שיחה:פתיחה (שחמט)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אין דבר כזה 'הגנת הציפור', היה שחמטאי, אני חושב אנגלי, ששם משפחתו BIRD. אם ב- 'הגנת הציפור' התכוונתם למהלך של הלבן 1...f4 אז אני כמעט בטוח בדבריי.

האם אני רשאי או מוסמך לכתוב על הפתיחות? אינני אומן, גם לא אומן מקומי (בניגוד לאומן בינלאומי), ואף לא הייתי במועדון, אך כוחי כשל שחקן מועדונים, ויכולת ההבעה שלי בכתב טובה.

> בוודאי שאתה רשאי! אפילו רצוי שתכתוב אם יש לך מה להוסיף - מקסימום זה ישופץ/יעובד/ייערך ע"י מבקרים אחרים שירצו לתרום מהידע שלהם. וכך ייצא שהוספת ידע מועיל לוויקיפדיה.

איחוד עם תורת הפתיחות בשחמט[עריכת קוד מקור]

איחדתי את שני הדפים. כדאי להוסיף עוד עריכה לשונית לכללים שמופיעים בדף, ולקצץ קצת את הפתיחה. לדעתי כדאי להשתמש יותר בשפה "שחמטאית", שאני לא בקי בה, לצערי.Elaz85 - שיחה 22:54, 22 באוגוסט 2010 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 04:36, 16 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 04:36, 16 במאי 2013 (IDT) מי כתב את המושגים "גמביט הסוס" ו"גמביט הרץ" מלכה ומלך יש, אך לדעתי אין דברים מאין אלה? האם לתקן זאת? אלא אם כן מישהו יודע מה זה ומוכן להסביר לי...[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (ינואר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בפתיחה (שחמט) שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 19:22, 13 בינואר 2023 (IST)[תגובה]