שיחה:נאון ג'נסיס אוונגליון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 שנים מאת Bhrui10 בנושא בעיות טכניות

שתי הערות[עריכת קוד מקור]

1. "השאלות שעומדות במרכז הצפיה חדלות להיות עלילתיות בלבד והופכות להיות שאלות פילוסופיות-תיאולוגיות: מי הם השליחים? מאין הם שואבים את כוחם? מה משמעות הדמויות השונות בסדרה והיחסים ביניהן?"

עם כל הכבוד לקונוטציות הנוצריות הרבות של הסדרה, השאלות שציטטתי לעיל לא נראות לי לא פילוסופיות ולא תיאולוגיות, אלא עלילתיות (אלא אם מישהו הגדיר מחדש פילוסופיה ותיאולוגיה ולא סיפר לי, ואז גם השאלה "מיהו ג'ון גאלט?" מ"מרד הנפילים" נראית לי פילוסופית-תיאולוגית).

2. "הפרקים 25 ו-26 החותמים את הסדרה הם ניסיון מרתק לייצג על המסך את המצב הגאולי בו כל נשמות בני האדם חוזרות לאחד המוחלט ויוצרות תודעה אחת."

להעיף את המילה "מרתק". אני ראיתי את הפרקים ה-25 וה-26 והשתעממתי למוות. בואו לא נקבע לקוראי הערך מה הם אמורים להרגיש. גדי אלכסנדרוביץ' 15:40, 27 אוגוסט 2005 (UTC)

שם הערך[עריכת קוד מקור]

אני מציע להעביר לנאון ג'נסיס אוונגליון ע"פ כללי התעתיק. ‏odedee שיחה 23:10, 3 ביולי 2007 (IDT)תגובה

בעניין הקטגוריות.[עריכת קוד מקור]

בעוד שהסדרה היא אכן מצויירת וזהו מדיום שמכוון ברובו אל ילדים, אני לא סבור שהסדרה הספציפית הזאת שייכת לקטגוריית "סדרות לילדים משנות ה- 90" כיוון שקהל היעד של הסדרה היא בהחלט לא לילדים. מה דעתכם, להשאיר או למחוק? איתמר. 11:20, 22 ביולי 2007 (IDT)תגובה

צריך שכתוב.[עריכת קוד מקור]

מוטה, והסגנון לא וויקיפדי לעיתים.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 18:01, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 19:04, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה

בעיות טכניות[עריכת קוד מקור]

לדעתי ראוי להוסיף לערך על הבעיות בהפקה של הסדרה שנגמרו בעקבות דברים שונים ובין היתר מתקפת הטרור על יפן ב1995 של אום שינריקיו וגרמו לבעיות בתקציב,שינויים גדולים בסיפור הסדרה ועוד. Bhrui10 - שיחה 19:48, 9 בספטמבר 2017 (IDT)תגובה