שיחה:להביור

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תמיהה

הערך המקביל באנגלית לא אומר מילה על אמנת ז'נבה. יותר מכך, הוא מציין שהנשק היה בשימוש האמריקאים אפילו במלחמת וייטנאם. האומנם יש איסור על נשק זה? אביהו - שיחה 15:38, 5 מרץ 2005 (UTC)

המשפט "יש לציין כי בצה"ל מעולם לא נעשה שימוש בלהביור." ממלא אותי גאווה בשל ההומניות שהוא מפגין בהשוואה למדינות אחרות, הצרה שאינו נכון. צה"ל עשה שימוש בלהביורים במלחמת העצמאות למשל בקרב על לטרון, ולכן הורדתי אותו. אביהו - שיחה 7 יולי 2005 04:02 (UTC)

טעות שלי, מצטער. כתבתי את המשפט כשהערך היה עם תבנית {בעבודה}, תוך כוונה לבדוק אחר כך את המציאות (הייתי די משוכנע שזה כך). שכחתי. שוב מצטער, אחיה פ.

צילום ציבעוני מ-1942?[עריכת קוד מקור]

התמונה בערך מתוארת כצילום של חיילים גרמניים משתמשים בלהביור ב-1942. לא זכור לי מתי התחילו להשתמש בצילומים צבעוניים אולם לא זכורים לי צילומים אחרים כאלה ממלחמת העולם השנייה. כמו כן, קצת לא סביר שצלם נמצא בסצנה כמתוארת. מקור התמונה בויקי האנגלית אך לא מצאתי את מקורותיו שם. מצאתי את התמונה ברשת רק ב answers.com אולם אתר זה מבוסס על ויקיפדיה.

נראה לי שהתמונה נלקחה מסרט. יש למישהו מושג?

אולי כדאי פשוט לשנות את כיתוב התמונה. APH 08:17, 11 יולי 2005 (UTC)

לפי דף תיאור התמונה באנגלית, היא נלקחה מכאן. נדב 08:21, 11 יולי 2005 (UTC)
ולפי התפתחות טכנולוגית הצילום כבר ב 1907 היה צילום צבעוני. כל יום לומדים דבר חדש... APH 08:34, 11 יולי 2005 (UTC)
כדאי שתציץ כאן: שיחה:ארווין רומל. אחיה פ. 09:05, 11 יולי 2005 (UTC)

הידעתם? האדם שיצר את החומר שממנו מצלמים, צילם את עצמו מספר פעמים ונמצאו כמה מהפילים האלו והיה ניתן בשנים יותר מאוחרות לפתח את הפילים לתמונות ולעשות אותן צבעוניות אף שהם לא היו צבעוניות בכלל

אולטרה קצרמר - נשימת דרקון[עריכת קוד מקור]

תרגום של הערך מהאנגלית:

נשימת דרקון בלילה

נשימת דרקון הוא הכינוי לתחמושת רובה ציד מבוסס זירקוניום. כשהקליע נורה נוצרת להבה למרחק של עד 5 מטר.

התחמושת מסוג זה מאוד יקרה (כ-5 דולר לכדור בודד) ואינה יכולה לשמש לנשק אוטומטי כי לא נוצרת מספיק אנרגיה להכין את הירייה הבאה ובגלל שהתרמיל יכול לצאת כשהוא עדיין בוער.

en:Dragon's Breath de:Flamethrower

אם יורחב ויועבר להיות ערך יהיה טוב, אם לא אז אולי יועיל לאנשים שיחפשו פה מידע עליו. שמוליק - שיחה 19:27, 22 בנובמבר 2010 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 12:38, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]