שיחה:סלוקי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מאמר זה נלקח מאתר MYPET באישורם ובהסכמתם.

כתבו: מיכל אוקון ושרון חכים.

הכתובת של האתר הזה חדשה והוא יעלה לאוויר בתוך 3 ימים. הכתובת הישנה היא ruahmidbarhebrew.tripod.com . אם לא היתה כוונה לגניבה של החומר מדוע שם בית הגידול שלי נמחק בפסקה האחרונה?! אם מעתיקים חומר ונותנים זכויות אז להעתיק כמו שצריך. היא גם יכלה שלהעתיק ולרשום שזה חרא של גזע ושהם כלבי רועים - כם זה גם רק שיוי של מילה וחצי.

אני חושבת שזו חוצפה להעתיק את החומר עם השינויים האלה, והחומר לא נלקח רק מאתר MYPET, שאגב, חלק מהחומר שמופיע בכתבת העיתון הם העתקים ישירים מהאתר שלי - שאני אישית העברתי למערכת העיתון באישורי. מכיוון שאני הייתי כותבת הכתבה ושרון היתה אחראית על תמונות, אני בהחלט חושבת שיש צורך לשאול את הכותב האם ניתן להשתמש בחומר.

חוצפה.

הסרה זמנית[עריכת קוד מקור]

משיחה שערכתי עם מיכל עולה כי: א. החומר הועתק ממאמר בעיתון כתוב. ב. כנראה נקבל רשות ממנה להשתמש בחומר. הבירור בעניין יסתיים אם תרצה השם עד מוצאי שבת, עד אז תופיע תבנית הפרת הזכויות. עמית 15:26, 29 יוני 2006 (IDT)

מטריד מאוד. האם החומר הועתק לMYPET מאתר כתוב? אם כן, אני חושב שכדאי לשקול שנית שימוש בחומרים משם. אם לא, כדאי לשאול את בון האם יש עוד ערכים מועתקים (אפשר במייל) ולמחוק את כל מה שלא נקבל עליו תשובה. נדב 15:29, 29 יוני 2006 (IDT)
כן, יש כ-100 ערכים מועתקים משם. גילגמש שיחה 15:30, 29 יוני 2006 (IDT)
גם לטענת מיכל קיים יותר מערך אחד שהוא פרי עטה. אני מחכה לקבל ממנה רשימה מפורטת עם אישור לשימוש. כרגע איני יודע על כמה ואיזה ערכים מדובר - אך כולם בתחום הכלבלבים. עמית 16:18, 29 יוני 2006 (IDT)

האתר MYPET הוא אתר הבית של העיתון ולכן הם מפרסמים שם חומר הכתוב בכתב העת שלהם. --Mixngo 00:41, 1 יולי 2006 (IDT)

אם כך, עמית, כדאי להפנות את מיכל לשיחה רצינית עם העורכים של העיתון - נראה שהם ויתרו עבורה על הזכויות, ואם זה המצב הזכויות שלנו, יש להניח (שכן בדרך כלל הזכויות על מאמרים עוברות לעיתון). נדב 10:41, 2 יולי 2006 (IDT)

תמונת מצב[עריכת קוד מקור]

נכון לרגע זה, מיכל לא הצליחה להציג בפני ראיות חד משמעיות להעתקה. אני אוסיף את הקישור לאתר שלה, וישפטו הקוראים אם יש כאן איזושהי העתקה. אני לא מצאתי כזאת.
למען הגילוי הנאות ייאמר, שהסיבה שנתנה מיכל היא חוסר זמן לעסוק בזה. אני מניח שאם באמת הייתה כאן הפרת זכויות יוצרים, ואם הנושא באמת היה חשוב לה, הייתה מוצאת את הזמן לטפל בכך. אני, בכל מקרה, אמשיך לעקוב אחרי הנושא. עמית 11:03, 7 יולי 2006 (IDT)

העברה מבקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

בשיחת משתמש:Bon#חוצפה קצת לגנוב מידע מאתר אחר נטען שהערך סלוקי מועתק. עוזי ו. 09:18, 29 יוני 2006 (IDT)

העניין בטיפול. ככל הנראה לא מדובר בהעתקה פסולה וגם אם כן, אז בתום לב מוחלט. גילגמש שיחה 09:19, 29 יוני 2006 (IDT)
דו"ח מצב: לעת עתה לא הצליחה המאשימה בהעתקה להוביל אותי לטקסט שממנו הועתק הערך לטענתה. שנינו מקווים שזה יקרה במהלך השבוע, וכן שהעניין יפתר לשביעות רצון כל הצדדים. עמית 22:05, 2 יולי 2006 (IDT)
אני אוביל אותך למקור - www.MyPet.co.il על פי קופיסקייפ. הנה: [1]. להמשך טיפולך. מגיסטר 09:43, 3 יולי 2006 (IDT)
זה לא כל כך פשוט. יש לנו אישור מהאתר הזה להעתקה. הטענה היא שהישור לא תקין או שניתן ללא סמכות. גילגמש שיחה 09:52, 3 יולי 2006 (IDT)

כמו שאני רואה את זה, זה נורא פשוט: המקור הוא בבירור אתר Mypet, לנו יש אישור להעתקה משם, והם מצהירים כי כל הזכויות שמורות להם. אם יש למיכל תלונה כלשהי, עליה להפנות אותה למנהלי האתר ההוא. מבחינתי הפרשה סגורה. עמית 12:54, 9 יולי 2006 (IDT)

שגיאות כתיב[עריכת קוד מקור]

לאורך הכתבה אין קונסיסטנטיות בשם הגזע. הגזע מכונה "סלוקי" ו"סלאלוקי" לסירוגין לאורך הערך, ובמירום אחד ספציפי אפילו "אלוקי" (בתחילת המשפט הנוגע לגבו של הסאלוקי).

מי שכתב את הכתבה הזו זה בסדר גמור אלא מה בקשר של תוכתחיים של הכלבים באלה וסיבות התמותה זה ממש לא נכון יש לנו כלבים בני 10 ו 12 שנים גידלנו את הזן הזב מדור אבותינו ואנחנו מטפלים בהם כראוי אנחנו מגלים אותם הכי קרוב לטבע ולא כמוכם שמחזיקים את הכלבים רק בבית כלבים אלבה חייבים לגדול במרחבים רחבים וחייבים לפעילות גופנית כמה שעות ליום להוציא אותם לחצי שעה במקרה הטוב זה לאאאאא מספיק ואת כל חיסונים הם מקבלי משושה כלבת והכל

היום נותנים את החיסון המשובע

יום נפלא לכולם