שיחה:פתרונות מתא"ם

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 ימים מאת Ldorfman בנושא חשיבות
ערך זה נמחק ב-27.4.2024 לאחר שבמשך שבוע לא הובהר על ידי עורכי ויקיפדיה, בעלי זכות הצבעה, כי הערך עומד בקריטריונים להיכלל באנציקלופדיה.
אין ליצור מחדש ערך זה, אלא על פי מדיניות ויקיפדיה לשחזור ערכים שנמחקו.
ערך זה נמחק ב-27.4.2024 לאחר שבמשך שבוע לא הובהר על ידי עורכי ויקיפדיה, בעלי זכות הצבעה, כי הערך עומד בקריטריונים להיכלל באנציקלופדיה.
אין ליצור מחדש ערך זה, אלא על פי מדיניות ויקיפדיה לשחזור ערכים שנמחקו.

אישור OTRS[עריכת קוד מקור]

תוכן ערך זה (או חלק ממנו) נגזר מאתר אינטרנט כאן. אישור לשימוש במידע תחת רישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0 ורישיון GFDL התקבל מבעלי זכויות היוצרים במערכת OTRS. משתמשים עם גישת OTRS יכולים לראות את האישור כאן.
תוכן ערך זה (או חלק ממנו) נגזר מאתר אינטרנט כאן. אישור לשימוש במידע תחת רישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0 ורישיון GFDL התקבל מבעלי זכויות היוצרים במערכת OTRS. משתמשים עם גישת OTRS יכולים לראות את האישור כאן.

חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:05, 16 באפריל 2014 (IDT)תגובה

פתרונות מתא"ם[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף שיחת משתמשת:Hanay
שלום, מה שלומך? ראיתי את בקשת המקור הזו שלך, ורציתי להתלבט יחד איתך, אם אפשר, איך לטפל בכך. כבוגרת של הקורס בעצמי, בתקופה שבה הוא היה עדיין הקורס היחיד (2006), ברור לי מאליו שזו הייתה החברה הראשונה, וזה מה שיודע כל סטודנט לפסיכולוגיה. אבל ברשת לא מצאתי הוכחות לכך, מלבד הצהרה של החברה עצמה באתר שלה; זאת משום שהנושא הזה לא מעורר כנראה מספיק עניין ציבורי כדי להיות מדווח באתרי מידע אובייקטיביים שהם לגיטימיים כקישורים בוויקיפדיה. האם עדות דומה לשלי על תקופה בה הייתה רק חברה אחת, בבלוג, זה מספיק? מהאתר של החברה המתחרה שהוקמה, של פורשי "פתרונות", אופק מתא"ם, אפשר גם כן להבין שהם פחות ותיקים מ"פתרונות", ומהאתר של החברה השלישית והאחרונה שנותנת כיום שירותים של הכנה למתא"ם, בית הספר האמריקאי, לא ניתן להבין מתי הם נפתחו, אבל כאמור גם בבלוג הנ"ל - הם נפתחו רק אחר כך. מה דעתך? תודה, Ravit - שיחה 23:31, 9 ביוני 2014 (IDT)תגובה

הי רוית, מי חשב שבקשה תמימה שלי למקור תעורר כל כך הרבה קשיים. . אני מבינה את הבעיתיות. אני מציעה שתעבירי את הדיון כאן לדף השיחה של הערך ותורידי את בקשת המקור שלי. אין לי רעיון לפתרון אחר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:35, 10 ביוני 2014 (IDT)תגובה

הרבה יותר מדי טקסט[עריכת קוד מקור]

הערך הזה נראה כאילו כתב אותו איזה משרד פרסום/מישהו מטעם החברה. צריך להיות ערך של 5 שורות גג.. מקווה שמישהו מהעורכים יטפל בזה.

במקור הערך אכן נכתב על ידי מישהו מטעם החברה, כפי שמעידים התבנית בראש דף השיחה הזה, והמידע שבדפי הגרסאות הקודמות. אבל הערך נערך מחדש די מהר על ידי מספר ויקיפדים ותיקים, וכרגע זה אמור לשקף מידע ניטרלי ואובייקטיבי ככל האפשר על החברה ופעילותה, כמו כל ערך על חברות ועסקים בוויקיפדיה. אשמח אם תוכל/י להפנות למשפטים שנראים לך מיותרים או יחצ"ניים, כד שנוכל לבדוק ולתקן. תודה, Ravit - שיחה 16:40, 2 בספטמבר 2015 (IDT)תגובה
היי רוית, תודה על ההתייחסות. הייתי מתקן את זה בעצמי, אבל מנסיוני ויקיפדיה לא אוהבת עריכות אנונימיות של משתמשים לא מוכרים. אז אני אציין שקודם כל לא ברור למה יש כל כך הרבה טקסט על חברה כל כך קטנה. מבחן המתא"ם הוא מבחן שלוקחים כל שנה גג איזה 2000 סטודנטים. בפתרונות לומדים כמה כל שנה? 1000 סטודנטים? לא בטוח בעיני שמגיע להם ערך בכלל, אבל אם בכל זאת מגיע להם, ואם כבר יש להם ערך, אז הוא צריך להיות הרבה יותר קצר. בלי קשר הנה כמה דוגמאות למשפטים שלא הולמים ערך אנציקלופדי: "החברה מפתחת ומעדכנת מדי שנה קורס הכנה המותאם אישית לתלמיד" -- מה זה "קורס המתואם אישית לתלמיד"? איך זה נמדד בדיוק? מה זה אומר "התאמה אישית לתלמיד"? יש חברה שמכניה קורס שלא מנסה להתאים אותו לתלמידים שלה? "הסטודנטים לפסיכולוגיה - צרכיהם, רצונותיהם והמשוב המתקבל מהם." שוב, כמו במשפט הקודם מי בויקיפדיה טרח לבחון זאת? האם יש דרך לבחון זאת בכלל? האם יש חברה שלא מתחשבת בצרכים, הרצונות והמשוב מהלקוחות שלה? זה פשוט לא משפט שמתאים לערך אננציקלופדי כמו המשפט הקודם. זה משפט שמתאים לאתר של חברה שמנסה לשווק את עצמה. "..הכוללת שיעורים פרונטליים, בחינות סימולציה, חומרי תאוריה ותרגול כתובים ופורטל תרגול אינטרנטי אישי." האם יש מקום וטעם להכנס לרזולוציות האלה? דעתי צריך להפטר מהתתי כותרות ולהשאיר בערך הזה 5 שורות. ותפתחו ערך דומה גם לחברה השניה שעושה את זה.. ויקיפדיה זה לא לוח מודעות לפרסום חברות ועסקים. אלא אנציקלופדיה (מעולה לרוב). צורם לי בעין לראות את הערך הזה..
גם המשפט "פתרונות הוקמה על ידי פסיכולוגים וסטודנטים לתארים מתקדמים בפסיכולוגיה, בעלי רקע בהדרכה, במטרה לסייע לתלמידי תואר ראשון בפסיכולוגיה להתמודד עם בחינת מתא"ם ותהליך הקבלה לתארים מתקדמים, בדרכם להפוך לפסיכולוגים בעצמם" מה זה הזווית האישית הזאת בסיפור הקמת החברה? זה לא מתאים לערך.
תודה על התשובה. ראשית, ויקיפדיה דווקא מאוד אוהבת עריכות אנונימיות של משתמשים לא מוכרים, אם הן כתובות בסגנון המתאים לוויקיפדיה, כמובן (מה שלא קורה לצערנו לפעמים, כי אנונימים לא מכירים את כללי העריכה כאן, ולכן נוצרת תחושה שוויקיפדיה לא אוהבת עריכות אנונימיות). שנית, אם אתה מרגיש שאין חשיבות אנציקלופדית לערך על החברה הזו, אתה מוזמן להציב בראשו את התבנית {{הבהרת חשיבות עם זמן}} (תוכל לקרוא על כך עוד בדף ויקיפדיה:הבהרת חשיבות), ובעקבות הדיון שיתפתח על כך בדף השיחה יוחלט אם למחוק אותו או לא. שלישית, גודל החברה הוא לא הפרמטר שקובע את גודל הערך שלה - יש חברות קטנות עם הרבה מלל חשוב ויש חברות גדולות עם ערך קצר, וזה בסדר. לגבי פתיחת ערך לחברה השנייה - ויקיפדיה נכתבת על ידי מתנדבים, מי שמתחשק לו יכול לפתוח ערך כזה, הערך לא נכתב כי עדיין לא קם מתנדב שהחליט לכתוב ערך כזה; אם הערך ייכתב, הוא ייבחן על פי אותם סטנדרטים של חשיבות אנציקלופדית וסגנון כתיבה, כמובן.
תודה על ההערות על משפטים ספציפיים, תיקנתי את הניסוח, למשל הקורס נועד להיות מותאם אישית לתלמיד, כלומר ככה החברה מנסה ושואפת לעשות ולא אנחנו אלו שנשפוט האם זה מצליח לה (אגב בהחלט יש קורסים שלא מותאמים דווקא אישית אלא אותו דבר לכלל התלמידים). לגבי הסטודנטים לפסיכולוגיה - הכוונה היא לפי המשפט הראשון בפסקה זו - החברה מנסה לעשות מחקר על רצונותיהם צרכיהם וכו', ברור שיש דרכים שונות לעשות מחקר (סקרים, ראיונות וכו'), ושוב לא אנחנו אלו שנשפוט אם זה מצליח להם; אבל שיניתי קצת את הניסוח כך שיהיה קצת יותר ברור. לגבי שיעורים פרונטליים וכו' - זו רזולוציה שנראית לי סבירה בהחלט בתיאור הפעילות של החברה, לעניות דעתי. לגבי סיבת ההקמה - מלבד הפסוקית האחרונה שאותה הורדתי, אני לא רואה זווית אישית מדי בניסוח הזה לגבי הקמת החברה, זה פשוט מתאר את מטרתה.
מה דעתך? תודה, Ravit - שיחה 10:55, 4 בספטמבר 2015 (IDT)תגובה
רווית, כמו שאני רואה את זה (וגם ויקיפדיה), לא כל מידע שקיים צריך להכנס לערך. לשם השוואה הערך של חברת פתרונות יותר ארוך מהערך שעוסק בבחינת המתא"ם. אם ויקיפדיה רוצה לשקף נכונה את המצב בישראל בתחום זה עליה להקפיד על קורלציה בין ערכים שונים באותו תחום. בעיני זה לא יתכן שערך של בחינת המתא"ם קצר מההערך של בית ספר שמכין לבחינת המתא"ם, ולבית ספר שני שמכין לבחינה זו והוא בערך באותו סדר גודל כמו זה של פתרונות, כלל אין ערך. כאשר קורא נכנס לקרוא על בחינת המתא"ם דרך חיפוש/קטגוריה מסויימת הוא יקבל תמונה חלקית ומוטה, אבל מה שהכי גרוע זה שההטיה הזו היא לטובת חברה מסחרי. הערך לבית הספר השני עדיין לא קם מפני שאף אחד בבית הספר הזה לא ראה לנכון לנצל באופן ציני את ויקיפדיה בשביל לפרסם את העסק שלו. לא סתם זיהיתי ישר שהערך הזה נכתב ע"י חברת פתרונות, זה פשוט זועק. לא יודע אם יש חשיבות אנציקלופדית לערך זה או לא, אבל אין שום דבר רע ב3 שורות שיסבירו שקיים בית ספר בשם פתרונות שמכין לבחינת המתא"ם. אבל זה הכל - לדעתי אין שום צורך להכנס לרזולציות אליהן נכנסו בערך הזה, ובטח שאין להשתמש במספר כה גדול של סופרלטיבים. העריכות שלך בהחלט שיפרו קצת את המצב, אבל יש לי עד כמה נקודות שלדעתי צריך לטפל בהן.
לא רואה איזה חשיבות אנציקלופדית יש לטענה שבית הספר הוקם על ידי פסיכולוגים "בעלי רקע בהדרכה" (אגב, לא ברור איזה רקע ומה האסמכתות לקיום של רקע זה), "ומאז הכינה אלפי סטודנטים מרחבי הארץ לבחינת מתא"ם." - זה באמת חשוב כמה סטודנטים החברה הכינה לבחינה? "החברה מפתחת ומעדכנת מדי שנה קורס הכנה שנועד להיות מותאם אישית לתלמיד, לאחר מחקר מקיף בשלושה תחומים:" - איזה מחקר "מקיף" החברה עשתה? מה זה אומר מחקר מקיף? מי קובע מה זה מחקר מקיף? יש בערך הזה הרבה שימוש בסופרלטיבים שלא מספקים מידע חשוב לקרוא. מה זה אומר "נועד להיות מותאם אישית לתלמיד"? "מותאם אישית לתלמיד" זה פשוט משהו שנשמע טוב, אבל אין מאחוריו שום דבר ממשי. אני חושב שערך אנציקלופדי צריך להכיל משפטי חיווי יותר ברורים וחד משמעיים. "ניסיון לבירור צרכיהם ורצונותיהם של סטודנטים לפסיכולוגיה." זוהי דוגמא נוספת שלוקה בבעיתיות הזו. כמו שטענתי מקודם, אני לא חושב שקיים בית עסק בישראל שלא מנסה לברר את צרכיהם ורצונותיהם של הלקוחות שלו. אני חושב שכל בית ספר - אפילו בתי ספר ממלכתיים יכול לטעון שהוא מתאים את הלימוד לצרכים ולרצונות של ההורים/תלמידים שלו. זה מידע שאין לו ערך אנציקלופדי כי הוא מובן מאליו. זה מסוג הדברים שחברות פרסום כותבות. המשפט "הכוללת שיעורים פרונטליים, בחינות סימולציה, חומרי תאוריה ותרגול כתובים ופורטל תרגול אינטרנטי אישי." - מה "אישי" בפורטל התרגול האינטרנטי? מה זה בכלל פורטל תרגול אינטרנטי? אפשרות לפתור תרגילים אונליין? למה צריך להכנס לפירוט של חומרי הלימוד שלהם? בערך כל חברה שמכינה תלמידים למבחן ספציפי גדול, אם זה בגרות אקסטרנית, פסיכומטרי, מתא"ם, מבחנים ברפואה וכו'.. נותנת סימולציות. חומרי תיאוריה ותרגול יש בכל דבר שנלמד. זה נכון גם לגבי המשפט שמציין שיש להם שיעורים פרונטליים ושיעורי וידאו זה מידע שהוא לא ספציפי קורס אלא מאפיין כמעט כל קורס באשר הוא.
ועוד משהו, בנוגע לפסקה הזאת: "שירותים נוספים לקראת התואר השני בפסיכולוגיה" להבנתי הנושא הזה מאד שולי בשירותים של החברה הזו, חושב שצריך להוציא אותו. תנסי לנווט באתר שלהם ולמצוא את לוח הדרושים וההתנדבויות, אני לא הצלחתי, לא נראה לי שיש שם ממש אזכורים למה שנמצא בתת כותרת הזאת. ואם אכן נמצאו אזכורים ראוי לבדוק כמה הודעות יש שם, ועד כמה הלוח דרושים הזה שימושי. כל אחד יכול להוסיף לוח דרושים באתר שלו, השאלה היא אם יש לו שימוש. זה נראה לי נושא שלא מקבל ממש אזכור באתר שלהם ואני לא חושב שצריך לציין אותו.
לא ברור גם מדוע קיים קישור לכתבה של דפנה ליאל בנושא בחינת המתא"ם. גם אם יש שם אזכור לפתרונות (ואני לא בטוח שיש - לא ראיתי את הוידאו), אני חושב שהקישור הזה מתאים יותר לערך על בחינת המתא"ם.
ועוד משהו - לשם השוואה הסתכלתי בערכים של בתי ספר לפסיכומטרי אתמול - הבעיה שם דומה, רק בסקייל הרבה יותר גדול. אם לאחד העורכים יש זמן, אני חושב שכדאי מאד לעשות שם סדר. מאד מעציב אותי לראות איך חברות מסחריות עושות שימוש כזה בויקיפדיה..
הבעיה היא לא באורך הטקסט. מדרג מהסוג שציינת (נושא חשוב צריך להיות ארוך יותר, נושא משני קצר יותר) לא קיים בוויקיפדיה. אין פה עורך שיחליט מה אורך הטקסט הראוי לנושא מסוים. עם זאת, הערך אכן היה פרסומי למדי. קיצצתי מה שנראה לי מיותר ופרסומי. אני מציע שתרשם לוויקי. גילגמש שיחה
גילגמש, אני אסביר את עצמי שוב. אני לא טוען שצריך להיעשות מדרג באופן כזה שערכים יקוצרו משום שערכים אחרים חשובים מהם. מצב בו ערך של חברה שמכינה לקורס מתא"ם ארוך יותר מהערך של בחינת המתא"ם הוא אבסורד (בדיוק כמו מצב שבו ערך של פיזיקה גרעינית ארוך מהערך של פיזיקה כללית). זה לא אומר שצריך בהכרח לקצר את אחד הערכים. יכול להיות שיש בעיה עם הערך של מבחן המתא"ם, וצריך להאריך אותו בשביל לתת תמונה יותר מדוייקת על הנושא. אבל זה לא המצב. לדעתי האורך של הערך הזה היה מוגזם. אני חושב שצריך לשפוט ערכים לא באופן אינדיווידואלי אלא גם ביחס להיצע של האינציקלופדיה כשניגשים לעריכה/כתיבה. אין לי סטטיסטיקות, אבל לדעתי רוב מי שגולש בויקיפדיה נכנס כל פעם למספר ערכים וחשוב לספק תמונה טובה של הנושא.
לגבי הערך, אני חושב שכל ההתאמות הללו קצת לא עשו לו טוב מבחינת קריאות. 2 הבולטים האחרונים בתחומים בהם מתמקדת החברה לא ממש מדוייקים. החברה מתמקדת בבחינת המתא"ם. "המגמות השונות לתואר שני בפסיכולוגיה ובמדעי ההתנהגות - רמתן, שיטת הלימוד שלהן, הסילבוסים והגישה לסטודנט." + "ניסיון לבירור צרכיהם ורצונותיהם של סטודנטים לפסיכולוגיה" הם דרך להכנה לבחינת המתא"ם. הרשתי לעצמי לערוך את הערך בעצמי. הסרתי את 2 הבולטים ואת המשפט לפיו הקורס מיועד לסטודנטים שמעוניינים להתקבל לתואר שני. הקורס מיועד למי שמעוניין לשלם עבורו, שזה מי שמעוניין לעבור את בחינת המתא"ם. מבחן המתא"ם כפי שניתן לקרוא בערך מיועד למי שמעוניינים ללמוד לתואר שני בפסיכולוגיה. הסרתי גם את הקישור לכתבה של דפנה ליאל שלדעתי לא רלוונטי לערך. מה דעתכם?
עוד משהו, "ליווי בתהליך הקבלה של מועמדים לתואר השני בפסיכולוגיה." אני לא רואה באתר שלהם מידע על ליווי בתהליך הקבלה לתואר שני. אני לא חושב שהם ממש עוסקים בזה, לדעתי צריך להוריד את זה.
לגבי ההרשמה לויקיפדיה, מודה לך על ההצעה, אבל כרגע אין לי זמן להקדיש לכך ואני לא מרגיש מחוייב מספיק. אני כן מנצל את האפשרות להגיב מדי פעם באופן אנונימי כמו שאתה רואה.
דעתי היא שזה מוגזם לגמרי לקצץ מידע חשוב בערך כך שיישארו בו בדיוק שני משפטים. ערכתי קצת את מה שהיה קודם מבחינת ניסוח וקריאות (אגב גם אתה יכולת לעשות את זה אם הרגשת שזה פחות קריא, לא ישר להסיר את המשפט). לגבי האורך של הערך בהשוואה לאחרים - כבר הוסבר לך. לגבי ליווי - דווקא יש באתר מידע רב למשל כאן. בתור מי שעברה תהליך קבלה לתואר שני בפסיכולוגיה (שהוא ממש אבל ממש לא כמו תהליך קבלה לכל תואר שני אחר), אני יכולה לומר לך שזה מה שצריכים בתור ליווי - המון מידע על המגמות והתהליך, והרבה שיתוף עם אנשים אחרים שעברו את זה ונותנים מלא טיפים, תמיכה והזדהות בתהליך הקשה הזה (אגב, את זה אי אפשר לדעת בלי "ניסיון לבירור צרכיהם ורצונותיהם של סטודנטים לפסיכולוגיה", הלוואי שהיו עושים את זה בקורס שאני עברתי בזמנו, אבל הם כנראה למדו ובנו את זה רק אחרי כן). בחינת המתא"ם כידוע עוסקת רק בסטטיסטיקה + ניתוח טקסטים באנגלית, ולכן מכיוון שקורס ההכנה הזה עוסק לא רק בסטטיסטיקה + טקסטים אלא גם באיסוף מידע וליווי סביב כל התהליך של הקבלה - נראה לי שכדאי לציין את זה... Gilgamesh מוזמן להגיב גם כן. Ravit - שיחה 20:38, 6 בספטמבר 2015 (IDT)תגובה

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

לא קיצצתי כדי שהערך יהיה קצר מערך אחר. לא אכפת לי מה"אבסורד". הורדתי מידע פרסומי. אין לי בעיה שיתווסף מידע אחר, שאינו פרסומי. אני לא מכיר את החברה הזאת ועשיתי רק חצי דרך - קיצצתי את הפרסומת. אם מישהו אחר מוכן להשלים את המלאכה ולהוסיף - זה מצוין. גילגמש שיחה 21:23, 6 בספטמבר 2015 (IDT)תגובה

גילגלמש, אתה מפספס את הפואנטה.. יש 2 אפשרויות, או שהערך של חברת פתרונות היה ארוך מדי, או שהערך של מבחן המתא"ם היה קצר מדי. יכול להיות (ואפשר לדבר על זה) - שהערך של בחינת המתא"ם קצר מדי. בכל אופן לא ייתכן כזאת חוסר פרופורציה בין הערכים. אני נוטה להאמין שהערך של פתרונות ארוך יתר על המידה, ומשתמע מהשיחה פה שלחברה מסחרית יש יד בדבר. מאד מצטער אותי לשמוע שלא איכפת לך מהאבסורד, ושבחרת לזלזל בטענה שלי ולהכניס אותה לגרשיים.
רווית, זה שיש מידע על קבלה לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית באתר פתרונות, לא אומר שפתרונות "מספקים ליווי" לקבלה לתואר שני. יש הבדל חד מאד בין סיפוק לווי לבין כתיבת מאמרים אודות "המסע אל הספה". מבין שהתקבלת לתואר שני וצלחת את המסע הקשה הזה (בטח קשה הרבה יותר מכל תואר שני אחר, בהנדסה או ברפואה נגיד), וכולנו פה בויקיפדיה מאד מתגאים בך. אבל בואי נשאר בקונטקסט ונשמור על דיון אובייקטיבי וענייני. ואני אשאל שוב בהתייחס לליווי: מניין הסקת שמתקיים ליווי כזה? על מה את מבססת את הטענה שהקורס עוסק בדברים נוספים מעבר לחומרי הלימוד לבחינה? ועד כמה הדברים האלה מקבלים דגש? (10 דקות בהפסקה? או אולי 3-4 שיעורים). יש לך סיליבוס של הקורס? יש לכך רפרנס באתר?
אני לא פסיכולוג קליני כמוך אז אני בטח לא מודע לניו-אנסים האלה, אבל בואי תסבירי לי בדיוק איך "איסוף מידע לגבי המגמות השונות לתואר שני בפסיכולוגיה ובמדעי ההתנהגות - רמתן, שיטת הלימוד שלהן, הסילבוסים והגישה לסטודנט." או "ניסיון לבירור צרכיהם ורצונותיהם של סטודנטים לפסיכולוגיה." הינם תחומי התמקדות של חברה. חברת פתרונות מתמקדת בהכנה לבחינת המתא"ם. ה"ניסיון לבירור צרכיהם ורציונותינם של סטודנטים בפסיכולוגיה" או "איסוף מידע לגבי המגמות השונות" הינם כלים לשירות המטרה - צליחת בחינת המתאם. תביני משהו, המאפיינים האלו חלים על כל חברה/קורס או ארגון. אין שום דבר ייחודי בלימודי פסיכולוגיה שדורש התייחסות ספציפית לכך בערך.
בנוסף, הסרתי את הלינק לכתבה של דפנה ליאל, לא ברור למה הכתבה הזאת קשורה לערך הזה. הכתבה הזאת עוסקת בבחינת המתא"ם באופן כללי לא בחברת פתרונות. אודה אם תכבדי את הזמן שאני משקיע פה בדיון ובעריכה ולא תסירי עריכות שלי ללא כל הסבר.
עריכה נוספת: הנה לוח ההתנדבות של פתרונות. http://pitronot.bndsites.biz/SelectedObject.aspx?topCategoryId=5&leftCategoryId=65&leftSubCategoryId=107&objectId=1204 מצאתי אותו בגוגל. אם מישהו פה רוצה להתנדב לServer Error in '/' Application אז נראה שהם מחפשים. שמעתי שהם נותנים המלצות טובות.
טוב, אני רואה שאין תגובה עדיין, עיינתי שוב באתר שלהם ועשיתי קצת חיפוש בגוגל. לא ראיתי אף אחד שדיבר על הליווי שפתרונות סיפקו לו. באתר רוב הכתוב מתייחס לבחינת המתא"ם, למחירים ולמדריכים שם. מה גם: בהתחשב בזה שהקורס נערך חודשים ספורים לפני בחינת המתא"ם שהיא בחינה בסדר גודל גדול, אני בספק אם לסטודנטים יהיה פנאי לעסוק בסוגיות אחרות הקשורות לקבלה שלהם לתואר השני בתקופה זו. מצאתי חברה שבאמת עוסקת בליווי לקבלה לתואר שני (נקראת בלנהיים), והשירות שלהם מוצג באופן מאד שונה מאד מאיך שפתרונות מציגים את עצמם. בקיצור חוזר על עמדתי: פתרונות עוסקת בהכנה למתא"ם נטו ולא בליווי סטודנטים לקבלה לתואר שני (מעבר למתא"ם). מבחינתי - חובת ההוכחה כרגע היא על כל מי שטוען אחרת. אני אסתכן ואערוך את הערך שוב. אם יש מחלוקת, אני חושב שצריך להוסיף תבנית מתאימה ולפנות לאנשים נוספים שיעריכו את הערך הזה. ואני רק אזכיר פעם נוספת שהסיבה המקורית לעריכת הערך הזו היתה המגמתיות שלו, הפרסומיות שבו שנבעו להבנתי מכך שנכתב ע"י חברה מסחרית.

חשיבות[עריכת קוד מקור]

חשיבות הערך אינה ברורה. אתר הארגון אינו זמין, דף פייסבוק אינו פעיל משנת 2018. דוד55שיחה 10:24, 20 באפריל 2024 (IDT)תגובה

@דוד55 טוב ששמת לב, נגד חשיבות Hila Livneשיחה 14:28, 20 באפריל 2024 (IDT)תגובה
פרסומת + אולטרא קצרמר. Lostamשיחה 03:58, 21 באפריל 2024 (IDT)תגובה
הייתי איתם כבר במחזור הראשון, ואני נגד חשיבות. תאו הארגמן - שיחה 19:41, 21 באפריל 2024 (IDT)תגובה
נגד חשיבות אסף השני - ישוחרר איתמר! לדף הסיכה. 18:30, 22 באפריל 2024 (IDT)תגובה
נגד חשיבות לא עובר את רף החשיבות לפי אף קריטריון מקובלBalbergשיחה 08:49, 25 באפריל 2024 (IDT)תגובה
נגד חשיבות אין לזה מקום אצלנו Ldorfmanשיחה 06:14, 26 באפריל 2024 (IDT)תגובה