שיחה:פלפל אל-מסרי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דומני שהוא מוכר יותר בשם "פלפל אל מצרי", לפחות לפי גוגל. מה דעתכם להעביר לשם?

הוספתי הפניה משם. בכל מקרה, לדעתי השם הנוכחי מספק בהחלט. Johnny Zoo 07:53, 12 אפריל 2006 (UTC)
השאלה היא מהו השם העיקרי. הללשיחה 07:56, 12 אפריל 2006 (UTC)
אין לי מושג, אבל נראה לי שגוגל ענה לך על השאלה. תעשה כראות עיניך. חג שמח, Johnny Zoo 08:01, 12 אפריל 2006 (UTC)
אני לא קובע על פי גוגל דברים כאלה. אני מקווה שבקיאים ממני (אולי רחל?) יביעו דעתם. הללשיחה 08:03, 12 אפריל 2006 (UTC)
עד כמה שאני יודעת מבטאים את השם בסמ"ך, יכול להיות שהשם צריך להיות "פלפל אל מסרי" כמו שמופיע כאן. רחל 08:08, 12 אפריל 2006 (UTC)
מומה קוראת לו אל-מיצרי פלפל [1] אבל בשל דלות החומר עליו לא הייתי סומך על העניין. בשירונט הוא נקרא פלפל אלמסרי. --איש המרק 08:15, 12 אפריל 2006 (UTC)
ודאי שמבטאים אותו ב-צ' רכה (שנשמעת כמו ס'). ברור ששמו הוא "אלמצרי" (ממצרים), אלא שקוראים זאת "אלמסרי". השאלה היא איך נהוג לכתוב זאת. שירונט, כמובן, אינו ראיה לכלום בשום תחום. הללשיחה 08:27, 12 אפריל 2006 (UTC)

הערך שרד הצבעת מחיקה[עריכת קוד מקור]

Motyka 12:49, 4 יוני 2006 (IDT)

הוכחה נוספת לקיומו של האיש - http://www.resling.co.il/book.asp?series_id=&book_id=254&back=catalog. דורית 23:08, 18 יוני 2006 (IDT)

לכתוב בכותרת את השם "מוגרבי אלבר - פלפל אל מצרי"[עריכת קוד מקור]

זוהי דעתי בהתאם לכללי הכתיבה היותר נכונה והראויה.

טיעונך היה לשווא. הכל לפי ההוראות שבויקיפדיה:מתן שם לערך.

מדוע משמיטים כי הרב יוסף מוגרבי מחולון היה בן זיקוניו לאחר שנים רבות של ציפיה?[עריכת קוד מקור]

הרב יוסף מוגרבי, ראש ישיבה וכולל לחוזרים בתשובה, היה בנו.

מאחר שזה לא רלוונטי אייל המהולל - שיחה 20:19, 25 בספטמבר 2012 (IST)תגובה

מגוחך! תלוי למי. אני לא מצפה שזה יהיה רלוונטי לחילוניים פשוטים כמוך, אבל לרבים טוב הדבר חשוב מאד. צר לי על הבריונות שאתה מגלה בדף הזה להסיר ולהוסיף רק כראות עיניך. ואני האמנתי לתומי שכל אחד ואחד יכול לנסות לתרום את חלקו הצנוע, כפי אמות המידה שנראים לו כרלוונטיים או לא.

לאלמוני שלום. נשוא הערך הוא זמר. לדעתי התוכן צריך לבטא את העיסוק הזה, את אופי העשייה שלו, השירה שלו וכו'. אבל דעתי אינה נחשבת יותר מדעתו של כל כותב אחר. אם יהיה רוב להוספת המידע על בן הזקונים שלו אז הוא יתווסף מאליו. אלה הם כללי הדמוקרטיה שגם אנשים כמוך שאינם חילוניים-פשוטים חייבים להבין אייל המהולל - שיחה 21:12, 27 בספטמבר 2012 (IST)תגובה

זמר הוא רק חלק מפסיפס אישיות וחיים שלם. אמנם עיסוקו היה זמר, אולם האדם הוא מהות שלמה, עולם שלם, שבין היתר משפחתו עונה על ההגדרה הזאת. לא עסקינן בבן זקונים גרידא, לפיו המידע עלול להיות צדדי, כי אם באדם מפורסם בפני עצמו. המידע הזה משרשר את מפורסמותו של האב באמצעות מפורסמותו של הבן, בבחינת "עדיף כח הבן על פני כח האב". אבל כנראה ששיקולים עניינים עמוקים ופנימיים אינם נלקחים בחשבון במשטרים דמוקרטיים על ידי חילוניים, כי אם רק על ידי ליברליים דתיים. מזמן הייתי משמיט את התואר "מהולל" ומחליפו בכינוי יותר צנוע וקצת פחות חילוני-דמוקרטי ריק וחסר תוכן שאינו יכול לספק את מה שהוא מתיימר להציג. עגלה ריקה.