שיחה:מערכת הדודקאנס במלחמת העולם השנייה/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הועבר מויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים 12:18, 27 ביולי 2007 (IDT)

הועבר מרשימת המתנה 01:19, 18 ביולי 2007 (IDT)

מי מכיר? מי יודע? הנצחון הגרמני האחרון במלחמת העולם השנייה, וההשראה לאליסטר מקלין לכתוב את "תותחי נברון". ביקור קצר באיי הדודקאנס שטופי השמש, בתקופה סימפטית הרבה פחות, וגם כמה מילים על הטראגדיה של יהודי רודוס וקוס. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 11:21, 11 ביולי 2007 (IDT)

  • לא מדוייק. כפי שכתוב בדף השיחה, המדובר בתרגום של מספר ערכים מהויקי האנגלית, אליהם התווספו מקורות נוספים, לרבות זכרונות צ'רצ'יל. בשל האובססיה שהייתה לצ'רצ'יל לגבי הבלקנים ספרו הוא המקור החשוב היחיד על מלחמת העולם השנייה העוסק במערכה זו בפירוט, אך התבססתי גם על מקורות נוספים, למשל אתרי האינטרנט המוזכרים ב"קישורים החיצוניים" וברשימות הסימוכין. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 05:31, 21 ביולי 2007 (IDT)
  • ובכן, זה לא מספיק. צר לי. המקור החשוב ביותר למיטב ידיעתי הוא הספר של הולנד. אי אפשר להסתמך כמקור עיקרי על ספר שנכתב על ידי בעל עניין מוטה מאוד ואפולוגטי מאוד לפני שישים שנה. אורי רדלר 22:17, 21 ביולי 2007 (IDT)
  • לצערי, שוב לא מדוייק. הערך האנגלי מסתמך על ספרו של הולנד (שגם הוא אינו עול ימים, ובימים אלו מלאו לו עשרים שנה). את צ'רצ'יל הכנסתי כהערה בכל פעם שהוספתי מידע על הערך האנגלי שהתקבל מספרו, וכמובן שהתייחסתי לדבריו באופן מאוזן, והבאתי מספר דעות. דעתו של הולנד המשתקפת בערך האנגלי, ודעתו של צ'רצ'יל המשתקפת בספרו. הספר עצמו הוא נדיר וקשה להשיגו, באמצזון הוא עולה 190$, ואמנם יש עותק באוניברסיטת חיפה, אך לאחר שאשתי סיימה שם את לימודי התואר השני ואף סיפקה לוויקיפדיה תמונה נאה, אני מזדמן לשם הרבה פחות. אני מאמין שהערך נותן תמונה מאוזנת גם לאחר עיון במקור שניוני, הוויקיפדיה האנגלית. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 06:03, 22 ביולי 2007 (IDT)
  • בערך האנגלי נוקבים בשמו ברשימת המקורות אבל אם הם מסתמכים עליו אני צנצנת ירוקה. הויקיפדיה האנגלית היא לא מקור שניוני גם טכנית (ממתי אנציקלופדיה היא מקור שניוני?) וגם עניינית (איכות). הם השתמשו שם בספר של רוג'רס ופחות או יותר בו בלבד. את הטיעון שקשה להשיג את זה בכלל קשה לקבל. קשה להשיג? אז אל תכתוב את הערך. אגב, הספר של רוג'רס עולה 10 דולר באמזון. אורי רדלר 01:46, 25 ביולי 2007 (IDT)

לא הוסף