שיחה:האוונג'רס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 שנים מאת Tomer T בנושא שינוי שם

אני לא יודעת על קומיקס מספיק כנראה, אז אין לי מושג מה זה ארק. אם זו שגיאה, מישהו אחר יאלץ לתקן...

דרוש ערך מקיף יותר[עריכת קוד מקור]

אוקיי גיא, למה כתבת רק על Disassembled ? אחרי זה אל תטיף על דמויות וסיפורים משניים של דיסי (:

מה הקשר? מה סיפור משני? יכלתי לתרגם את כל ההסטוריה של הנוקמים, אבל לא היה לי כח, אז תרגמתי את מה שעדכני. דמויות משניות או סיפורים משניים זה? לא, פשוט תרגמתי את החלק של הערך שהיה נראה לי יותר רלוונטי כי הייתי עצלן. ובבקשה, אל תתרגם עוד, זה רק יהרוס. נוזהו, באמת חבל שאתה נכנס לערכים שכתבתי במטרה להתווכח איתי כל הזמן. ובכללי, אני לא מטיף לך על דברים משניים (אפילו שלדעתי באמת ערך על Green Arrow או על הטיטאנים יתאים יותר מאשר ערך על ברייאנק), אלא על זה שאתה כותב גרוע לדעתי, ולא עושה מאמץ להשתפר. Runaway 13:22, 4 ינואר 2006 (UTC)
נכון, אבל אני יודע להבדיל בין אחד לאחת, אל תטיף לי על בעיות הניסוח שלי ועל עיצוב הערך. כי הערך תורגם מילה במילה כמו מהוויקי האנגלית. לי אישית לא יודע על שום Green Arroe. --ShadowPact 13:49, 5 ינואר 2006 (UTC)
אתה מתחיל איתי באמת ריב כזה? כי באמת לא בא לי. אני לא אדרדר לרמות האלה ואתחיל ריב של "מי יותר חכם?" בשיחה של ערך בויקיפדיה.

הנוקמים משחק-הסבר[עריכת קוד מקור]

במשחק זה תוכלו להיות איירון מן,תור,האלק,קפטן אמריקה,האלמנה השחורה,הוקאיי,אנטמן,הצרעה,מכשפת הארגמן,קוויקסילבר,סוכן ונום,ספיידרמן,הענקית הירוקה וויז'ן 88.9.32.69 20:04, 29 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה

משחק האוונג'רס[עריכת קוד מקור]

משחק שבו תוכלו להיות חלק מהאוונג'רס דוגמה:איירון מן,קפטן אמריקה,האלמנה השחורה,הוקאיי,תור,פאלקון,האלק,אנטמן,ג'יאנטמן,הצרעה,ספיידרמן,ספיידרוומן, קפטן מארוול,וולברין,ויזן,נובה,ילדת הסנאי ועוד.עם שיפורים דוגמה:עוד חליפות לאיירון מן,ההאלק האפור,חצי פצצה להוקאיי,חליפת 4 המופלאים של ספיידרמן ועוד. וגם כשאתם מביסים רשעים אתם מקבלים אותם דוגמה:לוקי,דוקטור דום,אולטרון,תאנוס ועוד. 109.67.104.71 12:06, 12 בדצמבר 2015 (IST)תגובה

שינוי שם[עריכת קוד מקור]

ממליץ לשנות את שמות הערכים להלן באופן הבא:

בר 👻 שיחה 05:18, 11 באפריל 2020 (IDT)תגובה

הדיון מתנהל בשיחה:הנוקמים. תומר - שיחה 09:33, 16 באפריל 2020 (IDT)תגובה