שיחה:יפעת קריב

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ערך זה נכתב במסגרת
מיזם נבחרי ציבור פוטנציאליים

בששדף השיחה שלי • י"ג בטבת ה'תשע"ה

הערך נכתב גם באמצעות מידע שנאסף במסגרת ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ח"כים פוטנציאליים. ‏עמיחישיחה 20:36, 23 בינואר 2013 (IST)[תגובה]

שלום חברים יקרים. האם לא נראה לכם שהכתבה בעלת אופי פוליטי נטוי? הכתבה מפרגנת על איש, שלא אמור לקראות בדפי וויקיפדיה.

לא, אם לא תפרט לא נוכל לעזור, בברכה, Nurick - שיחה 01:20, 30 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

אני לא מומחה בחקירות, אך לכתבה זאת, יש נטיה פוליטית מובהקת. דבר שני, מה נראה לך, כאן זה אתר לפרסום קורות חיים? במיוחד, שהדברים האלה התפרסמו רק באתר של יש עתיד, שהוא ברור שלא נייטרלי לחלוטים מדעות פוליטיות. דרך אגב, בזמן אחרון, יש תרנד חדש, של מפלגת יש עתיד, שהרבה מחבריה, בעלי פייסבוק ובעלי עמודים בוויקיפדיה. וויקיפדיה, היא מקום מידע נייטרלי מלא, ובאם יש ספק, אז לא מפרסמים. לא סתם לפני 10 שנים, ברוב מהאוניברסטאות, לא היה מקובל לתת קישורים לאתר וויקיפדיה, כי הוא מתחרה ראשון לכל מרצה. בוא נראה עמוד בוויקי, של אורלי לוי למשל. למה אצלה, כתוב הרבה פחות. היא גם ח"כית וכבר לא קדאנציה ראשונה.

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%9C%D7%99_%D7%9C%D7%95%D7%99-%D7%90%D7%91%D7%A7%D7%A1%D7%99%D7%A1

בקיצור. זה לא אתר של קורות חיים. נא הורידו כל החלק של קורות חיים. במיוחד בדקתי באתר הכנסת, שבלינק למטה. רשום על גברת, בדיוק פסקה אחת. כל השאר האינפרמציה... יכולים להיות המצאות. אלה יש קישורים לפרסומים נייטרלים נאמנים.

דרך אגב... בדקתי את הקישור השני... גם שם, לא מופיע כל הנתונים המוצגים בעמוד הוויקי. הנא תבדוק את זה טוב טוב. אבל כל הנושא זה... עם פרסומים של יש עתיד... יום אחד יגיע לבית משפט. כי פרסום מידע שיקרי ומטעה, זה פלילי.

גילוי נאות, עריכה בתשלום: כתיבת ערך זה או עריכתו נעשתה תמורת תשלום ! יש לספק את זהות מזמין העריכה בפרמטר |מ=. (מדיניות | הבהרות) לבקשת יפעת קריב MrEksh - שיחה 10:24, 22 בספטמבר 2022 (IDT)[תגובה]