שיחה:גרילה גירלז בהופעה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה נכתב במסגרת "כלים שלובים", מערכת לימודי הבחירה לתואר ראשון של אוניברסיטת תל אביב, בקורס "מווב 2.0 לווב 3.0, מוויקיפדיה לוויקידאטה" החל משנת 2018 (או בקורס "ויקיפדיה: מיומנויות של יצירת וצריכת ידע" בין השנים 2015–2017).

בכל שאלה לגבי הערכים, נא לפנות אל שני אבנשטיין.

ערך זה נכלל ברשימת נשים באדום והוכחל!

נשים באדום היא יוזמת-אחות של ויקי נשים

כתיבת הערך[עריכת קוד מקור]

כתיבת הערך התבססה על תרגומו מאנגלית.

הערכת עמיתים[עריכת קוד מקור]

  • חסר לערך פסקת פתיחה, כדאי להוריד את הכותרת "רקע כללי" ככה שמה שרשום שם יהיה פסקת הפתיחה (הפסקה תעלה אל מעל לתוכן העניינים), ולהדגיש את שם הערך.
  • השימוש בהערת שוליים הראשונה (לינק לאתר של הקבוצה), שמופיעה בהתחלת הפרק "רפרטואר ההופעות", הוא לא כל כך מתאים. הלינק שבהערת השוליים מתאים יותר ל"קישורים חיצוניים", והוא באמת מופיע שם כבר. הערות שוליים בדרך כלל מגיעות אחרי טענות שצריך לתת להן גיבוי, או שהן באות כדי להוכיח קיום של דברים כמו קיום תערוכות של הקבוצה במוזיאונים בעולם.
  • הפסקה האחרונה בפרק "רפרטואר ההופעות" היא ביקורת משבחת על ההופעה, בויקיפדיה אמורות להופיע רק ביקורות שנרשמו על ידי אנשים אחרים וצריך לצטט אותם ולרשום איפה זה נכתב, מתי וכו'.
  • מופיעות בעיות תחביר בערך, כדאי "לנקות". לדוגמא: "יחס הקהל על המופעים", "המשלבת מערכונים, אימפרוביזציה, ריקוד, פרודיה , קומדיה , הון עצמי, דימוי גוף, תעשיית היופי בין בעיות אחרות", "אישה אמנית", "ולוקחות בחשבון בעיות מקומיות ועל נתונים סטטיסטיים".
  • בפרק "יחס הקהל על המופעים", מופיעה הערת שוליים בסוף המשפט הראשון אבל היא לא קשורה למשפט (הלינק בהערת שוליים מוביל למידע על קבלת פרס, והמשפט מדבר על תערוכות במוזיאונים).
  • מופיעים בתוך הערך לינקים לויקיפדיה האנגלית ולאתרים חיצוניים, ואמורים להופיע רק קישורים לויקיפדיה העברית. כדאי להפוך את הלינקים האלה לקישורים אדומים. לדוגמא: עדנה לואיס, פסטיבל הסרטים בפורטובלו.

בהצלחה :) Achbar222 - שיחה 17:41, 18 בדצמבר 2016 (IST)תגובה

לא קיימת פסקת פתיחה, והיא הוחלפה בפסקה "רקע כללי". הערך ובעיקר בפסקת "רפרטואר ההופעות" אינם מרגישים אובייקטיבים, אלא בעליי עמדה חיובית כלפי ההופעות. כיוון שמדובר בסוג של הופעות, אני מאמין שיש הרבה מאוד מקום להוסיף תמונות מההופעות. סך הכל היה מעניין ומסקרן. תודה רבה. Lorkol - שיחה 20:17, 25 בדצמבר 2016 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בגרילה גירלז בהופעה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 12:36, 3 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (ינואר 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בגרילה גירלז בהופעה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 07:34, 20 בינואר 2024 (IST)תגובה