שיחה:וס אנדרסון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור 2

הערות לערך[עריכת קוד מקור]

  1. הדגשות רבות מדי - לא בדקתי את כולן, אבל הערך עמוס בהדגשות. האם כולן חשובות כל כך? אין ספק שניתן למצמם את מספרן לפחות פי 2.
  2. אין כמעט מידע על האיש, למעט הקריירה שלו.
  3. אם הוא במאי, תסריטאי ומפיק, למה הוא מופיע רק בקטגוריה של הבמאים?
  4. "הסרטים שמביים אנדרסון מלאים בפרטים קטנים ושנינויות.." - ניסוח לקוי. מה זה "שנינויות"? ולמה "מביים"? עדיף לכתוב "הסרטים שביים (בזמן עבר) אנדרסן מלאים בפרטים שנונים רבים" או "בסרים שביים אנדרסן יש מספר רב של פרטים שנונים".
  5. "אנדרסון מונה בין השפעותיו הקולנועיות את במאי הגל החדש הצרפתי פרנסואה טריפו ולואי מלה" - מה זה "הגל הצרפתי החדש" ומי הם "פרנסוה טריפו ולואי מלה"? צריך להסביר בחצי משפט. בנוסף לכך המשפט ארוך מדי וצריך לשבור אותו לשני משפטים נפרדים.
  6. "לכולם בסרטיו, כולל כשלונות מהלכים כמו הרמן בלום וסטיב זיסו (השחקן ביל מוריי במקס פישר ועמוק במים) או רמאים ותחמנים כמו רויאל טננבאום (השחקן ג'ין הקמן במשפחת טננבאום), מגיעה גאולה וכפרה." - המשפט ארוך מדי והניסוח לקוי. עדיף לכתוב: "על פי אנדרסן כל הדמויות שמופיעות בסרטיו זכאיות לכפרה" או ניסוח אלטרנטיבי, אבל מקוצר יותר.
  7. "ברבים מסרטיו של אנדרסון משתתפים.." - ניסוח לקוי. עדיף: בסרטים רבים שביים (או של) אנדרסן משתתפים..." או ברב סרטיו של אנדרסן משתתפים".
  8. רשימת השחקנים הקבועים - מיותר. הערך הוא על הבמאי ולא על השחקנים.
  9. "..העבודה בשיטה זו עוררה בו עניין רב שיתבטא בסרטו הבא שיהיה..." - מאיפה את יודעת שזה מה שיהיה? זה מה שצפוי שיהיה. לכן, הניסוח הנכון הוא: "...העבודה בשיטה זו עוררה בו עניין רב שצפוי לבוא לידי ביטוי בסרטו הבא..." או ניסוח אחר שלא ינבא את העתיד.
  10. "אנדרסון נבדל מיוצרי סרטים אחרים בני ימינו בכך שסרטיו הם היחידים כרגע היוצאים באופן אוטומטי בחברת ה-DVD היוקרתית Criterion Collection" - זה באמת כל כך חשוב? מה, סרטיו של ספילברג לא יוצאים בהוצאה היוקרתית? ואם לא, אולי היא לא כל כך יוקרתית. בקיצור - פסקה מיותרת לחלוטין
  11. הערה כללית: ככלל המשפטים נוטים להיות ארוכים מאוד ומסורבלים מעט. פתרון: לקצר את המשפטים ובמקרה הצורך לשבור לשני משפטים נפרדים. מקום השבירה הוא בדרך כלל מילות הקישור. גילגמש שיחה 19:42, 17 אוקטובר 2005 (UTC)
תודה רבה על כל ההערות, אמשיך לעבוד על הערך כשיתפנה לי זמן בימים הקרובים. רק הערה אחת בקשר ל-criterion collection - סרטים של שפילברג, לפי מיטב ידיעתי, לא יוצאים במהדורות של החברה הזו, וגם אם כן, הם לא יוצאים בשלב ההפקה אלא רק לאחר שכבר הוקרנו וצברו מעמד. בכל אופן, גם על הקריטריון קולקשן וגם על סרטי הגל החדש הצרפתי והבמאים המשתייכים לו נראה לי ראוי לפרט בערכים משלהם ולא בערך הזה. זה רק יסרבל אותו יותר. Amaterasu 01:27, 18 אוקטובר 2005 (UTC)
אין בעד מה
ספילברג הוא רק דוגמה. לדעתי האזכור של ההוצאה הזאת הוא סופרלטיב מיותר. יש עוד הרבה מאוד במאים חשובים, שאין לי ספק שפרסומם והשפעתם גדולים בהרבה מזה של אנדרסון. צריך לשמור על הפרופורציה הנכונה בערך. לגבי הגל החדש וכו - ביקשתי רק הסבר קצר, אפילו של 2-3 מילים. זה בהחלט יכול לעזור. גילגמש שיחה 06:55, 18 אוקטובר 2005 (UTC)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 23:10, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 23:10, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה