שיחה:עדת הצופים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

האם הם ארגון בפני עצמם, מנותקים משאר המוסדות הישראליים? עד כמה שאני יודע לא אבל אני לא בטוח. כמו כן מה חשיבותם? היכן הם פועלים? A&D - עדי 21:19, 19 יוני 2006 (IDT)

כפי שמרומז בערך (וכתוב בפירוש באתר שלהם) הם חלק מתנועת הצופים. אינני בטוח שיש סיבה לאיחוד, בתנאי שהערך יהיה נורמלי. טרול רפאים 21:34, 19 יוני 2006 (IDT)
אין צורך לאחד. אם לא יהיה מי שיערוך בתקופה הקרובה אני אערוך את הערך. שנילישיחה 21:58, 19 יוני 2006 (IDT)
הם גוף שמאגד מספר שבטים ממספר ההנהגות (אזורים גיאוגראפים שונים) שפועלים במתכונת שונה מעט משאר התנועה. אני מאמין שיש הרבה תוכן מעניין שאפשר להכניס לערך עצמאי, אפילו שהערך הנוכחי כנראה שייך לצופים עצמם (שאגב, אפשר לבדוק אם אפשר להשתמש בטקסט שלהם מבחינת זכויות יוצרים). --החובץ בגבינה 23:49, 19 יוני 2006 (IDT)

בתשובה להערות[עריכת קוד מקור]

שמי אלדד ואני פעיל ב"עדת הצופים" מזה שנים. "עדת הצופים" מונה בערך כמו כל תנועת "מכבי הצעיר". דהיינו, היא איננה בעלת כמות אדירה, אך עם מסורת מכובדת מאוד. למשל, אציין, כי ה"עדה" הקימה מספר קיבוצים ויישובים. לטעמי, הערך טוב, ויש להשאירו עצמאי. זה נכון שהם לא עומדים בפני עצמם, אבל מצד שני הם כן פועלים באוטונומיה בדומה ל"צופי-ים", עם ערכים משלהם, מדים קצת שונים, סמל ודגש על גישור בין דתיים לשאינם. לכל מי שזהות יהודית חשובה לו ועוד יותר האיחוי של העם הקרוע הזה, אני ממליץ בחום, לשפר במעט את הערך, ןלהשאירו כעצמאי. לפרטים עימי: anateldad@yahoo.com

אלדד. הערך חשוב אבל הוא ערוך לא טוב. עמוס וצפוף, כתוב בצורה לא אנצקלופדית ועוד. אני אערוך אותו בהזדמנות (חוב של כבוד - אימי הייתה מדריכה בצופי העדה בתל אביב בתחילת שנות ה40 ואשר ריבלין היה אביה של חברתה הטובה). שנילישיחה 10:18, 23 יוני 2006 (IDT)

האם עדיין נדרש לאחד?[עריכת קוד מקור]

הערך שוכתב, הוסרו ממנו סופרלטיבים, מספרי טלפון וכו. לא כדאי לאחדו בתוך הערך הצופים העבריים כי הוא יסרבל אותו. הוספתי שם הפניה לערך מורחב. אם לא תובע התנגדות אסיר בעוד מספר ימים את התבנית לאיחוד. שנילישיחה 22:07, 3 יולי 2006 (IDT)

שבט ארבל (אשדוד) עדיין קיים או שהוא נסגר? כי הוא לא הגיע לטיול ההנהגתי האחרון ולא למחנה (אני משבט סער,רחובות)--MatanDavid 23:20, 8 יולי 2006 (IDT)

אוחד עם השבט הכללי באשדוד

אם כבר בנושא - לפי דעתי שבט לביא בהנהגת ירושלים גם נסגר צריך לברר את זה סופית.

השבט באשדוד נסגר באופן רשמי[עריכת קוד מקור]

אנו תקווה שהעדה תמשיך את המהלך החדש להקים עוד שבטים בארץ במסגרת התוכנית החדשה. (ששבט דרור נמצא בתוכה, ומראה הצלחה רבה)

חשוב לדעתי לציין את העובדה שכיום, כאשר תנועת "בני עקיבא" בנאבקת על צביונה, ולדעתי, מקצינה באופייה הדתי (כגון הפרדה מהותית בין בנים לבנות) - יוצרת מצע נוח ביותר להתפתחות הצופים הדתיים.

נפתח שבט באפרת[עריכת קוד מקור]

משוב מ-29 בנובמבר 2012[עריכת קוד מקור]

חסר את נוסח ההבטחה של הצופים הדתיים- הוא שונא מהנוסח הרגיל. יש אותו באתר של עדת הצופים (77.126.127.212 12:32, 29 בנובמבר 2012 (IST))תגובה

דיווח שאורכב ב-10 במאי 2020[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

בשבט "שלפים" לא כתוב אל שמו. השבט מהיישוב שלפים בעמק המעיינות נקרא "שבט מעיינות אימפריה". וגם הוא שבט מעורב לדתיים וחילונים. תודה!

כתוב שבט מעיינות (אימפריה זה ככל הנראה הוספת כינוי לשם האמיתי) Nani goldring - שיחה 09:18, 6 במאי 2020 (IDT)תגובה

הרב שילת[עריכת קוד מקור]

הרב יצחק שילת מופיע תחת בוגרים ידועים, זה נשמע ממש לא נכון, הוא היה קומונר בבני עקיבא. יש מקור שהיה בצופים? PrimmCourier - שיחה 18:43, 7 במרץ 2021 (IST)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בעדת הצופים שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 23:13, 20 בנובמבר 2022 (IST)תגובה