שיחה:העוקץ הניגרי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ערך זה נכתב או הורחב משמעותית בקורס "טכנולוגיות מידע ותקשורת" במסגרת מיזם עבודות ויקידמיות באוניברסיטת תל אביב - הפקולטה למדעי החברה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 04:36, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 21:05, 14 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

הוספת תמונה להמחשה ודוגמה[עריכת קוד מקור]

שלום, יש לי תמונה שנשלחה אלי במייל, ובה הודעה יפה על זכיה ב140000$ בלוטו, רק צריך למלא כמה פרטים וכו'. רציתי להעלות אותה לכאן לדוגמה של סוג של עוקץ ניגרי, האם זה מתאים?

ניסוח מסורבל, פרטים מיותרים, חסרים וחזרות[עריכת קוד מקור]

ניסוח מסורבל הכולל פרטים מיותרים, חסרים, חזרות ותחביר בעייתי, לדוגמא: 1. פרטים מיותרים - שם הנשיא הניגרי בשנות ה-80, ציון הפרט "נשמר על מחשב בודד"... 2. תחביר - "מכתב אחד, שנשלח בדואר והיה ממוען לאשתו של אדם כלשהו, התעניין לגבי בריאותו ועל כך שלא דיברו במשך זמן רב" (צריך היה להיות "התעניין ב... וב..." או "התעניין בבריאותו (של בעלה) וציין שלא דיברו מזה זמן רב"). "להציג את עצמם" - חסר נשוא במשפט. מידע חסר - 3. "אחד ממבצעי התרמיות הודה כי שלח 500 מיילים ליום, וקיבל כ-7 תגובות" - המשפט אמור לתת מושג לגבי אחוז המיילים היחסי שנענה, אך אינו מציין את התקופה הכוללת: שלח 500 מיילים ליום במשך שנה וקיבל 7 תגובות סה"כ? במשך עשור? קיבל 7 תגובות ליום? 4. ניתן להוסיף בעיית דיווח נוספת קשורה לבושה שחשים המרומים. 5. ניתן להוסיף שהועלתה הצגה בנושא - "The Nigerian Spam Scam Scam" של דין קמרון. 6. "התמודדות" המשפט הראשון מצד אחד חוזר על מידע - "מחשבים ציבוריים", "תפוצה רחבה" - ומצד שני מציג מידע חדש שקשור לבעיה ולא להתמודדות (מידע ש, בתורו, לא לגמרי ברור) מניין שמדובר ב"צעירים" דווקא, וכיצד הם מבטיחים "אהבה"? Solsiwiki - שיחה 18:54, 28 בינואר 2020 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בהעוקץ הניגרי שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 12:41, 5 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]