שיחה:מייקל ל. קורץ

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת אברהם אמיר בנושא meeting and area man

הגהה[עריכת קוד מקור]

  • בקטע "קריירה אקדמית" רשום כי קורץ קיבל תואר "דוקטור לפילוסופיה". האם בטוח שזה דוקטור לפילוסופיה? למיטב ידיעתי, כמעט כל תואר דוקטור היום נקרא "דוקטור לפילוסופיה". בעלי התארים כמובן יוכלו לכתוב את דבריי באופן יותר מדויק.
  • בקטע "עדותו בוועדת העיון מחדש", כמעט כל הפסקה הראשונה מורכבת ממשפט אחד, ארוך מאוד. אריכותו מקשה על הבנתו, ואם ניתן - רצוי לפרק אותו.
  • באותה פסקה רשום "החליט בית הנבחרים של ארצות הברית בחוק על הקמת ועדת העיון מחדש ברשומות הנוגעות להתנקשות", לא ברור לי מה התיקון הנדרש.
  • עוד דבר: תיקנתי את האיות של כמה מלים באנגלית. בין הדברים שחזרו על עצמם (ולכן אני מציע שהתיקונים ייבדקו): century (היה רשום לפני התיקון: cetuary אני חושב, אפשר לבדוק) ו-Louisiana (שהיה לפני התיקון Luisina או Luisiana למיטב זכרוני).

בברכה, ירוןשיחה 23:20, 3 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

meeting and area man[עריכת קוד מקור]

it is written very good.i didntunderstand why you wrote zhat he met oswald twice,but you yourself write that in the second time he just saw him.you write that he was the erea ma-ish haezor-what do you mean with the word area?he wasnt from texas?

Even seeing Osvald twice before the assassination, is considerd by me as "meeting" him. I consider Taxas and Luisiana as one area as concerns The plot

אברהם אמיר 11:00, 4 באוקטובר 2007 (IST)תגובה