שיחה:הרעלת פרצטמול

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מדוע יש הסבורים שהדף ראוי לשכתוב ?

מכיוון שאין בו שום קישור פנימי והוא אינו ערוך כראוי, ראה: עזרה:עריכת דף. מתניה שיחה 11:45, 23 יוני 2005 (UTC)

לאחד עם פרצטמול?[עריכת קוד מקור]

אחרת, הרעלת ויאגרה, הרעלת לוגול, הרעלת ריטלין, הרעלת פרוזק, הרעלת פניצילין, הרעלת ניטרוגליצרין, הרעלת מורפין, הרעלת תלידומיד, הרעלת אמוקסיצילין, הרעלת אספירין, הרעלת אליצין...

בקיצור, לדעתי צריך לאחד ערכים על הרעלה בערך התרופה עצמה. Yonidebest Ω Talk 02:07, 26 אוקטובר 2005 (UTC)

מסכים , הוספתי תבנית איחוד. לחילופין אפשר לשקול הפניה לערך מורחב מתוך הערך פרצטמול -- המממ שיחה 10:05, 13 פברואר 2006 (UTC)
בעד האיחוד. לא נראה שיש כאן הצדקה לערכים נפרדים, גם לא בצורת "הפניה לערך מורחב" - ההרעלה צריכה להיות פרק בערך אקמול. מגיסטר 18:44, 13 פברואר 2006 (UTC)

השגה על האיחוד[עריכת קוד מקור]

מסתבר שהחלטתם למחוק את הערך של הרעלת פרצטמול . ולהכניס מספר מילים ממנה לתוך פרצטמול. אך גם אין ספק שמגיע להרעלת פרצטמול ערך משל עצמה . אני תוהה על הכלות שבה אנשים פה - משועממים מוחקים ערכים של אחרים. אם אני טורח לכתוב מאמר נא לא למחוק אותו כה בקלות ...

אין לי ויכוח עם הענין שבתוך הערך פרצטמול צריך להכנס נושא של הרעלת פרטמול אבל האם לא מגיע ערך עצמאי להרעלת פרצטמול ?? האם בתוך עכבישים נכנסי את האובדה שהם יכולים להיות ארסיים אך לא נספר בערך שיכנס לתוך רפואה על הכשת עכביש והטיפול בו ?? האם בתוך וירוס נספר על וירוס ה HIV ... אך לא נקדישל HIV מחולל מחלת האידס ערך עצמאי ??

קודם כל, אנא חתום על הודעותיך. שנית, כפי שאתה יכול לראות היטב בדף זה, לא הייתה כאן מחיקה כי אם איחוד ערכים, וגם זה לא הוחלט כלאחר יד אלא לאחר 4 חודשי המתנה מרגע שהוצע האיחוד לראשונה, ולאחר שלהצעה לא היו כל מתנגדים אלא רק 3 תומכים. אתה אפילו לא טרחת להגיב באותו דיון עם דעה לכאן או לכאן. אם לדעתך נשמט מידע חשוב במהלך איחוד הערכים, אתה עדיין יכול להוסיפו בערך פרצטמול. באם יראה בשלב מסוים שהערך אקמול תופח למימדים בלתי סבירים, ושפרק ההרעלה רחב דיו להוות ערך מלא בפני עצמו, אין כל מניעה לפצל שוב. במצב הערכים הנוכחי, זה מה שהוחלט. מגיסטר 21:41, 16 מרץ 2006 (UTC)

התשובה שלך לא נשמעת לי הגיונית אתה מזכיר לי את השיחה במדריך הטרמפיסט לגלקסיה בין האיש שרצו להרוס את ביתו - תוכניות ההריסה הוצגו באכיון העיריה - בין השעות 230 ל3 אח"צ ביום ה4/5 ... הסיבה שרצו להרוס את ביתו היתה שאמורים לבנות שם דרך מהירה ... גם אתם מתעקשים על מהירות במקום על איכות ... אין בעיה להכניס לתוך פרצטמול את נושאים הקשורים ליכלתו להרעיל ... אבל פרצטמול בהגדרה זה ערך פרמקולוגי. ואילו הרעלת פרצטמול - ערך רפואי אתה כנירה ספרן - ולא רופא כמוני ולכן אני מסביר שוב שההחלטה הנל היתה שגויה ולפיכך מצפה מכם להשיב את הערך הקודם בתוך החלק של הרעלות ברפואה - צריך להיות ערך המכונה הרעלת אקמול . מדובר בהרעלה שכיחה ואנשים ירצו לקרוא ספציפית עליה . יש מבין ? על החתום פספרטו

  • "בתוך החלק של הרעלות ברפואה..." - אין לנו בוויקי חלק על הרעלות ברפואה.
  • "אנשים ירצו לקרוא ספציפית עליה" - והם יקראו, בערך פרצטמול. עדיין לא ברור לי מדוע זה רע שהמידע על ההרעלה אינו מופיע כערך נפרד. אנא הסבר שוב.
  • זה ערך רפואי, זה ערך פרמקולוגי וכו' - לפי היגיון זה אפשר לפרק לגורמים כל ערך שהוא בוויקי. את המידע הכימי על פרצטמול (ערך כימי) נעביר לפרצטמול:כימיה, את דרך הפעולה שלו לפרצטמול:פיזיולוגיה וכן הלאה. האם לא נחמד יותר שהקורא משיג את כל מבוקשו תחת קורת ערך אחת?
  • "אתה כנירה ספרן - ולא רופא כמוני" - להעביר דחוף לויקיפדיה:הומור. Pixie 22:22, 16 מרץ 2006 (UTC)

"בתוך החלק של הרעלות ברפואה..." - אין לנו בוויקי חלק על הרעלות ברפואה. צריך להיות חלק כזה ... ענף ברפואה המכונה טוקסיקולוגיה מתעסק עם הרעלות ...

"אנשים ירצו לקרוא ספציפית עליה" - והם יקראו, בערך פרצטמול. עדיין לא ברור לי מדוע זה רע שהמידע על ההרעלה אינו מופיע כערך נפרד.זה ערך רפואי, זה ערך פרמקולוגי וכו' - לפי היגיון זה אפשר לפרק לגורמים כל ערך שהוא בוויקי. את המידע הכימי על פרצטמול (ערך כימי) נעביר לפרצטמול:כימיה, את דרך הפעולה שלו לפרצטמול:פיזיולוגיה וכן הלאה. האם לא נחמד יותר שהקורא משיג את כל מבוקשו תחת קורת ערך אחת? כלל לא - פרמקולוגיה - תורה שונה מרפואה ... אי אפשר לבטל אחד בפני השני כלומר אם האחד קיים אין זה אומר שלשני אין זכות קיום .. יש פה כשל לוגי : פרצטמול - חומר כימי בעלי שימושים שונים רפואיים כלומר צריך להיות מושג כזה בתוך תרופות (פרמקולוגיה בלעז) הרעלת פרצטמול - זו הרעלה קודם כל ... ולכן מגיע לה ערך נפרד.

"אתה כנירה ספרן - ולא רופא כמוני" - להעביר דחוף לויקיפדיה:הומור. Pixie 22:22, 16 מרץ 2006 ( שמח שאתה נהנה - אבל אתה יודע מה הולך יחד עם השמחים האופטימים  :) פספרטו. --Paspartoo 10:39, 17 מרץ 2006 (UTC)