שיחה:המורדים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת זור987 בנושא בעיות בטבלה

האם יש צורך[עריכת קוד מקור]

אני לא הבנתי כל-כך אם המקום לשאלה הבאה שלי הוא כאן או בדלפק היעוץ. אם המקום הוא בדלפק היעוץ, אשמח אם יעבירו ויעירו לי על זה כדי שלפעם הבאה אני אדע.

ע"פ משתנו של גילגמש, ויקיפדיה אמורה להיות אנציקלופדיה רצינית עם ערכים אנציקלופדיים ואני תומכת בזה. מבקשת את תשומת ליבכם לערך המורדים. זהו קצרמר עם מידע מועט ביותר על ערך שאינו מתקרב להיות אנציקלופדי ובטח שלא איכותי.

אם ערך כזה נכתב, לא כדאי לפרט גם על הצד הטכני של הסידרה כמו למשל המפיקים? לא כדאי לפרט על המחלוקת שהסידרה עוררה בין אנשי חינוך והורים מודאגים לבין נוער בעקבות הטענה שסדרות טלוויזיה כמו המורדים גורמות לעלייה באלימות? יש עוד הרבה מה לכתוב על הסידרה אם רוצים להכניס אותה כערך אנציקלופדי.

האם לערך שכזה באופן כללי או לפחות במתכונתו הנוכחית יש מקום בויקיפדיה? עמבה 23:18, 19 יוני 2005 (UTC)

ראשית, המקום לשאלה זו הוא דווקא בדף השיחה של הערך...
שנית, יש מקום בויקיפדיה לערך על סדרת המורדים. האם במתכונתו הנוכחית יש לו מקום? יכול להיות שלא, אבל זה המצב עד שמישהו יחליט להרחיבו. נדב 08:29, 20 יוני 2005 (UTC)
ניכר שאת מבינה הרבה בסדרה זו. למה שלא תכתבי את מה שחסר בערך ובכך תגאלי אותו מיסוריו? גילגמש שיחה 08:54, 20 יוני 2005 (UTC)
אני לא מבינה כלום בסידרה הזו מכיוון שאני לא צופה בה ומעולם לא צפיתי בה למעט שני פרקים מעוררי גועל וחלחלה מהרמה הנמוכה והעליבות. לעומת זאת אני כן מכירה את כל הנושא הזה שדיברתי עליו מעלה אבל רק באופן כללי. אני לא טורחת להתעניין כל-כך בכאלה דברים.
תודה רבה שהעברתם את הדיון למקומו.
עמבה 09:18, 20 יוני 2005 (UTC)
אם כך, תכתבי ביינתיים את מה שידוע לך תחת הפרק "הביקורת על הסדרה". אחרי זה אפשר להוסיף את זה לתבנית "לטיפול דחוף" על מנת שמישהו יכתוב על הסדרה עצמה וכך יצא ערך מעניין. יש גם מידע בערך האנגלי ומעניין להשוות מה חשבו על הסדרה בארצות דוברות האנגלית לעומת מה שחשבו בארץ. גילגמש שיחה 09:21, 20 יוני 2005 (UTC)
אפשר בבקשה לדעת תחת איזה ערך זה נמצא בויקיפדיה האנגלית? עמבה
יש לך קישור מצד ימין בערך עצמו, לערך באנגלית עידן ד 09:46, 20 יוני 2005 (UTC)
לא ראיתי את הלינק אבל ראיתי את המילה בקוד. תודה. עמבה
הכנסתי ערך חדש, מתורגם במלואו מהויקי האנגלית, הפן הישראלי מקורי שלי. עמבה 12:39, 20 יוני 2005 (UTC)

קישור למחזה מאת עדנה מזי"א[עריכת קוד מקור]

נתקלתי בקישור בשם "המורדים" אל ערך זה, למרות שההתייחסות בערך המפנה הייתה למחזה מאת עדנה מזי"א. אין כל קשר שאני מכיר בין שתי היצירות. אינני יודע איך לשנות את שם הערך הנוכחי ל"המורדים (סדרת טלויזיה)" ולהוסיף ערך בשם "המורדים (מחזה)" אך לדעתי יש מקום לעשות כך ולפתוח דף פירושונים שמפנה אל הערכים האפשריים השונים, או לפחות מפנה לערך ריק במקרה של "המורדים (מחזה)" בהנחה ועדיין איננו קיים. בבקשה שמי שיש לו ידע טכני גדול יותר ממני ייקח זאת לתשומת ליבו ויבצע את השינוי הדרוש. תודה.

תיקנתי את הקישור וכעת הוא אדום. דוידודשיחה • י' בסיוון ה'תשע"ג • 09:50, 19 במאי 2013 (IDT)תגובה

בעיות בטבלה[עריכת קוד מקור]

יש בעיה טכנית בטבלה הסוקרת את הזוגות בסדרה. השורות האחרונות מכילות את אחד מתתי-הפרקים וכן את רשימת המקורות. אינני יודע לתקן זאת בכוחות עצמי.Isragooner - שיחה 10:25, 17 באוגוסט 2020 (IDT)Isragoonerתגובה

תיקנתי את הבעייה. זור987 - שיחה 11:31, 17 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה