שיחה:ספריית שער ציון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת Danny-w בנושא למה לא להשאיר כהפנייה
ערך זה נוצר, הורחב או שופץ במסגרת פרויקט גלאם/הספרייה הלאומית שבין הספרייה הלאומית ועמותת ויקימדיה ישראל.


למה לא להשאיר כהפנייה[עריכת קוד מקור]

במקור "ספריית שער ציון" הייתה הפניה לדף "ספריית בית אריאלה". אם קראתי נכון, מדובר בספרייה אחת שקיימת ברצף עשרות שנים ורק בשנות ה-70 קיבלה שם נוסף "בית אריאלה". כיוון שכך מדובר ביישות אחת שאין טעם לפצל ל-2 ערכים. ‏DGtal13:56, 21 ביוני 2012 (IDT)תגובה

הסבר: במרתון העריכה בספרייה הלאומית, שהתקיים אתמול בירושלים, התחילה אסתר, משתמש:Baba jaga (שנרשמה רק אתמול, ועדיין אינה שולטת בנבכי הויקי) לכתוב את הערך החדש. מהחומר שהוצג לנו בספרייה הלאומית יש חומר רב לערך נפרד מכובד.
הזמן במרתון הכתיבה לא הספיק לכתיבת ערך. רוב הזמן הוקדש להדרכה טכנית של "איך פותחים ערך" וכיצד כותבים, המשתמשת עיינה בחומרים שעמדו לנגד עיננו בספרייה הלאומית, ואף שאלה מהספרייה הלאומית ספר היסטורי העוסק בספריות ציבוריות בישראל העותומאנית, ובספריית שער ציון בפרט, בכוונה לכתוב את הערך.
אני מציע להמתין מעט.
אך במידה שיוחלט להחזיר את ההפנייה לערך "בית אריאלה" - יש מקום קודם להעביר את הערך החדש לארגז חול בדף שיחתה של המשתמשת החדשה, ולהסביר לה זאת בצורה אדיבה בדף שיחתה להיכן הועבר.
אני מקווה שנצליח לגייס את הכותבת לקהילת כותבי הוויקיפדיה בעברית, ושהסבלנות במקרה זה תשתלם. בברכה, דני. Danny-wשיחה 18:23, 21 ביוני 2012 (IDT)תגובה