שיחה:לב יאשין

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה הוא נושאו של קטע "הידעת?" המופיע בתבנית:הידעת? 10 בספטמבר - סדרה 1
ערך זה הוא נושאו של קטע "הידעת?" המופיע בתבנית:הידעת? 10 בספטמבר - סדרה 1

הערה:

פיסקה שניה, שורה רביעית לתקן את המילה שעור ב"שוער".

תודה

תוקן, תודה. את/ה יודע/ת שכל אחד ואחת יכולים לערוך את הערכים בוויקיפדיה, אף אחד לא היה אוכל אותך אם היית עורך/ת את זה לבד, והיו מקבלים אותך ותיקונים שאת/ה עושה בברכה :-). את/ה יותר ממוזמן/ת לנסות לערוך לבד להבא (כמובן, אם את/ה מרגיש/ה בסדר עם זה). בכל מקרה, אם תרצה/י להירשם, את/ה מוזמן/ת, ואם יש איזשהם שאלות. לכל פנייה, את/ה מוזמן/ת לפנות לדף שיחתי. בברכה, נטע - שיחה 00:15, 11 בדצמבר 2010 (IST)[תגובה]

היה בישראל בסוף ימיו ואולי אף מת כאן[עריכת קוד מקור]

לפי מאמר על יעקב חודורוב, יאשין הגיע לארץ וטופל כאן בבתי חולים בליוויו של חודורוב, עד מותו. (איפה הטילדה במק, על מנת לחתום?) משתמש:pashute ז' בסיוון ה'תשע"ג 13:45.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 12:32, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

פניה בקשר לערך שהגיעה דרך OTRS[עריכת קוד מקור]

להלן פניה שקיבלתי דרך ויקיפדיה:OTRS. אם מישהו יודע מה לעשות עם המידע הזה הוא מוזמן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:48, 20 בנובמבר 2013 (IST)[תגובה]

יצא לי לעיין במה שנכתב על השוער האגדי לב יאשין בויקיפדיה. נראה לי שחסרה אינפורמציה בסיסית בקרירה שלו ובהנצחה עליו ובמשחקי הכבוד לכבודו והיא : כמה שנים לפני מותו הוא ערך ביקור מרגש בישראל ובהיותו קטוע רגל ( את זה כן ציינתם ) עקב מחלתו נתרמה לו רגל תותבת מאד מודרנית. הוא הודה לנו ולבית החולים שטיפל בזה בישראל מקב לב וממש בכה מרוב התרגשות. תמונה שלו כשדמעות זולגות מעיניו - פורסמה בעיתונות והיא תמונה מאד מרגשת שרק ממבט בה אתה רואה את השמחה והתודה על התותבת שהוא מעולם לא יכול היה לקבל כמוה בארצו ו/או מכספו. עובדה זו , לדעתי, חשובה בקנה מידה בין לאומי להביא לתודעת הציבור כמה יאשין היה אהוב כאן - שלא כבריה״מ בזמנו. כמו כן הוא זכר את המשחק נגד ישראל כאן ואת השער שקיבל מסטלמך. הסיפור כולו הוא חלק מהסטוקית הספורט המרגשת בישראל. אנא ציינו זאת באתר.