שיחה:מעין שטראוס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

חשיבות??? כנראה שמי שמטיל ספק בחשיבותה של מעין שטראוס לאמנות הישראלית, אינו מחובר לאמנות הישראלית ולא לרוח התקופה. מעין שטראוס הינה האמנית המובילה כיום בקרב דור האמנים הצעירים. שטראוס מציגה לא רק בחללי תצוגה אלטרנטיבים (שחשיבות הדבר בפעולה זו הינה כבר ייתרון ואמירה אישית מובהקת ומקורית), אלא אף בגלריות היוקרתיות ביותר בישראל: גלריה טל-אסתר וגלריה גבעון, שאין ספק שטעמן הן הכלכלי והן האמנותי של בעלות הגלריות הללו איננה מוטלת בספק. כמו כן הספיקה שטראוס להציג מספר עבודות במסגרת תערוכות קבוצתיות מרשימות במוזיאון ישראל בירושלים, ועבודותיה בלטו מעל לעבודות של אמנים ותיקים ומנוסים ממנה. אין צל של ספק ואין עוררין כי מעמדה של מעין שטראוס כאמנית מובילה בתחומה הנו איתן וזקוף. אני קורא לכל מי שמטיל ספק בכושרו ובמקוריותו של כשרונה של מעין שטראוס לבא ולבקר בתערוכה המרתקת "מיני ישראל" המתקיימת כעת במוזיאון ישראל, וכן לבקר בגלריה גבעון, ולשאול את אחת מבעלות הגלריה לגבי מעמדה ועתידה של מעין שטראוס בעולם האמנות ההן הישראלי והן העולמי. מיכאלי 16:50, 26 מאי 2006 (IDT)

קישור לאתר מוזיאון ישראל המציג עבודה של מעין שטראוס

תודה על המידע. זה מה שרציתי לשמוע, בערך. לא צריך להתרעם, זו שאלה לגיטימית. אפשר להפנות אותנו לביקורת על עבודתה של מעין שטראוס שהתפרסמה בכתב עת כלשהו (לא ב"מעין"), כדי שנוכל להתרשם מפועלה? תודה. Harel - שיחה 16:52, 26 מאי 2006 (IDT)
יודעים מה, לא צריך. מוזיאון ישראל שכנע אותי. אולי תכתבו את כל המידע הזה לעיל בערך עצמו?! הוא קצת שדוף. Harel - שיחה 16:52, 26 מאי 2006 (IDT)
"מי שמטיל ספק בחשיבות של מעין שטראוס ... אינו מבין דבר באמנות..." שקול ל"מי שמטיל ספק בכך שהארץ שטוחה אינו מבין דבר בגיאוגרפיה". נכון שבהמשך מובאים טיעונים ממשיים יותר, אבל הפתיחה מעליבה ולא עניינית. וראו גם: אד הומינם. איתמר ק. 17:04, 26 מאי 2006 (IDT)

בראיון שנערך עמה באתר נענע היא עונה על השאלה "מה היית רוצה לראות בעתיד הוורוד?":
"את ישראל יותר משעממת, נורמלית, אותי גרה בתל אביב, וזהו פחות או יותר."

זוהי אינה האמת. נראה שאין דבר חשוב יותר בחייה מערך בויקיפדיה. עמית 13:43, 8 יוני 2006 (IDT)

על סמך מה אתה אומר זאת? שמילה 14:45, 8 יוני 2006 (IDT)


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 16:36, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

הוסר. איתמר ק. - שיחה 14:38, 5 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 17:15, 8 ביולי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 3[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 11:24, 25 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]