 (IDT)

חשיבות[עריכת קוד מקור]

על פי הערך, אלברט יוחאי הוא אמן מפורסם ומוערך. יצירותיו הוצגו בתערוכות בינלאומיות רבות. האמן חשוב והערך עליו חשוב. Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 17:07, 17 במרץ 2010 (IST)תגובה

אינני מומחית לנושא, אבל על פי הנתונים בערך, יוחאי הנו צייר ידוע, שהציג בתערוכות בארץ ובעולם וזכאי לערך.שלומית קדם - שיחה 14:34, 19 במרץ 2010 (IST)תגובה